Gå til innhold

Går rosa og rødt sammen?


Heipådegådu

Anbefalte innlegg

Går rosa og rødt sammen? Hva tenker dere?

Personlig syns jeg det er GRUSOMT😂😂

På nettet står det ~ go pink and red together, short answer: YES! 

Vil høre så mange som mulig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! 

Jeg synes det er pent også med den rette rød og rosa fargen sammen på en t-skjorte eller kjole. 

Anonymkode: f68de...f25

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja! 

Jeg synes det er pent også med den rette rød og rosa fargen sammen på en t-skjorte eller kjole. 

Anonymkode: f68de...f25

Selv om den rosa og rødfargen er knæsj farge, altså den mest røde fargen du får og rosa rosa😂?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, rødt og rosa passer godt sammen❣️ Bruker selv ofte ulike nyanser av rødt og rosa i kombinasjon.

Anonymkode: a996e...51a

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Syns det ser jævlig ut. 

Anonymkode: cd200...4c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, synes det passer veldig bra sammen

Anonymkode: 37f1b...c33

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ja, rødt og rosa passer godt sammen❣️ Bruker selv ofte ulike nyanser av rødt og rosa i kombinasjon.

Anonymkode: a996e...51a

Men.. som jeg føler det er rosa en ganske lys farge, og rød ganske mørk, derfor føler jeg det på en måte kræsjer. Hadde det vært oransje eller lyse lyse rødt hadde det nok sett bedre ut😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heipådegådu skrev (3 minutter siden):

Men.. som jeg føler det er rosa en ganske lys farge, og rød ganske mørk, derfor føler jeg det på en måte kræsjer. Hadde det vært oransje eller lyse lyse rødt hadde det nok sett bedre ut😅 

Rosa finnes i mange nyanser, også mørkerosa. Jeg bruker helst mørkerosa og fuksianyanser, og disse passer veldig godt sammen med klare rødfarger. For øvrig bruker jeg også mye rødt i kombinasjon med oransje og også rosa i kombinasjon med oransje. Jeg har godt øye for fargekombinasjoner og ser lett hvordan kombinere ulike nyanser av ulike farger, som her rosa og rødt.

Anonymkode: a996e...51a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Rosa finnes i mange nyanser, også mørkerosa. Jeg bruker helst mørkerosa og fuksianyanser, og disse passer veldig godt sammen med klare rødfarger. For øvrig bruker jeg også mye rødt i kombinasjon med oransje og også rosa i kombinasjon med oransje. Jeg har godt øye for fargekombinasjoner og ser lett hvordan kombinere ulike nyanser av ulike farger, som her rosa og rødt.

Anonymkode: a996e...51a

Det er litt rart jeg synes det ser så rart ut da😅 det er som brun/gule biler, jeg føler det blir helt feil!!😂 folk skal få gå med hva de vil og jeg kommer ikke til å slenge ut, men forstår meg liksom ikke helt på det heller🤷‍♀️🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På noen mennesker ja, på meg, nei. Jeg kler overhodet ikke rosa, noe som er litt kjipt siden jeg liker fargen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JegMotStrømmen skrev (1 minutt siden):

På noen mennesker ja, på meg, nei. Jeg kler overhodet ikke rosa, noe som er litt kjipt siden jeg liker fargen. 

Det er sånn med meg og bukser fra lager 157, de ser SUPER bra ut på veninnen min som har litt mer rett/pinne form enn meg som har skikkelig curves. Jeans type stoff med lite stretch ~ de er liksom bare designa for den type kropp🤷‍♀️ betyr ikke at man ikke kan gå i det eller at andre ikke syns det er fint på deg, men selv syns jeg de ikke ser fine ut på meg. Så jeg kjøper alltid mer mom jeans ~ eller tettsittende/stretchy bukser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heipådegådu skrev (19 minutter siden):

Det er litt rart jeg synes det ser så rart ut da😅 det er som brun/gule biler, jeg føler det blir helt feil!!😂 folk skal få gå med hva de vil og jeg kommer ikke til å slenge ut, men forstår meg liksom ikke helt på det heller🤷‍♀️🤷‍♀️

Det er, som man ser i tråden her, mange ulike meninger om kombinasjonen rødt og rosa. Ikke alle liker denne komboen, og andre igjen (som meg) liker komboen rød og rosa. Alt koker vel til slutt ned til smak og behag, men i utgangspunktet er det såpass mange ulike nyanser av både rødt og rosa at det er fint mulig å kombinere disse fargene på en flatterende og bra måte👍

Anonymkode: a996e...51a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp kjøpt en i desse fargene, kjøpte den fordi det er en pen kjole. Merke ICHI.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...