Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2006 #341 Del Skrevet 5. juni 2006 Er du flink å slappe av nå da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #342 Del Skrevet 5. juni 2006 Æsj.. Har jo slappet av i hele natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #343 Del Skrevet 5. juni 2006 AHH! Endelig! oppvaskmaskin lagt ut for salg! Tok bare ett år. Samboern skulle gjøre det, men det ble aldri gjort.. lenge leve stahet! (Jeg gjorde det til slutt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #344 Del Skrevet 5. juni 2006 Ut på kinodate med samboern snart! (MI:3) Lei av vonde kynnere! Stappe i seg paracet før man drar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2006 #345 Del Skrevet 5. juni 2006 AHH! Endelig! oppvaskmaskin lagt ut for salg! Tok bare ett år. Samboern skulle gjøre det, men det ble aldri gjort.. lenge leve stahet! (Jeg gjorde det til slutt ) ← Skal du selge oppvaskmaskinen? NÅ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #346 Del Skrevet 5. juni 2006 Skal du selge oppvaskmaskinen? NÅ?? ← Jepp! Den "gamle". Fikk ny innebygd da vi pusset opp kjøkkenet. Den andre har stått (inne)under trappa vår ganske lenge nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #347 Del Skrevet 6. juni 2006 Ingen antikrist fra denne dama, iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 6. juni 2006 #348 Del Skrevet 6. juni 2006 Åh, oppvaskmaskin er så DEILIG! Bra dere fikk solgt den gamle! Håper kinoturen i går var bra trass i kynnerne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isowen Skrevet 6. juni 2006 #349 Del Skrevet 6. juni 2006 Juliklubben har poppet.. første julibarn kom nettopp! ← Men da blir det strengt tatt ikke juliklubben, for det er jo juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #350 Del Skrevet 6. juni 2006 Men de har termin da. Og da har min terminklubb poppet! hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. juni 2006 #351 Del Skrevet 6. juni 2006 Denne praten får meg til å tenke på popcorn. *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #352 Del Skrevet 6. juni 2006 Konstant sulten! Hirr! Stuptrett! Skal finne køya straks. *gjeeeesp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #353 Del Skrevet 7. juni 2006 Mmmmh.. Dagens lunsj; Grillet kyllingburger med hjemmelagd brød, majones, salat og kald hjemmelagd potetsalat. Dessert: Belgiske vafler med sukker på og vaniljeis til. Satt ute i en time, rakk faktisk å bli full av fregner?! Hihi.. rare kroppen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. juni 2006 #354 Del Skrevet 7. juni 2006 Har du hatt fregner før, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #355 Del Skrevet 7. juni 2006 Har du hatt fregner før, da? ← Japp! Massevis! Men de kommer stortsett bare etter flere timer i solen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. juni 2006 #356 Del Skrevet 7. juni 2006 Aha. Du er sikkert kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 7. juni 2006 #357 Del Skrevet 7. juni 2006 Kan du komme til meg og lage den lunsjen i morgen tror du? :kgblunk: Eller forresten, hva med nå straks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #358 Del Skrevet 7. juni 2006 Kan du komme til meg og lage den lunsjen i morgen tror du? :kgblunk: Eller forresten, hva med nå straks? ← Veeel! Jeg kan ta deg med på resturant! For jeg er ikke noe særlig til griller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 7. juni 2006 #359 Del Skrevet 7. juni 2006 Fregner er jo bare toppen! Kjempesøtt! Jeg ble også enda raskere solbrent her om dagen, det er nok hormonene! (Skylder på hormonene for alt nå for tiden. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #360 Del Skrevet 7. juni 2006 Fregner er jo bare toppen! Kjempesøtt! Jeg ble også enda raskere solbrent her om dagen, det er nok hormonene! (Skylder på hormonene for alt nå for tiden. ) ← MÅ være hormoner... Rare kropp! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå