Gå til innhold

Dagbok:)

jordbær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klø:

Jeg har ingen klær som passer, lengre!

Måtte finne frem klær jeg brukte for fire-fem år siden, jo.. Hehe.. Jaja. Retro-jordbær.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

Sliten!

Har ryddet hus i halve dag! Søstra kommer på besøk med herskaren av barn på slengen, i morgen.

Var ikke akkurat ferdig med å sette på plass/rydde etter gulvlegging.

Kjekke samboern fant ut at han skulle spise opp alle muffinsene jeg lagde, så han måtte bake nye.

1. De første ble brent. 2. Andrebrettet var halvveis rått.. 3. Hele kjøkkenet er bombet (Selv etter at han har ryddet..sukk)..

Jeppjepp! Så hva gjør mannfolk da? Stolte mannen tar seg en øl, går på loftet og skrur helikopter.

Skulle gjerne tatt meg en øl og gjort noe annet jeg også, men jeg har nødvendigvis en leilighet å rydde og et barn å passe.(Som ikke gjør noe annet enn å henge i puppen i kveld..)

Og ja, hormonene er heeelt på min side i kveld :roll:

Tror jeg rydder og vasker litt på badet.. og så orker jeg ikke mer. Får ta resten i morgen.

Bade lillegull og krype til køys, i stedet.

Hmm.. Kanskje jeg skal lage meg mat. Har ikke matlyst lengre. Helt håpløst. Mest lyst til å grine hver gang jeg må tenke på mat. Sikkert derfor humøret er så labert i dag. Teite kvelden!

Gleder meg til onsdag. Da kommer mamma innom for å hilse på oss :) Komme seg gjennom morgendagen først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

NYYDELIG PRINSESSE, JORDBÆR!!

Men du.. det kan da ikke vær tillatt at nybakte mødre skal vaske og styre så mye i hjemme som du gjør?? (Det har hvert fall jeg ingen planer om..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neh! Men nå er jeg ferdig!

Jeg har et hjem! :D

Hadde det ikke vært for at gulvlegging kom midt opp i fødsel, hadde ikke jeg heller giddet! ;)

Søstra har vært her og dratt igjen. FYSØREN for et styr med tre små.. (Nummer fire ventes i september)

Deilig å være ferdig med det besøket. Og så fikk jeg boob-ammetopp i forsinket bursdagsgave. Koselig!

Prinsessa fikk masse klær og kosebamser + prinsessekrone og "tryllestav". Hihi.

Nå skal jeg plukke opp siste restene av sjokoladekake på gulvet og smårydde litt! Så er det middagslur på denne tøtta(Hvis lillegull er enig i det. Hun har sovet ganske lenge nå)! Endelig fått i meg annen mat enn frokostblanding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Flotte bilder! Så søøøt hun er :smelte&dåne:

Håper å få se henne live snart!

Stor klem til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i ett! Besøkende hver dag. Fullbooket ut uka ;)

I morgen er det ingen som har planer om å komme da, men da skal vi ut på helsestasjonen. Blir spennende :)

Besøk! *løpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, lunacia.

Jeg har aldri trodd min verden kunne bli så rosa! Er litt skremt. Lille nurket ligger i kurven sin, iført rosa bukse, rosa body, rosa sokker og rosa teppe.. Herregud, hva skjer med meg?

Ok, en ting er at vi faktisk får nesten bare rosa klær.. Og det har vi fått i store mengder. Klær, altså!

Og dessuten er hun litt søt i rosa <3 *smelt*

Nå er det snart på tide å dra til helsestasjonen. Helsesøster hadde ikke tid til å dra på hjemmebesøk pga. ferie. Men det er helt ok, egentlig.

Finne seg noe frokost mens krapylet sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal ha barn må jeg vel begynne lange tider i forveien og sende ut antirosapropaganda eller noe. ;) *fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen!

:-o Hun har blitt stooor! Sukk. :)

Fødselsvekta var 3020g. Nå veier hun 3285g. Fløtepupp! :D

Ellers var alt supert! Helsesøster var storfornøyd med alt. Fornøyd unge, sa hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*gjesp*

Mini er litt "slem" i dag. Er bare våken og klynker/gråter. Uvanlig for oss som er vant med snill lita tulle. Tror hun er overtrett. ;)

Pappaen har tatt henne med seg opp litt.. Tror jeg skal løpe gjennom dusjen og så opp og slenge frem puppen for ørtende gang.

*høre vræling fra andre etasje*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig hvor fort (enkelte av) disse kiloene forsvinner... Har noen igjen jeg da, men så gikk jeg jo opp 25 kg også...

Fikk veldig lyst til å kjøpe prinsesseutstyr jeg også nå altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grooo: Ja, vel.. jeg hadde ingen ekstra kilo fra graviditet. Men en ting er sikkert. Jeg har gått ned 1-2 klesstørrelser. Forsøkte å finne klær på butikken her om dagen og det var helt rart. Var lost i klesbutikken. Var nesten som å finne klær til noen andre! Gav opp og må svømme videre i de buksene jeg har, en stund til. Magen er ikke helt borte enda, regner med at den blir litt mindre etterhvert. Ikke det at jeg forventer flat mage, men den er liksom litt pløsete i forhold til det den har vært før.

Ryddet i babyklesskuffen i dag. Fant 20 bodyer i str 50-56! Herreguuud! Ikke mer miniklær nå:) Kommer jo ikke gjennom alle bodyene før hun vokser ut av de. Vel, hun drukner jo i str 50 enda. Men det sier vel bare poff, og så er alt for smått! ;)

Nå skal jeg rydde litt i samboerns kaos (skrudd helikopter på stua igjen..sukk;) ) og så skal vi spise fødebiffen.. Dvs.. den biffen som ble kjøpt fordi jeg skulle spise fødebiff for 16 dager siden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Oi! Minus ti fra før-gravid, det var mye! :overrasket: Jeg hadde ikke hatt noe imot det, jeg heller, men på den annen side ville det jo vært veldig sørgelig om jeg ikke kunne bruke noen klær lenger. :overrasket:

Håper dagen i dag har vært mindre klynkete! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...