Gå til innhold

Dagbok:)

jordbær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prinsessa har ommøblert seg.. Hehe.

Så alt er bra :)

Gjest Embla s
Skrevet

Hei! Det er vel ikke lenge igjen nå? Spennende! :)

(selv har jeg en teori om at den siste tiden er så slitsom fordi man da skal bli topp motivert til fødsel :ler: )

:klem:

Skrevet

Hei Embla-vennen :)

Neei, det er sånn.. 27 dager igjen til termin.

Det er ikke det at det går sakte.. Egentlig... Bare leeei.. Kan godt komme nå. ;)

Vil ha plass i magen til en normalstor middag og til å ligge akkurat slik jeg vil om natta! :)

Gjest Embla s
Skrevet

27 dager igjen ja. Jeg innbilte meg du hadde termin før av en eller annen grunn.

Nå fikk jeg innmari lyst til å prøve å tromme sammen til litt is og sjokoladesaus (mest for å se ditt nyfargede hår hi hi)! :)

Skrevet

*ler*

Ja, det er vanskelig og unngå å se det.

Hmm.. Is, ja.. Kan jeg svare litt mer positivt på idè i morgen? Er så mett at det høres grusomt ut! :ler:

Har du det bra? :)

Gjest Gjesta
Skrevet

*vil ha is*

-og neste uke kommer Sun Mei hit................... :sjenert:

Gjest Embla s
Skrevet

Ja, har det bra, men sliiiiten nå. Ser VELDIG fram til ferie straks!! :hoppe:

Har laget en Roma-tråd på personlige meldinger :sjenert:

:)

Skrevet

Tror jammen jeg skal ta meg en is nå, jeg.

Er helt utslått i dag. Sovet masse.. Men kroppen føler tydeligvis for å samle litt væske! Hurra;)

Og så er været ekkelt. Lommert! Kunne tordnet litt og bli ferdig med det, slik at det blir normalt igjen.

I morgen reiser jeg en tur til mamma. :) må få dagene til å gå. Vi snakket med takstmannen i dag, og det viser seg at de sansynligvis ikke har tid til å ta gulvet, før neste uke. OG at vi kan få plukke ut det gulvet vi selv ville. Og ev. betale "mellomlegget". Sjekket prisen på gulvet vårt nå. Og det er 318kr/kvm. Dyrt, men fint.

Alloc Sort skifer - rust

Blir spennende med helt mørkt gulv i leiligheten. Tror det kan bli litt snasent. I dag har vi kjøkkenet i den fargen.. Og bøk i stua og gang.

Skrevet

Takk, bra! :)

Er på husmorferie hos mamma.

Vi bare shopper og surrer rundt. I dag fikk jeg ENDELIG klipt meg! DET var deilig! :D Halvparten av mengden hår(Jeg har nok hår til fire-fem stk) er borte! Ahhh! Tatt en del av lengden også.

Frisøren lo av stripingen min da.. hihihi..Ups.

Skrevet

Hvis jeg er hjemme og ikke føder, så! ;)

Skrevet

I dag drar jeg hjem. Skulle vente til i dag, for egentlig skulle de komme og rive gulvet. Og da slapp jeg å være hjemme i kaoset.

MEN!

De ringte _I GÅR_ og sa at de ikke kom! GAH! Seriøst? Hva med å si i fra litt før. Nå må vi bo i delvis umøblert leilighet til de klarer å komme seg til oss med laminaten!

Jaja.

Har hatt det kjempefint hos mamma. Vi har surret på. Sovet lenge, shoppet mye og spist mye! ;)

Hun kjører meg hjem. Og så drar vi innom IKEA. Må bla. ha ny stellematte - etter at jeg brukte den andre som badekarpute..erm..Jau. Og så skal jeg se etter badebalje.

Skrevet

Hihi. Det var jo fint å høre ;)

Hadde dere det bra?

Jeg har helt surret med dagene. Beklager at jeg ikke sa i fra. Sukk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...