Gå til innhold

Tips til skjerming av balkongen for katten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har flyttet og deler rekkverk på balkongen med naboen. Det vil si at det er mulig for katten å spankulere over til dem uten problem. Noen tips til hvordan jeg kan prøver å sperre av min side av balkongen? Ser at mange har bast og sånt, men det funker jo ikke på vinteren. Katten hopper ellers ned på plenen for å gå ut/inn så jeg kan ikke inngjerde hele balkongen heller. 

Anonymkode: 4cf7e...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Netting, stolpe med netting, ramme med netting.. kattenett fra dyrebutikk eller netting fra byggvare. Planker? 

Anonymkode: 71a31...498

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Netting, stolpe med netting, ramme med netting.. kattenett fra dyrebutikk eller netting fra byggvare. Planker? 

Anonymkode: 71a31...498

Takk for tips! Tror jeg går for netting av noe slag og kanskje en plante foran. Kanskje greit å høre med naboen at de syns det ser ok ut og. 

Anonymkode: 4cf7e...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for tips! Tror jeg går for netting av noe slag og kanskje en plante foran. Kanskje greit å høre med naboen at de syns det ser ok ut og. 

Anonymkode: 4cf7e...72b

De selger netting til sikring av katt på dyrebutikker, som hos musti:

https://www.musti.no/trixie-sikkerhetsnett-sort-3x2-m?52460

Finnes sikker hos andre butikker også, i ulike størrelser.

Anonymkode: 83ae8...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har flyttet og deler rekkverk på balkongen med naboen. Det vil si at det er mulig for katten å spankulere over til dem uten problem. Noen tips til hvordan jeg kan prøver å sperre av min side av balkongen? Ser at mange har bast og sånt, men det funker jo ikke på vinteren. Katten hopper ellers ned på plenen for å gå ut/inn så jeg kan ikke inngjerde hele balkongen heller. 

Anonymkode: 4cf7e...72b

Om den hopper ned og hopp fra din balkong, kan den vel like gjerne hopp opp til naboen fra plenen? Hadde snakket med naboen og hørt hva de tenker om å ha katt som nabo. Kan hende du må sperre av balkongen, og heller ta katten med deg ut døren og hente den inn når det er tid for det.

Anonymkode: 94358...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...