AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #21 Skrevet 5. august 2022 Hvordan oppleves det å komme kun ved penetrering? Kan man være lite tent og så allikevel komme , tar det lang tid, osv? Må jo være helt himmelsk å slippe å styre med hånda, leketøy osv!! Skjønner nesten ikke hvordan det er mulig at det kan være SÅ stor forskjell mellom kvinner og hva vi kommer av. Det er jo nesten så det like gjerne kunne vært i armhulen jeg blir penetrert, som der nede, mtp utbyttet... 😭 Kommer veldig deilig av stimuli på klitoris OG penetrering da. Beste kombi 🤩 Anonymkode: 143ec...42e 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #22 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men alle dere som svarer ja, kommer dere kun ved penetrering? Misunnrlig!! Anonymkode: 143ec...42e Jeg er også sykt misunnelig. Det hadde gjort sexlivet SÅ mye bedre om jeg kom lett Så jævla mye arbeid for en middelmådig orgasme. Anonymkode: ece98...cf8 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #23 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hvordan oppleves det å komme kun ved penetrering? Kan man være lite tent og så allikevel komme , tar det lang tid, osv? Må jo være helt himmelsk å slippe å styre med hånda, leketøy osv!! Skjønner nesten ikke hvordan det er mulig at det kan være SÅ stor forskjell mellom kvinner og hva vi kommer av. Det er jo nesten så det like gjerne kunne vært i armhulen jeg blir penetrert, som der nede, mtp utbyttet... 😭 Kommer veldig deilig av stimuli på klitoris OG penetrering da. Beste kombi 🤩 Anonymkode: 143ec...42e Først kommer av kun penetrering og kommer av kjappis, kommer alltid fortere enn ham. For meg en g-punkts orgasme så uendelig mye bedre enn utvendig. Hadde imidlertid samme partner i over 20 år uten en eneste orgasme, verken utvendig eller g-punkt. Byttet partner og etter kun noen ganger fant vi punktet, nå får jeg serieorgasmer hver gang, inkl av kjappis. Så ikke gi opp! Anonymkode: 7b16d...84b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #24 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Først kommer av kun penetrering og kommer av kjappis, kommer alltid fortere enn ham. For meg en g-punkts orgasme så uendelig mye bedre enn utvendig. Hadde imidlertid samme partner i over 20 år uten en eneste orgasme, verken utvendig eller g-punkt. Byttet partner og etter kun noen ganger fant vi punktet, nå får jeg serieorgasmer hver gang, inkl av kjappis. Så ikke gi opp! Anonymkode: 7b16d...84b Ikke gi opp nei😅 Bare å bytte partner. Hvorfor tror du det funka med han nye? En annerledes penis? Eller at mønsteret etter mange år var så satt med eksen? Anonymkode: ece98...cf8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #26 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke gi opp nei😅 Bare å bytte partner. Hvorfor tror du det funka med han nye? En annerledes penis? Eller at mønsteret etter mange år var så satt med eksen? Anonymkode: ece98...cf8 Begge deler kanskje, mest det siste. Anonymkode: 7b16d...84b
Gjest Hottentått Skrevet 5. august 2022 #27 Skrevet 5. august 2022 Ved en kjappis hjelper jeg til selv også. Da går det fort 😅
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #28 Skrevet 5. august 2022 Nå for tiden blir det mest kjappiser siden vi har en liten baby, men ja, det hender ofte at jeg kommer av det. Det handler bare om å treffe og gni mot riktig punkt for min del. Anonymkode: 0f5a5...041
bullehurk Skrevet 5. august 2022 #29 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hadde jeg kunne valgt hadde jeg hatt en kjappis om dagen i tillegg til morgen og kveldssex Samme her. Kjappis er (sex)livets krydder. Man føler seg sexy, attraktiv og begjært. Føler at man lever.
MissIndependent45 Skrevet 5. august 2022 #30 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan oppleves det å komme kun ved penetrering? Kan man være lite tent og så allikevel komme , tar det lang tid, osv? Må jo være helt himmelsk å slippe å styre med hånda, leketøy osv!! Skjønner nesten ikke hvordan det er mulig at det kan være SÅ stor forskjell mellom kvinner og hva vi kommer av. Det er jo nesten så det like gjerne kunne vært i armhulen jeg blir penetrert, som der nede, mtp utbyttet... 😭 Kommer veldig deilig av stimuli på klitoris OG penetrering da. Beste kombi 🤩 Anonymkode: 143ec...42e Jeg kan bare svare for meg selv, men jeg har alltid vært sånn. Og jeg kommer fort. Og flere ganger på rad. Kanskje har det noe med følsomhet å gjøre? Jeg er nemlig såpass sensitiv at jeg synes oralsex og klitorisstimulering som oftest er ubehagelig, da jeg er veldig følsom. Innvendig orgasme er også sterkere og "dypere" enn den utvendige.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #31 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er det bare mannen som kommer, eller rekker du også å komme? Får du noe ut av det hvis ikke du kommer? Anonymkode: 836c9...6ee Noen ganger kommer jeg også om jeg har vært veldig kåt fram til sexen. Andre ganger hjelper jeg til ved å onanere samtidig. Mens andre ganger kommer jeg ikke i det hele tatt. Jeg får alltid noe ut av sex selv om jeg ikke alltid får orgasme. Orgasme er bare en bonus , men ikke en nødvendighet for meg, det som er deilig er sexen i seg selv Anonymkode: c4b18...9dc
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #32 Skrevet 5. august 2022 Har enda til gode å komme ved en kjappis, men det betyr ikke at jeg ikke har digget det! Kan bli veldig tent av at en partner bare MÅ ha meg NÅ, noe som betyr at det blir ekstra digg, intenst, og kanskje mer spenning i vente senere den dagen eller kvelden 😁 Anonymkode: 9b094...72f 1
Gjest Drigo Skrevet 6. august 2022 #33 Skrevet 6. august 2022 Det er nok en sjeldenhet at begge kommer på kjappis nå. Hadde en fin opplevelse her tidligere i sommer, da fruen ville ha en kjappis før jeg dro på jobb. Hun kom etter bare noen minutter inni henne. Selv måtte jeg avvente til senere på dagen.. Husker ikke helt hva som tente henne så voldsomt..☺️
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #34 Skrevet 8. august 2022 Jeg blir så tent av kjappiser, vi har aldri lange sexøkter uansett...så da passer det bra for meg. Kommer nesten hver gang pga tykkelsen på penis, liker også at han støter hardt inntil rumpeballene....det forsterker det så kraftig. Settingen er jo også endel av tenningen, tar meg spontat på kne foran sofaen for eks...opp med sommekjolen. River av meg trusa...jeg er rimelig klar da. Dirty talk da, så er jeg raskt i mål 😊😍 Anonymkode: 78c22...8c5 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #36 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg blir så tent av kjappiser, vi har aldri lange sexøkter uansett...så da passer det bra for meg. Kommer nesten hver gang pga tykkelsen på penis, liker også at han støter hardt inntil rumpeballene....det forsterker det så kraftig. Settingen er jo også endel av tenningen, tar meg spontat på kne foran sofaen for eks...opp med sommekjolen. River av meg trusa...jeg er rimelig klar da. Dirty talk da, så er jeg raskt i mål 😊😍 Anonymkode: 78c22...8c5 Herregud så misunnelig jeg er! Må være fantastisk å ha et så lettvint sexliv. Anonymkode: ece98...cf8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå