Topsi Skrevet 4. august 2022 #1 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg gikk gjennom ca hva jeg har brukt de siste 4 årene, og kommer til at det er ca 150 000kr på trening, i tillegg kommer tøy og proteindrikker. Likevel, jeg føler jeg har en veltrent kropp og nå en vekt jeg er fornøyd med. Virker sikkert bra psykisk også Hvor mye bruker dere på trening, og synes dere det er verdt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 4. august 2022 #2 Del Skrevet 4. august 2022 Trener gratis hjemme eller ute i naturen, proteinshaker drikker jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Del Skrevet 4. august 2022 det har jeg aldri tenkt over.. men jeg tror nok ganske sikkert at jeg har brukt mye mye mer enn det du har Anonymkode: 17b0a...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Del Skrevet 4. august 2022 Syns ikke det beløpet høres så sjokkerende ut dersom sentermedlemskap er inkludert. Har ikke regnet på det, men vil tro jeg ligger på ca det samme. Det er en investering i helse og kropp. Andre bruker latterlige beløp på mye annet uten de samme gevinstene. Anonymkode: f46d3...e1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #5 Del Skrevet 4. august 2022 12 x 450,- og et par nye joggesko i året ca. Anonymkode: f4214...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #6 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg trener i østmarka. Kanskje 2000 i året på joggesko. Anonymkode: 0f125...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 4. august 2022 #7 Del Skrevet 4. august 2022 1-2 par joggesko i året. Koster 1000-1500 per par. Bruker treningsklær, men de er ikke ekslusivt for trening, så de går fra det vanlige klesbudsjettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #8 Del Skrevet 5. august 2022 Investerte i knebøystativ, benk, vektskiver, gymringer, og mølle, har hatt utstyret i over ti år. Kostet meg vel en 10-15 000. Klær kjøper jeg uhyre sjelden, skjønner ikke hvordan folk klarer slite ut treningstøy så ofte? Løpesko kjøper jeg kanskje annenhvert år, bruker gjerne 1500 eller så. Løper ute, eller inne på møllen, trener styrke hjemme. Så jeg bruker fint lite på trening. I året? Kanskje i snitt 1000 kr? Shaker og sånt bruker jeg ikke, jeg spiser vanlig mat. Anonymkode: b34a3...c3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheAtl Skrevet 5. august 2022 #9 Del Skrevet 5. august 2022 Det jeg merker mest er at matutgiftene har skutt i været. Løper og svinger litt rundt på kettlebells etter beste evne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #10 Del Skrevet 5. august 2022 Tipper jeg bruker mellom 20 og 30.000, og mannen sikkert det samme eller mer på utstyr, medlemsskap, PT timer, treningsreiser++ Men vi trener mye, har god inntekt og ingen barn, så da blir det fort litt slik. Anonymkode: 1b9b3...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #11 Del Skrevet 5. august 2022 Fast hver mnd: 400kr senter + 500kr pwo og proteinpulver. Så kommer jo alt annet av klær, sko, proteinbarer, mat osv i tillegg, men det er varierende utgifter. Anonymkode: fc361...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #12 Del Skrevet 6. august 2022 Tuller dere? Bruker penger kun på gode joggesko. Resten er gratis - natur og hjemme. Anonymkode: 3f23d...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #13 Del Skrevet 6. august 2022 Jeg bruker 300 kroner i måneden på et sentermedlemsskap som jeg nesten aldri bruker (foretrekker å trene ute eller hjemme, men synes det er fint å ha tilgang til senter noen ganger, så det er på en måte verdt det, selv om det ikke brukes så ofte). Klær og sko har jeg en del av, og det slites jo, så anslår at jeg bruker minst 3000 i året. Kjøper minst ett par med gode joggesko i året, i tillegg til andre sko, jakker og diverse treningsklær som ikke byttes ut like ofte. Ellers har jeg treningsutstyr til en verdi av 3-4000 liggende hjemme. Alt fra matter, strikk, yogablokker og noen manualer og kettlebells. De dyreste tingene (manualer og andre vekter) er så og si umulig å slite ut, så jeg anser dette som engangssummer. Generelt så prøver jeg å vente så lenge som mulig før jeg kaster/bytter noe ut, men det siste året har jeg gått en del ned i vekt og da har det rett og slett vært nødvendig å bytte ut enkelte plagg. Sko er det eneste jeg ikke er gjerrig på når det gjelder å slite ut. Anonymkode: b3b0e...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 6. august 2022 #14 Del Skrevet 6. august 2022 Kr. 439,- × 11 = kr. 4 829,- per år i medlemsavgift treningssenter dvs. kr. 19 316,- de siste 4 årene. Bruker ikke proteinpulver og klær brukes ikke bare på trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abendstern Skrevet 6. august 2022 #15 Del Skrevet 6. august 2022 Har alt treningsutstyret hjemme og ser på det som en investering. Utstyr jeg ikke bruker lenger blir solgt på finn.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #16 Del Skrevet 7. august 2022 Bruker kun penger på treningstøy og sko når jeg trenger nytt. Trener gratis på jobb og ute. Har en treningsmatte og noen strikk hjemme som jeg har fått gratis. Anonymkode: db2a8...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 7. august 2022 #17 Del Skrevet 7. august 2022 Max 10 000 i året. Ca 7000 i treningsabb, og så litt klær eller utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå