Gå til innhold

Pupper du aldri glemmer

Fremhevede innlegg

Skrevet
Glad mann skrev (7 timer siden):

Søstra til ein kompis meg. Hun var modell selv om hun ikkje var så tynn. Hun kom springende ned ein liten trapp og dem enorme puppene vaiet opp og ned!

Eg var 18 år da og det minnet har eg aldri glemt!

har du tatt kontakt med henne i senere tid? Gammel var hun?

Anonymkode: 7401d...ac8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg kom inn på ein kjosk i byen og går rett på ei som eg bare hadde sett på  Facebook og studert dem enorme silikon puppene hennes der

Og der satt hun ein varm sommerdag med miniskjørt å hvit skjorte halveis open med dem sykeste solbrune puppene eg har sett!!!

Innsmurt i eit litt glinsende krem,eg blei heilt sjokkert, ansiktet og resten var like nydelig ❤️

Nor eg gjekk ut ,så måtte eg bare snu å gå inn å hente ein serviett😄😉

Måtte bare se det synet ein gang til😎

Anonymkode: b07e4...e69

• Hjerte 1
Skrevet

Moren til en tidligere kammerat. Dette var på tidlig 90-tallet. Store naturlige pupper, alltid kløft, og alltid stive brystvorter. Ofte lå hun i solarium som hun hadde hjemme, så så henne ofte naken. Hender jeg ser henne på butikken  i dag, men alderen har tatt henne kraftig. Sannsynligvis pga mye røyking og solarium, men hun nærmer seg 70 år da. Puppene er fortsatt store. 

Anonymkode: 62cfb...cb5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Glad mann
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Moren til en tidligere kammerat. Dette var på tidlig 90-tallet. Store naturlige pupper, alltid kløft, og alltid stive brystvorter. Ofte lå hun i solarium som hun hadde hjemme, så så henne ofte naken. Hender jeg ser henne på butikken  i dag, men alderen har tatt henne kraftig. Sannsynligvis pga mye røyking og solarium, men hun nærmer seg 70 år da. Puppene er fortsatt store. 

😄😄👍

Ja vi alle har noen slike minner 😎

Skrevet (endret)

Min stemors pupper, hun var kledd i en gjennomsiktig neglisjè og nylon truse...

Endret av lh45
  • Liker 1
Skrevet
lh45 skrev (2 minutter siden):

Min stemors pupper, hun var kledd i en gjennomsiktig neglisjè og nylon truse...

Så de var flotte, eller bare svære? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så de var flotte, eller bare svære? 

De var flotte med stive brystvorter som pekte litt oppover... hun ble min deilige drøm når jeg koste meg... 😊

• Nyttig 1
Gjest Glad mann
Skrevet
15 minutter siden, lh45 said:

De var flotte med stive brystvorter som pekte litt oppover... hun ble min deilige drøm når jeg koste meg... 😊

Har aldri lurt på hvordan det kan være å ha ein deilig stemor🔥

Skrevet

fantastisk

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2022 den 13.46):

Dame fra Trøndelag. 

Jente fra sør Trøndelag, nydelig, jeg slikka henne og hun smakte så eksepsjonelt godt, mange år siden nå.

takk G, du var deilig, jeg husker det som det var i går.

• Liker 1
Gjest Glad mann
Skrevet
On 9/19/2022 at 4:49 PM, AnonymBruker said:

Høres deilige ut ❤️

Anonymkode: ddccc...ac9

Pupper er bare så fint❤️

Gjest Glad mann
Skrevet
On 9/19/2022 at 11:09 PM, AnonymBruker said:

har du tatt kontakt med henne i senere tid? Gammel var hun?

Nei tror hun flyttet vekk,bare sann "hei" nor er ser henne i dag.

Hun var kanskje 23 år -+ denne dagen 

Skrevet

Puppene til en tidligere lærerinne. Husker hun tok av seg en genser i en time, under hadde hun en trang topp. Store vakre bryster med stive vorter. Jeg var 15 den gangen, og hun var med i fantasier i mange år etterpå. Tipper hun var rundt 45 den gangen. Har siden den gang hatt en hang for modne damer med store bryst 😋

Anonymkode: 60c53...dd5

• Liker 1
Skrevet
Glad mann skrev (På 20.9.2022 den 10.57):

Deilig, blir mye knulling :) 

Anonymkode: 2d16f...6ce

• 3 uker senere...
Skrevet

De store puppene til dattera til en nær familie relasjon:) 21 år gammel , stive brystvorter , sett dem nakene ved ett par anledninger og de er fantastiske ! 

Anonymkode: 5d35e...96f

Skrevet

puppene til en elskerinne...  de var enorme.. kunne bade i pupper.  husker gleden ved å binde de opp med bondage tauene mine, så de virkelig struttet og satt på brystklemmer før jeg festet henne til korset på veggen..

• Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
tauglede skrev (På 14.10.2022 den 11.04):

puppene til en elskerinne...  de var enorme.. kunne bade i pupper.  husker gleden ved å binde de opp med bondage tauene mine, så de virkelig struttet og satt på brystklemmer før jeg festet henne til korset på veggen..

Wow

Skrevet
Gjest Glad mann skrev (På 20.9.2022 den 10.57):

Vet om en som har hatt sex med sin stemor.   Eller stemor og stemor ...... kan heller si fars nye kone.

Anonymkode: 758f2...e0f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.10.2022 den 1.13):

De store puppene til dattera til en nær familie relasjon:) 21 år gammel , stive brystvorter , sett dem nakene ved ett par anledninger og de er fantastiske ! 

Anonymkode: 5d35e...96f

Det er stedatteren din og du har skrevet om det mange ganger. Du er bare ekkel. 

Anonymkode: 335f6...63a

Skrevet
Gjest Glad mann skrev (På 20.9.2022 den 10.57):

Hm. Kanskje min sønn trenger en deilig stemor🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...