Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2006 #461 Del Skrevet 28. juni 2006 Du sa jo forsåvidt i fra..... Vi hadde det kjempekos, det var bare Embla og meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 28. juni 2006 #462 Del Skrevet 28. juni 2006 *legger igjen snikleserspor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #463 Del Skrevet 29. juni 2006 Da var man hjemme igjen. Kom hjem i går. Er så rart, huset er "tomt". (Bytte gulv-prosjektet som tar en eeevighet. Nesten alle møblene er flyttet ut av stua.) Hmf.. Trodde noe kanskjekankskje kunne skje i natt. Etter lykkerusen over å se samboern igjen , lå jeg med kynnere som var rimelig vonde i noen timer. Men de gav seg. Nå sitter jeg kun med vanlig-litt vonde kynnere konstant! Hurra! Morsomt å leve med mage som ikke er heeelt snill, ja. (Vondt å gå, vanskelig å puste) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #464 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Jeg har den fineste kjæresten i verden! Elsker det småvimsete gliset når han løper ut døra.. Snur og kommer tilbake for å si at han er glad i meg.. Før han løper av sted igjen. *forelsket* Endret 29. juni 2006 av jordbær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #465 Del Skrevet 30. juni 2006 Tredje natta på rad at jeg må opp 1-2 ganger på do! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2006 #466 Del Skrevet 30. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #467 Del Skrevet 1. juli 2006 Fødepizza innabords.. Og bitter lemon! Er ikke helt sikker på hvordan hvitløk og chili skal få ut ungen. Men pizza er iaffal fortsatt godt! Hadde ungen kommet ut pga hvitløk og chili, ville den vel vært født for noen mnd siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2006 #468 Del Skrevet 2. juli 2006 ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 2. juli 2006 #469 Del Skrevet 2. juli 2006 Tredje natta på rad at jeg må opp 1-2 ganger på do! ← Jeg er oppe 2-3 ganger hver natt - og har vært det i flere måneder.. Går helt i ørska og tar det som god trening til nattevåk med amming og bleieskift Håper du får en fin uke - med fødselsaction veldig snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2006 #470 Del Skrevet 2. juli 2006 -som jeg sa blir det ikke baby før i juli. Men nå nærmer det seg med stormskritt.... Det blir en tøff men hektisk tørn. Du greier deg bra og blir overrasket over din egen styrke. Og du kommer ut på den andre siden med fornyet selvtillit og et forsterket forhold til din mann, du vil se flere egenskaper hos han du ikke har sett før som nok vil overraske deg litt, i positiv retning. Den lille er bitteliten, men ferdig som bare det, og du vil se med en gang at h*n har arvet din viljestyrke. Nyt de siste timene, nå er det ikke lenge igjen... Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #471 Del Skrevet 2. juli 2006 Evelina da.. Nå skremmer du jordbær litt.. Var veldig hyggelig å lese det du skriver, da Tusen takk. Men hva mener du med "Ikke mange timene igjen?" Har ikke pakket bag en gang! Meg og samboern har vært i sverige en tur. Måtte lufte sin høygravide frøken. En ting er sikkert.. grusveien til sverige gjorde NOE med meg. For bekkenløsningen er sinsyk vond og det kjennes ut som om baby er på tur UT! Haha. Humøret er rimelig.. preget av hormoner og jeg tisser hele tiden. Tror den 3 timer (tur/retur) lange veien ristet løs alt, bortsett fra det som kunne vært nyttig! Selv om jeg faktisk har hatt en del merkbare kynnere i kveld. Velvel. Tror jeg skal forsøke å komme meg på badet og pusse tanna. Orker ikke tanken på å forsøke å komme seg opp i badekaret for å ta en dusj akkurat nå. Auv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #472 Del Skrevet 3. juli 2006 Du er for god til å være sann hvis det er noe på gang, nå! Våknet av vondtvondter i rygg, lår og mage. Måtte bare stå opp. Sikkert bare noe modningsgreier etter sengekos igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. juli 2006 #473 Del Skrevet 3. juli 2006 Tja... Ikke godt å vite... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #474 Del Skrevet 3. juli 2006 Tror det er falsk alarm.. For det er ingenting å ta tiden mellom, iallefall. Kommer sånn.. Av og til med 8min og av og til med 4mins mellomrom. Jaja.. Sove mer etterhvert, kanskje! Er bare påkker så ubehageligvondt i veikryggen! Gah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2006 #475 Del Skrevet 3. juli 2006 god morgen snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #476 Del Skrevet 3. juli 2006 Mårn, ja. Er her fortsatt. Vet ikke hva kroppen driver med. Men jeg har iallefall vondter i ny og ne. Håper de gjør noe fornuftig ut av seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #477 Del Skrevet 3. juli 2006 Neeh! Tror jeg spiser frokost og legger meg igjen! *dødstrett* Greit å være uthvilt fremover, tror jeg. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 3. juli 2006 #478 Del Skrevet 3. juli 2006 Oj, så spennende Jordbær!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #479 Del Skrevet 3. juli 2006 Au! Hmf! Fikk sove i et par timer Er for varmt til å sove mer nå! Phew! Ooog vondtene er i gang igjen! Hihi. Maserier med innebygde sovepauser. Genialt! Vurderte et varmt bad, helt til jeg leste at HVIS det er noe på gang, kan det faktisk stoppe tidlige rier. Så da blir det ikke noe bad. Er vel varmt nok her uansett! Vil ha dette ordentlig i gang NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #480 Del Skrevet 3. juli 2006 Da er bæra nydusjet og bag er pakket. Har innsett at jeg ikke har morgenkåpe eller tøfler. Jaja. Overlever vel. Og AUU! Grr..Hihi.. *tenke positiv smerte* Iallefall hvis den er ekte.. Vel nå har jeg brukt 90% av svangerskapet på å tro at det bare er noen som lurer meg, og at det ikke bor noen baby i magen. Så må den vel være på tur ut, før jeg skal tro det er noen fødsel på gang! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå