Gå til innhold

Dagbok:)

jordbær

Anbefalte innlegg

Gjest Rognebær

Oi, det skal jeg si var en bra utblåsning! :ler: Godt å få sluppet ut litt damp innimellom, selv om det jammen føles UTROLIG irriterende når man går rundt og er knallsinna! :ler: Men i dag så humøret ut til å være hakket bedre? :klem:

Fine jordmortall, i alle fall, men hva betyr Leie: B? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Det kan bety 2. leie, dvs at hodet er ned og ryggen vender mot din høyre side.

1. leie betyr at ryggen vender mot din venstre side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmjaa.. Men hun var ikke HELT sikker på hvor beina lå.. For hun klarte ikke kjenne de. (Store magemuskler i veien? :ler: )

Hun sa at hun kunne ligge med ryggen ut, eller med ryggen til min høyre eller venstre side. Hehe.

Hun forsøkte å finne ut av det ved å lytte, men hjertelyden var likesterk overalt.

Ingen fare iallefall.. SNuppa ligger godt til rette langt ned i "kanalen" ;) Så hodet fester seg vel snart. Og om det ikke gjør det, så gjør det vel det under fødsel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Måtte innom og lese litt hos Rognis' med-bær. :) Takk for at du har fulgt med meg og knøttet!

Lykke til med innspurten selv også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket::flau:

I sinne over å ikke få frisørtime på dagen(hehe) tok jeg på meg et hårprosjekt selv..

"Have fun go mad" passer vel bedre.

Joda. Mitt sorte hår innklisset med blekemiddel i "striper".. Eller, før jeg ble sinna på håret mitt, var det planlagt striper.. det ble vel mer.. deler av håret..

Heldigvis er håret mtit så hardt farget fra før, at selv den hardeste blekemiddelsgreia har problemer med å ta fargen ut av det.

Vel.. ENdte opp med..rimelig blondt hår innerst og mørkere lengre ut.. I noe som kan se ut som..striper.. :legrine:

Og nå har jeg rødfarge i det.. Skulle bli DRITKULT trodde jeg.. Fargen er.. Ja, vel.. Den er.. Rød. signalrød! :overrasket: Trodde det skulle være litt mørkere da! Velvel..

5min igjen, så skal fargen ut. Og da har jeg signalrødt hår innerst og div. rødfarger i resten av håret. Det som fortsatt ikke er sort, da.

Dette kan bli spennende, for å si det på den måten.

Heldigvis er det fortsatt svartfarge på butikkene etter helga! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær
Det kan bety 2. leie, dvs at hodet er ned og ryggen vender mot din høyre side.

1. leie betyr at ryggen vender mot din venstre side

Aha! Det er sånn som bøtteknotten ligger, jo. :)

Grattis med ny sveis! Høres... spennende ut! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det heter 1. leie fordi det er slik babyen har mest plass, i forhold til alt ditt eget "utstyr," herunder magesekk, lever, galleblære og denslags ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær
Det heter 1. leie fordi det er slik babyen har mest plass, i forhold til alt ditt eget "utstyr," herunder magesekk, lever, galleblære og denslags ;)

Jepp, jeg er klar over det... Har fundert på hvorfor i all verden bøtteknotten ligger motsatt når det er venstresiden som er absolutt vanligst, og heller mot forklaringen om at morkaken må ligge over mot venstre og være skikkelig omfangsrik og svær. :ler2:

Men da var jo bokstavkoden oppklart, i alle fall! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel. Min ligger iallefall ikke fornuftig i det hele tatt. Den ligger på alt som kan gjøre vondt, og magesekken... Det er konkurent om plass.. den skviser vi så mye som mulig.

Håper magen synker snart :)

Trett som en sokk i kveld. Sov 1-2 timer i natt. Det var varmt, det var mygg og vifta bråket. Og samboern fikk heller ikke sove og var urolig.. Hmf. Håper på en bedre natt. Må tape igjen noe foran vinduet, slik at mygga ikke kommer inn.. Grr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa! KOm meg jo ikke i seng før 0330.. Og sovnet ikke helt før 0430.. MEN! Jeg fikk sove en del :) Og det føles bra i dag! :D

Tør nesten ikke, IKKE sove heller.. SKulle det skje noe vil jeg veldig gjerne være uthvilt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...