Gå til innhold

Diamanter og Duplo

Sessa

Anbefalte innlegg

Jeg har en gave til lillebror her, den ligger på vitrineskapet, minn meg på det når vi sees neste gang!!!

Det skal jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fotograferingen gikk "åt skogen"... Sure og trøtte barn passer ikke sammen med en fotograf som har 10 min på hver gruppe :( I tillegg har storebror vært en skikkelig trassunge i dag. UGH! :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klippet familien min i dag, og vært på babysvømming. En slitsom, men bra dag! Julevindu er laget. Mangler bare på et rom, men var tom for snøspray. Nå skal den nye "stjerna" vår opp. En lysring jeg kjøpte på ikea. Blir knallkul! Lys ute skal henges opp også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å rydde dette huset her. Noe som er skikkelig vanskelig iom at vi ikke kan bruke det ene soverommet (som skal bli vårt). Det blir gjerne til at rotet flyttes rundt. Klær blir tatt i bruk før dem kommer i skap og kommoder. Føler egentlig at jeg ikke gjør annet enn å rydde faktisk. Men nå har jeg i alle fall fulført to av punktene på dagens to do liste :klappe:

Straks skal jeg lage meg litt mat og så ta fatt på albumene igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner til det der med evig rydding... blir bedre når man begynner å jobbe, rotet er der men man har ikke tid til å gjøre noe med det, og når man kan gidder man ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nyskjerrig på tittelen din på dagboka, kjempestilig tittel!

(Alltid hyggelig med ros, så jeg tenkte jeg skulle skrive et innlegg og si hva jeg syntes :) )

Murf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Ikke så mye lyd fra meg om dagen. Det skyldes juletrefest med bhg (som jeg er med og arrangerer), kakebaking og til helgen skal vi være faddere i dåp. Men etter DET! Ja da skal jeg bare kose meg med juleforberedelser.

Ellers er ikke formen så tipp topp i dag, men jeg håper den holder så jeg får gjennomført det vi skal denne uken.

Ugh! Formen er ikke god altså! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bedre i dag. Har klippet to stk i dag ogd et var godt å få gjort! :) Julekort er sendt i posten nå i sted. Skal begynne å pakke inn julegaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fyrt i ovnen og skal straks ut på en trilletur med naboen. Regner med vi skal tilbake hit for lunch i en varm stue ;) Må hente en pakke på posten. Nå har vi bare igjen noen få julegaver, men må vente på lønn. Vet stort sett hva jeg skal ha så det er rimelig plankekjøring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 mnd sprøyta er overstått. Et lite skrik fordi han skvatt når helsesøster stakk i lillebror, men så var det over. Lille flinke gullet mitt! :hjerte:

I dag 3 mnd og 3 uker er han: 6 kg, 61 cm lang og 41 cm rundt hodet. Helt perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...

Godt nyttår!

Julestria er over, nyttårsfeiringen er over. I dag er det planleggingsdag i bhg til storebror så begge barna er her med meg. I morgen er det "normal" dag igjen for oss alle. Det skal bli deilig. Har vært kjempe sliten :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år!

Vet litt om hvordan du har det. Ida har jo vært hjemme siden 1.desember, Vilde kravler rundt og det er i det hele tatt full fart fra morgen til kveld. Men i februar skal barnehagen starte her i gården også. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillebror sover i vogna ute. Godt innpakket! ;) Har vært hos bilverkstedet og fikset bil nr 2 for en skranglelyd som kom etter utskiftning av eksosanlegg. Nå skrangler det ikke mer :sjarmor:

Prøver å drikke opp gløggen og spise opp litt julekaker, sånn at det forsvinner ut av huset. Etter alt er borte av "juleknask" får vi begynne en sunnere linje. Masse salat skal på bordet i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg faktisk til å spise salat og sånn igjen, men først må man ha penger å gå i butikken og handle for. Holder på å tømme kjøelaskap og fryser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...