AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Min var nå nettopp, i Danmark. Vi bodde på et hotell midt i en av Danmarks største byer. I resepsjonen så det veldig fint ut, på utsiden også forsåvidt. Jeg visste at standaren ikke ver den beste, men ble likevel sjokkert. Rommene var så små at man måtte bevege seg en og en av gangen. Og badet var så trangt at man faktisk kunne dusje å sitte på do samtidig. Det var ikke dusj hode man kunne holde, bare sånn som var i taket. Og den spruta overalt, utenom på meg. Det var så sinnsykt varmt på rommet, og så ekstremt mye støy. Så fikk ikke sovet mye den natta. Var fulle folk i gangene til alle døgnets tider, og det var heller ikke spesielt rent. Endte med å bytte hotell dagen etter, da vi skulle være i Danmark noen dager. Anonymkode: bd23c...84a 1
Maskinfører Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Må ha vært i Tyskland når jeg kom inn i heisen så så jeg at jeg stod i en dam med oppkast 🙄 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #3 Skrevet 5. august 2022 Var i et sydligere land i verden. Tilfeldigvis kom vi til en by samtidig som det var et stort arrangement der. Alt var fullt, så vi lette i timevis før vi kom til et hotell som svarte at de hadde rom ledig. Det var ikke særlig pent i resepsjonen, så min mann ba om å få se rommet først. Det var bra, for det var skittent overalt, krøllete sengetøy og det luktet svette og alt mulig. Hvorfor forsto vi da han som viste oss rommet spurte "Trenger dere rommet for en time eller for to timer?" 🤢 Vi lette videre vi. 🤣 Anonymkode: 573c3...01c 4 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #4 Skrevet 5. august 2022 I Tunisia luktet lakenet urin, selv om de ble byttet hver dag. Sikkert rart vaskemiddel. Anonymkode: 12457...17f 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #5 Skrevet 5. august 2022 Hele rommet var skittent fra topp til tå. Jeg klagde til Ving og resepsjonisten ba verten om å fjerne oss fordi hu tok det personlig at jeg klagde på renholdet. En forferdelig attityde imot oss, og har aldri følt oss uønsket på hotell før, marerittFerie og kan ikke vente til vi har kommet oss hjem igjen. Skal aldri tilbake og kommer aldri til å anbefale noen å booke rom der, ser at flere har hatt problemer med de før. Anonymkode: 09ab7...027 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #6 Skrevet 5. august 2022 Var på en skoletur til Paris for mange år siden. Vi bodde på hotell midt i et av byens lugubre strøk. Det var trangt, støvete, skitne sokker under senga, døra til badet kunne ikke lukkes, ekstremt lytt og varmt. Kom hjem full av loppebitt også. Anonymkode: d10cb...86f 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #7 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (På 5.8.2022 den 1.45): Min var nå nettopp, i Danmark. Vi bodde på et hotell midt i en av Danmarks største byer. I resepsjonen så det veldig fint ut, på utsiden også forsåvidt. Jeg visste at standaren ikke ver den beste, men ble likevel sjokkert. Rommene var så små at man måtte bevege seg en og en av gangen. Og badet var så trangt at man faktisk kunne dusje å sitte på do samtidig. Det var ikke dusj hode man kunne holde, bare sånn som var i taket. Og den spruta overalt, utenom på meg. Det var så sinnsykt varmt på rommet, og så ekstremt mye støy. Så fikk ikke sovet mye den natta. Var fulle folk i gangene til alle døgnets tider, og det var heller ikke spesielt rent. Endte med å bytte hotell dagen etter, da vi skulle være i Danmark noen dager. Anonymkode: bd23c...84a Var det cabin? Anonymkode: aa55d...67d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #8 Skrevet 6. august 2022 Alle hotell (og jeg har vært borti flere, både i Tykland, Danmark og Sverige) som ikke har ordentlig dør eller vegg på badet, men fancy glassdører/glassvegger som enten har mønster eller frostet glass. Hvilken idiot tenkte at det var en god ide? Man vil ha privatliv på badet uavhengig av hvem man reiser med. Anonymkode: f917e...8a4 12 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #9 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Var det cabin? Anonymkode: aa55d...67d Ja, helt riktig. ts Anonymkode: bd23c...84a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #10 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (På 5.8.2022 den 1.45): Min var nå nettopp, i Danmark. Vi bodde på et hotell midt i en av Danmarks største byer. I resepsjonen så det veldig fint ut, på utsiden også forsåvidt. Jeg visste at standaren ikke ver den beste, men ble likevel sjokkert. Rommene var så små at man måtte bevege seg en og en av gangen. Og badet var så trangt at man faktisk kunne dusje å sitte på do samtidig. Det var ikke dusj hode man kunne holde, bare sånn som var i taket. Og den spruta overalt, utenom på meg. Det var så sinnsykt varmt på rommet, og så ekstremt mye støy. Så fikk ikke sovet mye den natta. Var fulle folk i gangene til alle døgnets tider, og det var heller ikke spesielt rent. Endte med å bytte hotell dagen etter, da vi skulle være i Danmark noen dager. Anonymkode: bd23c...84a Men man får det man betaler for. 2 stjerners hotell er jo nesten bare en seng! Anonymkode: f0adf...9ac 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #11 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Alle hotell (og jeg har vært borti flere, både i Tykland, Danmark og Sverige) som ikke har ordentlig dør eller vegg på badet, men fancy glassdører/glassvegger som enten har mønster eller frostet glass. Hvilken idiot tenkte at det var en god ide? Man vil ha privatliv på badet uavhengig av hvem man reiser med. Anonymkode: f917e...8a4 Dette er faktisk min verste opplevelse, jeg og han jeg hadde noe på gang med dro på helgetur til Stockholm og der var det sånn vegg på dassen. Tenk deg hvor sexy det er å se omrisset av den andre som sitter og driter? Anonymkode: ae801...861 9 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #12 Skrevet 7. august 2022 22 hours ago, AnonymBruker said: Var det cabin? Anonymkode: aa55d...67d 10 hours ago, AnonymBruker said: Ja, helt riktig. ts Anonymkode: bd23c...84a Jeg bor alltid på cabin, kjempefornøyd. Man vet jo at man får et lugar-lignende rom der, man får det man betaler for. Vet riktignok det finnes flere cabin-hoteller, så kan hende vi har bodd på ulike. Anonymkode: c7e12...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #13 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (På 5.8.2022 den 13.27): Hele rommet var skittent fra topp til tå. Jeg klagde til Ving og resepsjonisten ba verten om å fjerne oss fordi hu tok det personlig at jeg klagde på renholdet. En forferdelig attityde imot oss, og har aldri følt oss uønsket på hotell før, marerittFerie og kan ikke vente til vi har kommet oss hjem igjen. Skal aldri tilbake og kommer aldri til å anbefale noen å booke rom der, ser at flere har hatt problemer med de før. Anonymkode: 09ab7...027 Navn på hotellet? Anonymkode: c77e3...407
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #14 Skrevet 7. august 2022 Veldig trangt rom på hotell i Paris, men de hadde vært flinke å ta bilder, det så mye større ut enn det var. Dusjen var så trang at man måtte gå ut av den for å snu seg omtrent. Men men, vi hadde en fin ferie likevel! Anonymkode: c78d5...415 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #15 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Navn på hotellet? Anonymkode: c77e3...407 Et annet navn på Future. På en gresk øy. Anonymkode: 09ab7...027
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #16 Skrevet 7. august 2022 Jeg har selv bare gode opplevelser av hotell men jeg tror at mange har dårlige opplevelser etter disse karantene og isolasjonshotellene fra de siste to årene 😂 Anonymkode: a0aab...50f
Peanut Skrevet 7. august 2022 #17 Skrevet 7. august 2022 Har vært passe heldig skjønner jeg Det verste for foreldrene mine og meg var da vi var 1. til Moskva en gang i tiden, da jeg var 15 år. Vi havnet på et billig hotell som hadde tre enkeltsenger i metall på et relativt stort rom. Alle sengene hadde digre søkk midt i Badet var med noen edderkopper og ymse annet og fordi jeg ikke klarte å sove pga edderkopper pg ymse annet så ble det Husket det luktet gammel svette der og 2. Et motell et sted i Pennsylvania. Hele hotellet var i mørkt tre. Rommet vi fikk for heldigvis bare én natt, var knapt belyst og alt var i mørkt tre og det STINKET gammel røyk 😷 Luft! 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #18 Skrevet 7. august 2022 Frogner apartment, de selvbetjente kortene sluttet å virke etter midnatt og ble sittende i den kalde gangen å vente utafor rommet på Securitas,som brukte nesten 3 timer på å komme å låse oss inn. Anonymkode: 6dcb1...6d7 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #19 Skrevet 9. august 2022 Et hotell nær Vondelpark i Amsterdam. Der kom det mus på rommet og gnafset på bagasjen vår! Anonymkode: 8c0b2...c2d 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #20 Skrevet 11. august 2022 Et sted i Riga, for 20 år siden. Ved togstasjonen. Veldig billig, da. Men det var ikke noen do på hotellet! Ikke noen steder. I resepsjonen sa de at vi måtte bruke doet på McDonalds ved siden av, de var åpne til kl. 11. De hadde en fellesdusj i kjelleren, det er det verste jeg har sett. Et stort lagerrom i en kjeller FULL av mugg, med en stang fra taket med et ødelagt dusjhode, og noen fliser på gulvet som også var grønne av mugg. På den tiden var vi unge og ville og gale, så vi bodde der faktisk i 2 netter, og var sent ute på byen hver natt, slik at vi la oss i 3-4-tiden, for å slippe å våkne og måtte på do midt på natta 😄 Anonymkode: 8da83...580 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå