jordbær Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #361 Skrevet 7. juni 2006 I dag har jeg enda vondere tak enn på mandag.. Har hatt siden i ettermiddag da jeg gikk hjem fra jobben. Nå gjør dem ca litt vond menssmerte-vondt.. I hele magen. Har tatt meg et varmt bad, uten at det gjorde meg noe annet enn kvalm..
jordbær Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #363 Skrevet 7. juni 2006 Skal helt klart føde! Men ikke enda. Hihi. Vente noen uker. Var litt smånervøs en stund. Men etter badet har jeg bare kynnere som ikke gjør vondt lengre Nå er jeg bare utslitt.. Så jeg tusler til køys og koser senga Må tidlig opp og vaske/rydde litt før takstmannen kommer i morgen. Hvis ting ikke blir så mye bedre i morgen, ringer jeg nok JM for å høre om det er noe å tenke på i det hele tatt.
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2006 #364 Skrevet 8. juni 2006 Husk hva jeg har sagt, når du har vondt der tampongen skal sitte, er det på tide å ringe fødeavdelingen
jordbær Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #365 Skrevet 8. juni 2006 Joda, evelina. Skjønte jo det. Men det var bare vondt overalt i går. Er sikkert noe modningsgreier.. For de har enda ikke gitt seg helt, men gikk over i går kveld, da jeg lå HELT stille og slappet av. Nå må jeg opp og vaske/rydde litt.. uuuurk
jordbær Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #366 Skrevet 8. juni 2006 Ahh! Sånn! Mye slit for lite MEN! Det ser ut til at vi får nytt gulv. Takstmannen likte ikke at det så slik ut som det gjør :D Hurraaa!
jordbær Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #368 Skrevet 8. juni 2006 Dekket av forsikring eller noe? ← Japp.. Håper bare at egenandelen ikke er så veeeldig mange titusener;)
Bokalven Skrevet 8. juni 2006 #369 Skrevet 8. juni 2006 Nei,det kan det vel ikke være? Da hadde jo litt av vitsen vært borte.
jordbær Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #370 Skrevet 8. juni 2006 Nei,det kan det vel ikke være? Da hadde jo litt av vitsen vært borte. ← Hihi.. det er ikke "laminatforsikring". Det går på byggforsikringen til borettslaget. Og dette er jo ikke store skader. Men denne forsikringen dekker jo f.eks. oversvømmelse i hele huset, ikke bare noen liter vann..
Bokalven Skrevet 8. juni 2006 #371 Skrevet 8. juni 2006 Aha. Ja, ja, fint at det blir dekket i hvert fall.
jordbær Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #374 Skrevet 9. juni 2006 :D I dag skal jeg på shopping! Få med meg siste rest av ting jeg trenger: Brystpumpe + tåteflasker Babyolje Babybadekar Stellematte(hihi.. klarte å finne ut at den jeg kjøpte var utmerket badekarpute! Jeg bare glemte å lukke ventilen på den, så det kom masse vann inn i den.. Og inni den er det skumgummi..plask) Amme-BH-er som PASSER Kosebukser til føden (Samboern likte ikke at jeg stjal hans joggebukser..ups) Dremel til samboern. Får i pappagave av meg nå. Fordi han har vært så snill med meg. Og ikke klagd en ENESTE gang over all sytingen min! *sukk* Fine mannen.
jordbær Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #377 Skrevet 9. juni 2006 God helg, jenter! Nettopp kommet hjem! Utslitt :D Handlet brystpumpe, ammebh-er, ammepute, joggebukse, ammet-skjorte, vogndyne, vognpute + 2 sengesett.. samboern fikk dremel.. Fiskene fikk røde mygglarver! Lykkelige hele gjengen. Har også hamstret inn bitter lemon Vel, kanskje det fungerer.. ikke sikker på hvordan man skal få i seg så mye, for det ser så surt ut! :S
jordbær Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #379 Skrevet 9. juni 2006 Haha.. Starte fødsel vel? Kinin-greier i den..
jordbær Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #380 Skrevet 9. juni 2006 Altså.. Gidder ikke enda.. men ha klart i kjøleskapet, bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå