Gjest Mireya Skrevet 4. august 2006 #581 Del Skrevet 4. august 2006 Har dere prøvd med Minifom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 4. august 2006 Forfatter #582 Del Skrevet 4. august 2006 Joda.. lufta kommer ut.. hun har bare veldig vondt og problemer med å bæsje.. Hun spenner seg i en bue og hyler til tider. uff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2006 #583 Del Skrevet 4. august 2006 Huff da.... *trøser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. august 2006 Forfatter #584 Del Skrevet 7. august 2006 Har sovet godt i natt, gitt! Snuppa sov 3,5t i strekk en gang og 2t etter det. Blir nesten bortskjemt! Verste var at jeg måtte stå opp før hun våknet da, siden vi skal til kiropraktor kl 11.15. Håper virkelig hun finner noe. Tror nakken hennes trenger litt hjelp, for hun liker ikke å snu hodet den ene veien, noe som gjør amming på den ene puppen ganske vanskelig. Ammeteen min har gjort susen. Hun fiser og fiser. Tror hun er mer rolig på natta, men hun har fortsatt de to timene fra ca 21-23 med smertehyl, grynting og sutring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. august 2006 #585 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg er i jobb igjen fra den 16., vennen, men har fri på fredager. Kan vi finne på noe en dag? (Som ikke koster penger - jeg er blakk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. august 2006 Forfatter #586 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg er i jobb igjen fra den 16., vennen, men har fri på fredager. Kan vi finne på noe en dag? (Som ikke koster penger - jeg er blakk). ← Det kan vi vel. Jeg er også blakk! Håper noen fikser penger til meg snart, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. august 2006 #587 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg trenger en fulltidsjobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. august 2006 Forfatter #588 Del Skrevet 9. august 2006 Får snart besøk av dama som bodde i leiligheten vår før oss og lille Oliver på tre måneder! Glede seg:) *rydde* Blir aldri ryddig her! Gir snart opp. Vel, det ER ryddig, men det er disse forbanna helikopterdelene til gubben.. Og litt smårot på bord og kjøkkenbenk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #589 Del Skrevet 9. august 2006 -du glemmer ikke oss i dag!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. august 2006 Forfatter #590 Del Skrevet 9. august 2006 Slapp nå av da, dama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. august 2006 Forfatter #591 Del Skrevet 9. august 2006 Da var vi hjemme etter roma-treff. Lille snuppelura likte seg ikke noe der. Vet ikke hva som gikk av henne, men hun fikk iallefall hysterisk panikk. Og først nå - to timer senere fikk jeg roet henne ned og fått henne til å sove. Krevde en pupp, 100ml MME, trasking på gulv, ny bleie og kosing. Men nå ligger hun og sover halvveis godt. I morgen skal vi(Har time begge to) til kiropraktor igjen. Føttene mine er dekt av gnagsår.. Og jeg har seff planer om å gå.. Og så må jeg finne meg en minibank en eller annen plass, slik at jeg får tatt ut penger til kiropraktoren! Urk.. Og der våknet vesla igjen.. SLemme magen som vil ha ut luft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. august 2006 #592 Del Skrevet 10. august 2006 Takk for i går, for is og ikke minst for lånet av prinsessa, som slettes ikke er så ille som du skal ha det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. august 2006 Forfatter #593 Del Skrevet 10. august 2006 Hihi. Gjett om hun sov godt i natt? Fra halv elleve til halv fem! :-o Og så fikk hun litt pupp og sovnet til sju.. Jeg er uthvilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 10. august 2006 #594 Del Skrevet 10. august 2006 Så fantastisk deilig, den følelsen husker jeg! Hun er nydelig, og du ser uforskammet godt ut til å ha en så liten prinsesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. august 2006 #595 Del Skrevet 10. august 2006 Så fantastisk deilig, den følelsen husker jeg! Hun er nydelig, og du ser uforskammet godt ut til å ha en så liten prinsesse. ← enig i alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. august 2006 #596 Del Skrevet 10. august 2006 Hihi. Gjett om hun sov godt i natt? Fra halv elleve til halv fem! :-o Og så fikk hun litt pupp og sovnet til sju.. Jeg er uthvilt! ← Hjelper å få kose litt hos tante Eve vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. august 2006 Forfatter #597 Del Skrevet 10. august 2006 Hehe. Da var vi hjemme fra kiropraktor. Jeg har blitt knekt! *grøss* Både i nakken, midt på ryggen og i bekkenleddet! *grøssangstmotknekking* Men det hjelper! Jeg kan bevege hodet fritt for første gang på noen år! Pernille ble trykt på og hun har fortsatt en del spenninger, men det er litt bedre. Så hun vil fortsette behandling på oss begge på mandag. Dette blir bra. Snuppa ligger og sover. Qulio: Oi. Takk Det var koselig å høre. Føler meg litt som et slakt for tiden. Og så er jeg så tjukk! Du aner bare ikke! Tex: Hihi.. Japp. Det og MME. Lurer på om jeg skal fortsette med et måltid MME på kvelden. Får begynne å pumpe meg når hun får MME, slik at jeg har et lager MM og puppen opprettholder produksjonen av melk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. august 2006 Forfatter #598 Del Skrevet 10. august 2006 Hirr.. auuu! Gjør vondt! Jeg som bare lo da hun sa "Du får sikkert vondt i kveld".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. august 2006 #599 Del Skrevet 10. august 2006 Godt at det går bedre med Pernille! Minifom gjorde susen her tror jeg, nå snorkesover hun i vugga si. Har sovet godt hele tiden egentlig, men vært urolig om kveldene noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. august 2006 #600 Del Skrevet 10. august 2006 Overlever dere i alt uværet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå