Gå til innhold

Dagbok:)

jordbær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men er ikke dette den allerallerallersiste dagen din på jobb, da? :hoppe:

Jooo! :D

Da hjelper det ikke at dagen går supersakte fordi det ikke er noe å gjøre! Hihi.

MEN! Tre timer!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

Søtingene!

Fikk blomster, babyklær, IQ-leker, sudoku-bok og kake!

Snille folkene!

Litt over en time igjen! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mm!

Først må jeg starte på nytt med rydding.. For samboern har klart å rote ut halve huset igjen..sukk.. Jeg har bidratt, altså! Men.. Det var faktisk rent og ryddig helt til han tok over stua! :ler:

Gidder ikke ta noen storrengjøring her, iom at vi skal bytte gulv snart. Erfaringsmessig sett, er dette en veldig støvete ting!

MEN! Jeg skal rydde bort masse stash! Og så trenger jegen til DVD-hylle. Har vel 40-50 DVDer uten bolig, som ligger i to stabler ved fulle DVD-hyller..

Høres ut som de slaskene, men det er vi til tider også! Hehe.

Eller.. vi er litt rotete..av oss. Og det er greit, men jeg liker ikke at ting tarover. Trenger mer oppbevaringsplass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

Planen er å få det helt strøkent og rundvasket :) Slik at det blir lett etterpå!

Var på god vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! Da er samboern hjemme. God og full.

Og magen min er matet med middag.. Pentfolk spiser sent! ;)

Ble bare litt tull i matrytmen min etter søvnløs natt.. Er ikke vant med å stå opp kl 0500.. for så å faktisk bli sulten før kl 11.00..

Sovetid! Sove lenge i morgen. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deeeeeiiiiiliiiiiig med permisjon!

Sov til 1200..måtte ta igjen noen timer ;)

Sittet og kost stolen i noen timer, og nå kommer snart samboern. Rydding får vente til helga. Først skal jeg ha noen kosedager for meg selv, uten rydding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Været kan ingen klage på! Og i natt var det "kaldt" nok til å sove. Til og med kunne man ligge under dyna, utpå morgenkvisten!:)

Liker denne temperaturen. Håper den holder seg!

Er bare 23C inne når jeg har gjennomtrekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter_rundt:

SItter med mitt lille nye mirakel på fanget. Nei, ikke baby.. Men laptop! Den er GENIAL!

Jeg kan se TV på den, høre på radio(FM-tuner, ikke via nettet seff), den har webcam.. og weeee! Fjernkontroll.. Er ikke helt sikker på hvorfor jeg skal ha fjernkontroll til laptop, men det er visstnok noe som er "Nødvendig" når man har mediacenter..

*lykkerus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den tror jeg dør av heteslag i boden, evelina!

ADVARSEL! Sinnainnlegg!

Og så utblåsning!. Gah.

Endret av jordbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke så sinna lengre.

Og jeg er slem, for samboern min er egentlig bare snill og god.. bare litt blond en gang i blant.. Han er ikke så dust som jeg får han til å høres ut! :ler:

Skulle bare ønske at det ikke var sånn kaos her akkurat nå.

*fortsette med å tømme stuen for rot* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmortime 35+3

SF-mål: 32cm(28cm)

Blodtrykk: 110/70(110/70)

Urin: Neg (Neg)

Vekt: Totalt -1kg (-1kg)

Ødem: 0-1 (0-1)

Leie: B (B)

Fosterlyd: 136-148

Alt er bra med meeeg!

Wee.

Hodet er ned, langt ned, men ikke helt festet enda. Tror vi.

Fikk forklaringen til de intense magesmertene mine. (Dagens latter) Jeg har utrolig sterke magemuskler :legrine: og bærer ungen på "innsiden" i stedet for på utsiden slik de fleste. Derfor ville jeg også føle meg rimelig gravid på innsiden! (Noe jeg har tullet med lenge) og magen ble liten. Men det gikk utover musklene mine som fikk seg noen strekker i ny og ne.

Ellers er baby så stor den skal være.. Hun skrev notat på at jeg mente den var litt mer stille nå enn tidligere og at jeg har masse sterke kynnere. (Noe hun også kjente, fordi jeg fikk en rimelig kraftig da jeg la meg ned på benken..)

Fikk ny time, men hun var usikker på om jeg hadde behov for den :sjarmor:

Ikke før om en mnd, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...