Gjest Gjest_Lizz_* Skrevet 21. november 2005 #1 Skrevet 21. november 2005 heisann! noen som har erfaringer med vektklubb.no?? jeg har vært innom siden og sett at de tilbyr masse som ser utrolig bra ut,men jeg er litt usikker allikevel. jeg har plner om å gå ned 20 kg på 7 mnd og har litt startproblemer når det gjelder trening,kost og motivasjon. lurer på om denne siden kan være det rette for meg. Synes dere det er dyrt/verdt 500 kr for 1 år? vil gjerne høre noen ergaringer!
Gjest Gjest_matja_* Skrevet 21. november 2005 #2 Skrevet 21. november 2005 Hei! Jeg har vært medlem av vektklubben i akkurat en uke, og hittil har det gått kjempebra. Gikk ned kun 0,5 kg den første uka, men det er fremskritt. Jeg føler jeg har mye mer kontroll over hva jeg spiser, og har nå skjønt hvor feilene lå før. Du får en kalorimengde du skal følge i forhold til hvor mye du skal gå ned på en viss periode. Jeg meldte meg inn for et helt år, og er glad jeg gjorde det. Jeg har iallefall fått masse motivasjon! Dette klarer du nok, lykke til
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #3 Skrevet 22. november 2005 Alternativt har du Grete Roedes vektklubben.no som er gratis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå