Gå til innhold

Hvordan viser du at du misliker noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du skulle vise det ved kroppsspråk hvordan ville du gjort det? Vet de fleste skjuler det for å ikke vise at de er smålige, det er jo normal folkeskikk. Men om du ikke gadd å være voksen i den situasjonen, hva ville du ha gjort når vedkommende snakket, og du virkelig hatet vedkommende og alt vedkommende sier? 

Jeg observerer mye og ser adferd mellom to stk som jeg tror ikke liker hverandre, og synes det er interessant. Så jeg spør bare fordi jeh lurer og kjeder meg. Så hva ville du gjort om du skulle vise hatet fra din verste side?? Tror det kan bli gøy.

Anonymkode: e771f...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gøy?

Jeg kunne fortalt litt og annet men pga den siste setningen dropper jeg det. Man viser ikke slik oppførsel kun fordi man kjeder seg og vil ha det gøy.

Anonymkode: 99383...072

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gøy?

Jeg kunne fortalt litt og annet men pga den siste setningen dropper jeg det. Man viser ikke slik oppførsel kun fordi man kjeder seg og vil ha det gøy.

Anonymkode: 99383...072

Det var ikke det ts mente, du misforstår. Ts mente at det kan bli gøy å vite hva andre ville gjort hvis de var skikkelig barnslige hypotetisk, ikke at det skal gjøres. 

Anonymkode: 55902...08b

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hverfall hadde hatt et helt nøytralt, nesten dødt utrykk i ansiktet hvis jeg måtte høre på noen jeg mislikte. Og svart kort. Ikke hatt noen oppfølgingsspørsmål. Ikke ledd når de tullet. Tror ikke jeg hadde klart så mye mer, uansett hvor barnslig jeg kunne være. 

Anonymkode: 55902...08b

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville snudd meg vekk når de snakker, latt som jeg ikke hører om de henvender seg til meg og sittet med kryssede armer og surt uttrykk hvis de prøver å være morsomme. 

 

Anonymkode: 21de3...7d0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten ville jeg himlet med øynene og sukket tungt hver gang de prøvde å argumentere for sitt syn i en sak. 

Anonymkode: 21de3...7d0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøker å ikke vise folk det hvis jeg misliker noen, ser ikke poenget med å vise at jeg ikke liker noen. Men jeg blir lettere irritert på folk jeg ikke liker, så det kommer vel frem på den måten

Anonymkode: 23f81...244

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg later vanligvis ikke som, liker jeg ikke noen så er det ingen hemmelighet. Jeg ignorerer, snur ryggen til, later som jeg er opptatt av noe som er mer interessant... fargekoden på veggmalingen f.eks, eller hvor mange tråder det er per cm på duken, eller så bare trekker jeg på skuldrene, himler med øynene, ser oppgitt ut og går.  Blir jeg sint så gir jeg beskjed om hvorfor før jeg går. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Dere er nå med og bidrar til at noen kan bruke dette som mobbing og utfrysing mot andre mennesker. På GØY.

Anonymkode: 99383...072

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes absolutt enkelte jeg ikke liker, og de vet det. Jeg behandler de som luft. 
Dette er relasjoner som er ødelagt for alltid. 
ellers synes jeg det er stygt å overse folk. Folk en liker dårlig men har felles venner, er kollegaer eller må ha med hverandre å gjøre kan hilse og oppføre seg som voksne mennesker. 
 

Anonymkode: d4c2c...e1b

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Gratulerer. Dere er nå med og bidrar til at noen kan bruke dette som mobbing og utfrysing mot andre mennesker. På GØY.

Anonymkode: 99383...072

Nei, du må jo lese. Jeg skriver at jeg ser ofte noen som oppfører seg skikkelig dårlig mot hverandre, og adferden deres ville jeg se om speiler seg i de tilfellene dere kommer med, og at det ville være gøy å se om det stemmer. Og det gjør det! Flott noen forstår og deler. 

Som jeg skriver i hovedinnlegg så et dette ikke normal folkeskikk. Ingen skal oppføre seg sånn normalt, det gjør jeg klart. 

Anonymkode: e771f...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke å se eller snakke med folk jeg ikke liker. Jeg klarer ikke spille skuespill ovenfor andre. Jeg vet om ei som ikke liker meg, hun er så falsk og smilende opp i fjeset på deg. Det klarer jeg ikke lenger, så hvis jeg ser vedkommende så holder jeg meg unna. 

Anonymkode: f9086...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre er jeg flink til å spille helt rolig og avbalansert rundt folk jeg ikke kan fordra. De skjønner derfor ikke at jeg ikke liker dem, og kan gjerne ta initiativ til å snakke med/møte meg. Jeg er veldig konfliktsky, og later som om alt er helt greit, selv om det koker inni meg. Det siste jeg kan tenke meg er en konfrontasjon med noen 🤮

Anonymkode: c9b0f...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis du skulle vise det ved kroppsspråk hvordan ville du gjort det? Vet de fleste skjuler det for å ikke vise at de er smålige, det er jo normal folkeskikk. Men om du ikke gadd å være voksen i den situasjonen, hva ville du ha gjort når vedkommende snakket, og du virkelig hatet vedkommende og alt vedkommende sier? 

Jeg observerer mye og ser adferd mellom to stk som jeg tror ikke liker hverandre, og synes det er interessant. Så jeg spør bare fordi jeh lurer og kjeder meg. Så hva ville du gjort om du skulle vise hatet fra din verste side?? Tror det kan bli gøy.

Anonymkode: e771f...605

Ignorerer vedkommende 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Viser det ikke på annen måte enn at jeg unngår dem. Har ikke noe problem å være profesjonell på jobb, men har absolutt ingenting med folk jeg ikke fikser utenom møter. Fritida mi fyller jeg med folk jeg liker.

Anonymkode: 2d724...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg mister makt hvis det synes at noen gir meg sterke negative følelser. Så vet ikke, er nok hemma mtp å demonstrere at jeg misliker noen. 

Anonymkode: 01914...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...