jordbær Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #321 Del Skrevet 1. juni 2006 Hihi Morsomt å plante, da! :D jeg har et rimelig grønt hode.. ikke fingrer.. Men jeg er veldig glad i planter:) Hmm.. Sitter og lurer på om jeg skal pakke den hersens fødebaggen snart - igjen. Kommer liksom aldri i gang. Samboern maser veldig. Han vil ikke pakke den for meg, for å si det slik. Kan pakke alt utenom alt av klær, kanskje. For det må jo samboern klare hvis det skulle bli krise! Pakke toalettmappe og bruke fra den, går jo raskt å putte en toalettmappe i bag! Eller kanskje jeg rett og slett bare skal ta helgevasken i stedet! *rastløs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #322 Del Skrevet 1. juni 2006 Ble helgevask! Og nå er gulvene rene. Utrolig hvor mye dritt som kommer på så kort tid?! Jeg vasket jo på lørdag! Og da veldig grundig! Tok bare over gulvene i dag. Og det var sikkert hybelkaniner på størrelse med en sau, tilsammen! (Kattehår..hihi). Nå trenger bare kjøkkenet å bli ryddet.. Er rotete fordi ingen har giddet å plukke ut av oppvaskmaskinen enda... Og skapene trenger en vask utenpå! Hmm.. Lurer på hvordan det blir med IF og nytt gulv, jeg. Skulle jo komme takstmann for en evighet siden. Hører jo ingenting fra de. Seriøst forsikringsselskap må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Human Being Skrevet 1. juni 2006 #323 Del Skrevet 1. juni 2006 Lykke til med vasken Det er jo så deilig etterpå, når alt er rent og pent og man kan sette seg ned og virkelig nyte hvor flink man har vert :kgblunk: .. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isowen Skrevet 1. juni 2006 #324 Del Skrevet 1. juni 2006 Du er så husmor, jordbær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #325 Del Skrevet 1. juni 2006 Du er så husmor, jordbær! ← Til tider har jeg det mer i kjeften. Har vært flink i det siste. Men, jeg måtte ta meg litt sammen. Etter 7mnd forfall av leilighet, må noen ta et tak! Og det er jo ofte.. ja.. Vel.. skal man ha ting gjort.. blabla.. Bekkenløsning eller ei! Leilighet rengjør ikke seg selv! kan jo ikke ha nyfødt i støvbombe! Human Being: Takk. Det er utrolig deilig etterpå! :D Ha en fin dag du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #326 Del Skrevet 2. juni 2006 Syyyk! Eller.. forkjøla iallefall! Takals jordbææær! Okei da. Ikke SÅ synd på.. Men litt! Vondt i hodet, nakken, halsen og snørrer/nyser! Hmf.. Dårlig gjort! Jeg som har vært så flink med å kle på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #327 Del Skrevet 2. juni 2006 Bestilt ny laptop! :D Intel ® Core™ Duo Processor T2500 (2 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB) 2048MB 533MHz DDR2 SDRAM 256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 grafikkort 100GB (5,400 rpm) Hard Drive 8X DVD+/-RW drive 15.4" Ultra Sharp™ WSXGA TFT skjerm (1680x1050) med TrueLife™- widescreen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #328 Del Skrevet 2. juni 2006 *leieboer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #329 Del Skrevet 3. juni 2006 Juli-klubben har endelig poppet! SNAAART meg.. 43 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2006 #330 Del Skrevet 3. juni 2006 her skjedde det mye jeg ikke skjønte noe av..... alle de tallene?? :klø: leieboer?? :klø: juliklubben har poppet??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #331 Del Skrevet 3. juni 2006 Eh.. Tallene betyr hva laptopen min inneholder. Leieboer= Fra avhengig -> leieboer..(6000 innlegg) Juliklubben har poppet.. første julibarn kom nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2006 #332 Del Skrevet 3. juni 2006 takk for oppklaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #333 Del Skrevet 4. juni 2006 :grine2: Endelig fant jeg ut hvordan vognen fungerer! Har tatt bilder av klær jeg har lånt, slik at jeg skal huske det til senere.. Og bilder av babyklær, vogn og bilstol. Snart er det roma-treff! Hurra! Jeg er så sulten. Kanskje spise noe annet til frokost, frøst! Hvitløksrundstykker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2006 #334 Del Skrevet 4. juni 2006 Gleder meg til etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #335 Del Skrevet 4. juni 2006 Jaa! Glede seg! Muh! Jeg er så blakk! Sjekket kredittkortsum i dag..hehe.. var ikke akkurat et pent syn! MEN! Det er ikke rart, jeg har shoppet en babyseng + mye annet stash på IKEA, aircondition, babymonitor og masse annet. Og så måtte jeg låne mammaen 1000kr. Men men. Babyer kommer ikke gratis! Lenge leve kredittkort. Bra jeg har en maksgrense på 15000kr der, tror jeg! Hihihi. Lønn på fredag! Så da blir alt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #336 Del Skrevet 4. juni 2006 Her er Vognen vår. Teutonia Mistral S 06. Den er sort, grå og faktisk lyse grønn. Vises ikke så godt. Og så har man shoppet litt klær Enda mer Og litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #337 Del Skrevet 5. juni 2006 Lurer på om jeg har noe modningsgreier! Menssmerter "regelmessig" siden i gårkveld. Ser du evelina! Sånn går det når jeg spiser for mye pizza og is. Går vel over snart, håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2006 #338 Del Skrevet 5. juni 2006 Det går snart over. Bare legg deg ned og sørg for å slappe av i magemusklene, dette er fødselsforberedende på sitt beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #339 Del Skrevet 5. juni 2006 Det går snart over. Bare legg deg ned og sørg for å slappe av i magemusklene, dette er fødselsforberedende på sitt beste ← Nja.. Jaja.. Skulle ønske resten av musklene kunne trene sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 5. juni 2006 #340 Del Skrevet 5. juni 2006 Nja.. Jaja.. Skulle ønske resten av musklene kunne trene sånn! ← Veldig godt sagt! Det hadde vært fine greier. Magen min er en eneste stor kynner for tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå