Gjest Mireya Skrevet 4. juli 2006 #503 Skrevet 4. juli 2006 Gratulerer som nybakt mamma, jordbær! (Lurte litt på innleggene fra Evelina; kan de tyde på noen evner utenom det vanlige? :klø
Gjest Wasabi Skrevet 4. juli 2006 #504 Skrevet 4. juli 2006 (endret) GRATULERER MED PRINSESSEN, JORDBÆR!! Ønsker dere all hell og lykke nå i barseltiden! Endret 4. juli 2006 av Wasabi
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2006 #505 Skrevet 4. juli 2006 Skal hilse til dere alle fra jordbær, jeg og Qlio har vært og sett (og holdt på og kost på) den lille prinsessen, og hun er bare til å spise opp!! En stolt mor og en minst like sprekkeferdig far satt og koste seg med sin vakre datter da vi kom, og gurimalla så liten og nyyydelig hun er!!
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2006 #508 Skrevet 5. juli 2006 (Lurte litt på innleggene fra Evelina; kan de tyde på noen evner utenom det vanlige? :klø ← det er mangt mellom himmel og jord, vettu
jordbær Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #509 Skrevet 6. juli 2006 Hjemme igjen! ENDELIG! :D Tusentakk for alle gratulasjoner. Og evelina+qulis, takk så mye for blomst og besøk! Dro fra føden i går og bodde på hotell. jeg ORKET ikke mer styr. Var varmt og fullt! Veldig deilig. Fikk sovet litt for første gang på tre-fire døgn! Lille Pernille er en god liten jente som liker å sove. Må nesten vekke henne(ikke alltid jeg klarer det heller, da..) for å få gitt henne pupp! Skriver mer senere.. skal sovekose snuppisen litt!
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2006 #510 Skrevet 6. juli 2006 Ååå jeg har tenkt så masse på dere!! Fint at det går så bra, da er hun sikkert snart klar for litt Roma-is!!
jordbær Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #511 Skrevet 6. juli 2006 Jah! Ikke noe problem! Har til og med vært på strømmen storsenter i dag! Hihi. Måtte ha frokost og som jeg tror jeg glemte å nevne.. Håndverker kom i går og begynte å legge gulv. Derfor vi sov på hotell i natt. Nå har jeg fått tatt verste støvtørkingen og gulvvasken.. Plassert på plass en del møbler og slikt.. Så nå ser det jammentameg ut som et hjem her igjen. Lillesøte er bare et prakteksemplar av en nyfødt. Nå tar hun puppen som om hun aldri skulle gjort noe annet. Og melken kommer, for jeg ser at jeg har begynt å lekke.. hehe.. :D
Gjest Wasabi Skrevet 6. juli 2006 #513 Skrevet 6. juli 2006 Huff, får vondt av deg som akkurat har født og som må vaske og lage hjem.. Men prinsessen høres skjønn ut, kooos dere!
Gjest Rognebær Skrevet 8. juli 2006 #515 Skrevet 8. juli 2006 Å, GRATULERER! Så herlig, og så skjønt navn! Kos dere masse disse første dagene! (Sorry litt sen hilsen, har vært på ferie! )
Gjest Embla s Skrevet 9. juli 2006 #516 Skrevet 9. juli 2006 Gratulere Jordbær! For et nydelig navn Gleder meg til å se henne! Så flott at amming går bra allerede!
jordbær Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #517 Skrevet 9. juli 2006 Tusen takk, søtinger! Her har livet begynt å normalisere seg! Det er litt fint. Fikk til og med sove i natt! Flinke piken sov fra 02.00-06.00 med kun en matpause! :D Stingene mine har endelig begynt å gro! Det gjør nesten ikke vondt å sitte lengre. Og det svir nesten ikke i det hele tatt! Oooog! Vekta viser -7kg fra startvekt i graviditeten! Hurra! Eneste negative med det(klager ikke..men), er at klærne mine henger og slenger. Og det er litt dumt å fornye klesskapet nå. Så jeg får sægge litt til.
Gjest Wasabi Skrevet 9. juli 2006 #518 Skrevet 9. juli 2006 Så bra ting ordner seg Jordbær! :-D Og for et luksusproblem med vekta.. Wow!! Sægg litt til og så kjøper du deg noe lekkert nytt når du er klar (PS: Har Evelina magiske evner siden du mener hun kan forutsi fødsel? :klø: )
Gjest miiip Skrevet 9. juli 2006 #519 Skrevet 9. juli 2006 Leste plutselig hos Wasabi at du har blitt mamma! Må jo innom for å gratulere! VELKOMMEN, PRINSESSE PERNILLE! -7kg? Hva har du gjort for å få det til? Og så har du glemt å poste de vitale målene fra fødsel... (Er nyskjerrig, vøttø! ) Kos deg videre som mamma og lykke til med husordning. Håper det kommer på plass snart så dere slipper å bo i kaos!
jordbær Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #520 Skrevet 9. juli 2006 Oi. Målene er: Vekt 3020g Lengde: 47cm H.O: 34cm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå