Gå til innhold

Diamanter og Duplo


Sessa

Anbefalte innlegg

Sessa her :smilbla:

Har hatt dagbok her før, men vil ha ny dagbok og begynne med frisk og ny start.

Med blanke ark og fargestifter til...

I august ble jeg tobarnsmor, på godt og vondt. Det var en utrolig opplevelse å bli mamma til en gutt nr to :)

Akkurat nå skal jeg sette i gang middagen som to sultne karer skal få, samt mor selv. Storebror har vært i bhg og er nok sliten. Mannen har hatt blåmandag på jobben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Middag i går ble pølse og makaronigrateng. Det er alltid godt og en slager for barn ;) Sitter her med frokosten min. Hadde tenkt å ta meg en tur i dusjen, men det så ut som ikke lillebror ville sove. Så da droppet jeg dusjen til fordel for mat. Resultat: Han sover som en stein. Ikke rart etter den søvnløse natten vi har hatt i natt. Kan skyldes at han sov nesten hele gårsdagen :sjenert: Men det går seg nok til igjen.

Er veldig spent på hvordan han reagerer på den første sprøyten han får på torsdag. Tenk, lillebror er allerede 3 mnd i morgen! :overrasket: Tiden flyr, og jeg føler jeg får dårlig tid! Storkoser meg nemlig i permisjon!

Dagen i dag kommer til å bestå av "miniscrapping" og rydding. Har masse bilder som skal i album, men jeg scrapper ikke sånn som de avanserte gjør. Bare klipper og limer bildene inn i albumet, kanskje sammen med litt papir under. Så står det to stativ med klær i stua mi. Fulle av klær. Må brette og få på plass :forvirret: Er ikke så glad i klesvask om dagen, men vi har da fått en storgulper. Mannen skiftet to t-shirts bare i går kveld, så og si rett før vi skulle legge oss... Hehe! En sjanse til å få se han i jeans og bar overkropp :sjarmor:

Nå får jeg vel ta fatt på dagens oppgaver. Får starte med klærne, som er den kjedelige jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på :vinke: Grattis med nye dagbok - gleder meg til å følge deg videre på ferden som tobarnsmamma! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på :vinke: Grattis med nye dagbok - gleder meg til å følge deg videre på ferden som tobarnsmamma! :)

:klem:

Koselig du er innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å si at vi fikk "ny" bil i dag. En 8 år gammel Fiat Punto. Kjempe flott i forhold til den 15 år gamle skraphaugen av en bil nr to vi hadde ;) Har fått vasket og brettet litt tøy i dag. Nå må jeg fortsette.... *phew*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg som snikleser jeg, siden jeg faktisk har lest meg igjennom begge dine svangerskap. :rodme::)

Så koselig da! Alltid kos med sniklesere! Må gjerne komme frem i lyset litt innimellom også da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg klippet og stripet ei som jeg sitter i FAU med og ellers bare ryddet og støvsuget litt. Nå har jeg nettopp satt meg foran pc'n og der var lillebror våken, og storebror roper. Tobarnsmor...mmm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg fartet rundt med to barn på storsenteret. Koste oss med pizza. Fikk kjøpt nissedrakter som barna skal ha på seg på lørdag. Da skal vi ta bilder til julekort hos fotografen. Kunne gjort det selv også, men fikk så fint tilbudog veldig alright bakgrunn ikke minst :)

Dro etterpå til mamma og co. Spiste middag der. Hjemmelaget lapskaus er jommen meg ikke dumt. Vendte så nes hjem med to sovende barn i bilen. Lempen den ene og den andre i seng og nå sitter jeg her og gleder meg til ikea turen jeg skal på i morgen med bestevenninne H. Har ikke sett henne og lillegutten på lenge, så i morgen skal dem begge få en goood klem av meg! :)

Nå er jeg sliten, så nå skal jeg slenge meg på sofaen og nyte roen til enten lillebror våkner av sult eller mannen stikker nesa si hjem. Han er nemlig på smøretur med jobben. Go kart vøtt! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! I dag skal jeg på Ikea med bestisene mine og barn, samt svigerbror skal være med :lol: Nå skal jeg kose meg med en kopp te og nyte stillheten i huset. Mannen og storebror er dratt og lillebror sover.

Jeg har forøvrig hatt bare hatt en nattamming i natt pluss en nå i dag tidlig. Fikk noen tips av helsesøster i går og det kan jo se ut som det virker. Gjelder bare å engasjere mannen litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Likte så godt navnet på dagboken din, så da måtte jeg jo inn og titte da :)

Ha en fin dag :)

Takk for det! ;) Ha en riktig fin dag selv!

Tittelen er litt dyp faktisk. Dagboken min handler om det å fortsatt være kvinne og samtidig være supermamma. Derav tittelen Diamanter (a girls best friend) og Duplo (et av barnas favoritter). Så sånn er det forklart også :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svidd av litt penger på ikea i går. Koselig var det i alle fall med en tur.

I dag skal jeg ta med barna til fotografen for å ta bilde til julekort. Må få unna en hårklipp på storebror. Han er ikke glad i å klippes, men etterpå går han alltid og sier "har blitt fin på håret" :ler: Men litt snørr og tårer først gitt. Nå får jeg sette i gang med han. Lillebror sover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...