Gå til innhold

Kjønnslukt..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på om jeg lukter normalt der nede og har derfor noen spørsmål som jeg hadde satt kjempestor pris på om noen kunne tatt seg tid til å svare på..:

-Kjenner du din egen kjønnslukt når du er naken og det er noen timer siden du har dusjet?

-Blir den mye sterkere når du er kåt?

-Kjenner du lukten når du er kåt og ligger naken i sengen?

-Greier du å gi en "beskrivelse" av lukten?

Jeg vet at dette høres dumt ut, men jeg er ingen kåt tenåringsgutt altså, hvis noen skulle lure på det ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ikke noe særlig av min "pølsa". Eneste er etter det har gått, da lukter det litt sperm.

Skrevet

Hei, det skal ikke være stram/sterk lukt hele tiden!

Kanskje du har sopp, som lett kan fjernes med Canesten som fås kjøpt på apoteket!

:)

Skrevet
Jeg lurer litt på om jeg lukter normalt der nede og har derfor noen spørsmål som jeg hadde satt kjempestor pris på om noen kunne tatt seg tid til å svare på..:

-Kjenner du din egen kjønnslukt når du er naken og det er noen timer siden du har dusjet?

Nei, da kjenner jeg ingen lukt

-Blir den mye sterkere når du er kåt?

Kjenner ingen lukt igjennom klærne når jeg er kåt

-Kjenner du lukten når du er kåt og ligger naken i sengen?

Vanligvis ikke når jeg er alene. Når jeg har sex med samboer så lukter det oss begge

-Greier du å gi en "beskrivelse" av lukten?

Nei

Jeg vet at dette høres dumt ut, men jeg er ingen kåt tenåringsgutt altså, hvis noen skulle lure på det ;)

Den lukta fra meg som jeg kjenner er den fra fingrene mine når de har vært ett visst sted. ;)

Ingen ubehagelig lukt. Lukter bare kåte Persille :icon_lol:

Skrevet
Hei, det skal ikke være stram/sterk lukt hele tiden!

Kanskje du har sopp, som lett kan fjernes med Canesten som fås kjøpt på apoteket!

:)

enig, både jenter og gutter kan bruke denne, det er en krem du smører på.

Soppinfeksjon kan gi økt kjønnslukt.

Skrevet

Kan kjenne lukten på skolen noenganger... selv om jeg har dusjet på morgenen! Hvorfor d?

Skrevet

Kan kjenne lukten på skolen noenganger... selv om jeg har dusjet på morgenen! Hvorfor d?

• 5 år senere...
Gjest Gjesten
Skrevet

Hei!

Det er fittesaften som lukter, så om du er kåt blir den sterkere!

Tviler på at den "normale" lukten går gjennom klær!

Å om du blir kåt når du står i dusjen å såper deg inn, har du svaret på det!

Tror heller ikke at noen klarer å beskrive lukten.

Skrevet

Ved soppinfeksjon eller vaginal bakteriose (?) så kan det komme ekstra lukt fra underlivet, utenom den "normale" lukten som skal være der. Hvis du kjenner det gjennom klærne, og hvis lukten er ubehagelig, og det kommer unormal utflod i tillegg, så kan det tyde på at noe ikke er helt som det skal. At det lukter sterkere når man er kåt kan komme av at de væskene som lager lukten også kommer ut når man blir våt (tror jeg)

Hvis du er usikker på om det er noe som er galt så er det ikke værre enn å ta en tur til lege/gynekologen så får du nok vite sikkert :)

Jeg klarer ikke beskrive lukten min, men mannen min mener det lukter litt syrlig søtt :P

Gjest Silje
Skrevet

Kan ikke kjenne lukten om jeg ikke putter en finger inn og lukter på den. Utflod lukter noe liknende... mild Kefir-lukt. Som Næjøss sa, litt syrlig søtt :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at fittelukten setter seg på buksa? Ikke en sterk lukt, men at det lukter litt hvis man sniffer i skrittet på innsiden av en brukt bukse?

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at fittelukten setter seg på buksa? Ikke en sterk lukt, men at det lukter litt hvis man sniffer i skrittet på innsiden av en brukt bukse?

Det lurer jeg også på... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Det lurer jeg også på... :sjenert:

Til meg lukter det lett ifra trusa i alle fall, og noen ganger ifra buksa. Også har jeg endel utflod. Er det normalt egentlig, for ei jente i 20 års alderen? Ganske sikker på at jeg ikke har sopp eller noe av det som er nevnt tidligere i tråden forresten.

AnonymBruker
Skrevet

Noen fler som vil svare på hvordan de opplever dette? :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Noen fler som vil svare på hvordan de opplever dette? :sjenert:

Skjer ihvertfall hos meg og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...