Gjest Wasabi Skrevet 9. juni 2006 #381 Del Skrevet 9. juni 2006 Definitivt, det samme skjer med meg! Fikk faktisk soleksem (har jeg aldri hatt før tror jeg) sist det var strålende sol og er nå ekstra flink med solkrem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. juni 2006 #382 Del Skrevet 9. juni 2006 Effektive jordbæret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2006 #383 Del Skrevet 10. juni 2006 Haha.. Starte fødsel vel? Kinin-greier i den.. ← Tullhøna Lilleprinsessen kommer når hun vil det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #384 Del Skrevet 10. juni 2006 Tullhøna Lilleprinsessen kommer når hun vil det selv ← blablabla La meg nå ha den troa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2006 #385 Del Skrevet 10. juni 2006 åkkai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #386 Del Skrevet 10. juni 2006 Dagens luftetur! Tok med meg tre pledd og ei dyne (gravide trenger mye rart rundt seg, skal de klare å finne en behagelig stilling), laptop, is og iste ut.. Joda! Skulle se film! Etter en time, kom jeg pesende opp trappa.. phew.. Sol og varme høres bedre ut enn det er! Hihi Tror jeg rakk å bli solbrent i ansiktet. Hm(Jada, husket på solkremen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #387 Del Skrevet 12. juni 2006 Hmm.. Nest siste dag på jobb. Bra er det.. Har ikke motivasjon til å jobbe lengre.. Skjerpe seg! Lurer på om jeg har jordmortime på fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2006 #388 Del Skrevet 12. juni 2006 og ellers ? Formen er ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #389 Del Skrevet 12. juni 2006 Jada Formen er grei.. Fortsatt rimelig lei og sliten, men jeg kan ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 12. juni 2006 #390 Del Skrevet 12. juni 2006 Innom og :hoppe: litt for nest siste dag på jobb, jeg! Det er deilig med permisjon selv for oss som i utgangspunktet trives på jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #391 Del Skrevet 12. juni 2006 Rognebær: Japp! Det er litt slitsomt å dra rundt på seg selv! Jeg er ikke så mobil lengre. Tung i rumpa og greier! Hihi! Kjøpte diiiiger pakke med is i dag. *smatt* Noe som har resultert i is nr2.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2006 #392 Del Skrevet 12. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #393 Del Skrevet 12. juni 2006 UUURK! Klokka er straks 0100.. og jeg skal opp om fire timer. Er allerede overtrett og dødssliten. Blir morsomt på jobb i morgen, ja! HURRA!! Velvel. Avbestilt laptop og bestilt annen.. Ekkelettdette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. juni 2006 #394 Del Skrevet 13. juni 2006 Oj, permisjon veldig snart ja! Takk for omtanken og praten på msn i går, jeg skal dra meg til legen bare legesenteret åpner klokka ni. Og det er jo leeeenge til... Urk, vil sove om natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #395 Del Skrevet 13. juni 2006 Skulle bare mangle snuppa! Må ta vare på deg selv og baby nå, fremover. Fyyyysøren så trett jeg er. Fikk jo ikke sove! 1-2 timer søvn på meg i natt, ja. Gjett om frøken skal jeg og snorke snart! Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2006 #396 Del Skrevet 13. juni 2006 god morgen snuppers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #397 Del Skrevet 13. juni 2006 Sånn får jeg i...eh.. barselgave(?) av meg selv! Er ei unskyldning for alt her i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #398 Del Skrevet 13. juni 2006 *bo i kaffeautomaten* Uuurk.. soveeee... fem timer til dra hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2006 #399 Del Skrevet 13. juni 2006 Sånn får jeg i...eh.. barselgave(?) av meg selv! Er ei unskyldning for alt her i verden! ← Harru arva ell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #400 Del Skrevet 13. juni 2006 Haha.. Nei. Prioriteringer Kjøpt på samboerns kredittkort med gunstige nedbetalingsordninger! (tar det over 3mnd, så blir det ikke så ille!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå