jordbær Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #442 Skrevet 19. juni 2006 Prinsessa har ommøblert seg.. Hehe. Så alt er bra
Gjest Embla s Skrevet 19. juni 2006 #444 Skrevet 19. juni 2006 Hei! Det er vel ikke lenge igjen nå? Spennende! (selv har jeg en teori om at den siste tiden er så slitsom fordi man da skal bli topp motivert til fødsel )
jordbær Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #445 Skrevet 19. juni 2006 Hei Embla-vennen Neei, det er sånn.. 27 dager igjen til termin. Det er ikke det at det går sakte.. Egentlig... Bare leeei.. Kan godt komme nå. Vil ha plass i magen til en normalstor middag og til å ligge akkurat slik jeg vil om natta!
Gjest Embla s Skrevet 19. juni 2006 #446 Skrevet 19. juni 2006 27 dager igjen ja. Jeg innbilte meg du hadde termin før av en eller annen grunn. Nå fikk jeg innmari lyst til å prøve å tromme sammen til litt is og sjokoladesaus (mest for å se ditt nyfargede hår hi hi)!
jordbær Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #447 Skrevet 19. juni 2006 *ler* Ja, det er vanskelig og unngå å se det. Hmm.. Is, ja.. Kan jeg svare litt mer positivt på idè i morgen? Er så mett at det høres grusomt ut! Har du det bra?
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2006 #448 Skrevet 20. juni 2006 *vil ha is* -og neste uke kommer Sun Mei hit...................
Gjest Embla s Skrevet 20. juni 2006 #449 Skrevet 20. juni 2006 Ja, har det bra, men sliiiiten nå. Ser VELDIG fram til ferie straks!! Har laget en Roma-tråd på personlige meldinger
jordbær Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #450 Skrevet 20. juni 2006 Tror jammen jeg skal ta meg en is nå, jeg. Er helt utslått i dag. Sovet masse.. Men kroppen føler tydeligvis for å samle litt væske! Hurra;) Og så er været ekkelt. Lommert! Kunne tordnet litt og bli ferdig med det, slik at det blir normalt igjen. I morgen reiser jeg en tur til mamma. må få dagene til å gå. Vi snakket med takstmannen i dag, og det viser seg at de sansynligvis ikke har tid til å ta gulvet, før neste uke. OG at vi kan få plukke ut det gulvet vi selv ville. Og ev. betale "mellomlegget". Sjekket prisen på gulvet vårt nå. Og det er 318kr/kvm. Dyrt, men fint. Alloc Sort skifer - rust Blir spennende med helt mørkt gulv i leiligheten. Tror det kan bli litt snasent. I dag har vi kjøkkenet i den fargen.. Og bøk i stua og gang.
jordbær Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #452 Skrevet 22. juni 2006 Takk, bra! Er på husmorferie hos mamma. Vi bare shopper og surrer rundt. I dag fikk jeg ENDELIG klipt meg! DET var deilig! :D Halvparten av mengden hår(Jeg har nok hår til fire-fem stk) er borte! Ahhh! Tatt en del av lengden også. Frisøren lo av stripingen min da.. hihihi..Ups.
jordbær Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #456 Skrevet 25. juni 2006 Hvis jeg er hjemme og ikke føder, så!
jordbær Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #458 Skrevet 28. juni 2006 I dag drar jeg hjem. Skulle vente til i dag, for egentlig skulle de komme og rive gulvet. Og da slapp jeg å være hjemme i kaoset. MEN! De ringte _I GÅR_ og sa at de ikke kom! GAH! Seriøst? Hva med å si i fra litt før. Nå må vi bo i delvis umøblert leilighet til de klarer å komme seg til oss med laminaten! Jaja. Har hatt det kjempefint hos mamma. Vi har surret på. Sovet lenge, shoppet mye og spist mye! Hun kjører meg hjem. Og så drar vi innom IKEA. Må bla. ha ny stellematte - etter at jeg brukte den andre som badekarpute..erm..Jau. Og så skal jeg se etter badebalje.
jordbær Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #460 Skrevet 28. juni 2006 Hihi. Det var jo fint å høre Hadde dere det bra? Jeg har helt surret med dagene. Beklager at jeg ikke sa i fra. Sukk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå