AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg liker å jogge men er litt for bedagelig, jogger 8 km på 1 time..6 km på 43 min osv. Ønsker egentlig å bruke mindre tid og mer intensivt..idag prøvde jeg så fort jeg kunne på 3 km...18 min og 29 sek. Totalt gåen...så har en jobb å gjøre. Gi meg dine beste tips. Anonymkode: 4b557...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Del Skrevet 4. august 2022 Intervalltrening. Anonymkode: cbb59...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Del Skrevet 4. august 2022 Ja, du må presse deg. Som det blir foreslått over her, så er intervall bra, nok lettere ennå presse seg på hele distansen. Anonymkode: 373cd...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Del Skrevet 4. august 2022 Hvor "høyt" i fart burde jeg legge meg da? Hater egentlig intervaller, men 45/15 er greit nok. Samt 4-3-2-1. Anonymkode: 4b557...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #5 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg er heller ikke glad i intervalltrening, men jeg "lurer" det inn i langøktene ved å velge løyper med mye bakker eller å ha småetapper langs rutene hvor jeg løper raskere i noen minutter. Da stiger pulsen, og jeg øker oksygenopptaket. Ellers så blir man raskere av flere ukentlige økter. Men som flere sier - du må tåle å pushe deg litt. Anonymkode: ddd96...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #6 Del Skrevet 5. august 2022 Dette finner du forferdelig mye om om du bare googler. Det finnes ørten programmer du kan bruke på nettet, for å øke farten. De fleste baserer seg på intervaller. Anonymkode: 9d934...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #7 Del Skrevet 5. august 2022 Lurt å se på teknikken din, veldig mye å spare på at man løper "riktig". Masse tips som du finner ved å google Anonymkode: 1bd4e...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå