Sessa Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #41 Del Skrevet 4. januar 2006 Qlio: Smått om kronasjene hos dere også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #42 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg blir uten pc fra nå til i alle fall i morgen kveld. Vi driver flyttesjau ut av "kontoret" som endelig skal bli soverom for meg og mannen, og da blir ikke pc'n satt opp før vi har et sted å sette den. Ville bare si fra! I tilfelle jeg ble savnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 11. januar 2006 #43 Del Skrevet 11. januar 2006 Da bare ringer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 11. januar 2006 Godt en av oss er flinke til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 18. januar 2006 #45 Del Skrevet 18. januar 2006 Hvor er du, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #46 Del Skrevet 19. januar 2006 Inn og ut av sykehus Lillebror var innlagt natt til 17. Storebror inne i går på forundersøkelse. Han skal fjerne mandlene. Lillebror er syk. Skal til legen i dag og få en oppfølgingssjekk. Høres ut som han har lungebetennelse/bronkitt, men det kan også bare være slim i luftveiene. Vi ble sendt til A-hus med mistanke om falsk krupp. Lillebror holdt på å kveles og ble blå/lilla i ansiktet for to kvelder siden... Skummelt og veldig veldig ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #47 Del Skrevet 25. januar 2006 Syke hele gjengen her ja... Kommer sterkere tilbake når jeg er frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 26. januar 2006 #48 Del Skrevet 26. januar 2006 "Alle" er jo syke om dagen, jo! God bedring til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #49 Del Skrevet 31. januar 2006 Takk takk! Nå er vi bedre I dag har vi hjulpet svigerbror med å flytte ut hjemmefra for første gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 1. februar 2006 #50 Del Skrevet 1. februar 2006 Spennende, han har nok sommerfugler i magen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 20. februar 2006 #51 Del Skrevet 20. februar 2006 Hvorfor anbefalte du meg Flylady? Fordi du visste jeg kom til å bli hekta? Men du hadde rett, ikke vondt å innrømme, det funker som du lovte. Men jeg forbanner deg litt innimellom, når jeg gnikker vasker og rydder som en gal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #52 Del Skrevet 20. februar 2006 Hvorfor anbefalte du meg Flylady? Fordi du visste jeg kom til å bli hekta? Men du hadde rett, ikke vondt å innrømme, det funker som du lovte. Men jeg forbanner deg litt innimellom, når jeg gnikker vasker og rydder som en gal. ← Du kan få sagt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 20. februar 2006 #53 Del Skrevet 20. februar 2006 Bare le du! Nå må jeg snart opp å stryke kappelaken, fordi det denne uken er soverommet. Pokker! Jeg hater stryking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #54 Del Skrevet 10. mars 2006 Lenge siden jeg har vært her inne nå. Har ikke vært så ivrig i dagbokverdenen... Skjer litt mye på familiefronten som jeg ikke vil legge ut om her, så hodet kverner en del kan man si... Kommer sterkere tilbake en annen dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. mars 2006 #55 Del Skrevet 10. mars 2006 Hadde gått glipp av boka di jeg. Her skal jeg følge med. Håper det ikke er alvorlige ting som skjer i familien. Håper dere får en fin helg. Mange varme fra pondusa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 10. mars 2006 #56 Del Skrevet 10. mars 2006 til deg fra meg, du er sterk og flink, husk det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 10. april 2006 Forfatter #57 Del Skrevet 10. april 2006 OI oi oi så lenge siden det er jeg har skrevet noe her. Jeg er visst ikke noen flink dagbokskribent lengre. Det kan nok skyldes at jeg har begynt å scrappe og dermed henger på eks antall scrappe forum også Men men... Jeg er da her, av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 10. april 2006 #58 Del Skrevet 10. april 2006 Vis oss hva du har scrappet, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 11. april 2006 Forfatter #59 Del Skrevet 11. april 2006 Vis oss hva du har scrappet, da! ← Det skal jeg, neste gang du kommer på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 12. april 2006 #60 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg må jo levere fatet! Men først må vi bli friske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå