GÃ¥ til innhold

Hjelp vi gifter oss! 😄

Frk.frydoggammen

Anbefalte innlegg

Samboer og jeg har bestemt oss for å hoppe i det, og vi gifter oss om kort tid på rådhuset. Har vært sammen i årevis og har både barn og hus sammen allerede. Vi vil gjøre det enkelt i første omgang, med bare barn og foreldre, så får bryllupsfest ol komme senere.

Nå står jeg fast når det kommer det til kjole, rekker ikke styr med prøving og tilpassing av «brudekjole», også vil jeg ikke ta den helt ut i denne runden, da vil jeg heller ta den helt ut og være «brud» på bryllupsfesten om ett år eller to, tror jeg..?

Er det helt feil å gifte seg i en penere sommerkjole? Bør den være helt hvit eller er duse blomster innafor? Eller bør jeg gå for en hvit typ ballkjole? Hjeeelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
54 minutter siden, Frk.frydoggammen said:

Samboer og jeg har bestemt oss for å hoppe i det, og vi gifter oss om kort tid på rådhuset. Har vært sammen i årevis og har både barn og hus sammen allerede. Vi vil gjøre det enkelt i første omgang, med bare barn og foreldre, så får bryllupsfest ol komme senere.

Nå står jeg fast når det kommer det til kjole, rekker ikke styr med prøving og tilpassing av «brudekjole», også vil jeg ikke ta den helt ut i denne runden, da vil jeg heller ta den helt ut og være «brud» på bryllupsfesten om ett år eller to, tror jeg..?

Er det helt feil å gifte seg i en penere sommerkjole? Bør den være helt hvit eller er duse blomster innafor? Eller bør jeg gå for en hvit typ ballkjole? Hjeeelp!

Du kan gå i akkurat det du vil :) Ha på noe du føler deg fin i, selv om det er enkelt! Hvis dere skal ta noen bilder i forbindelse med vielsen er det jo fint å tenke på å ha på noe du tåler å se deg i på bilder fremover :)

De får kjøpt enkle brudekjoler som ikke trenger masse tilpasning og styr på butikker som Zalando, bonprix og H&m, eller en hvit/lys kjole fra Floyd for eksempel. Men om du vil ha en sommerlig kjole med blomster så går du i det :)

VI giftet oss uten fest pga korona, men hadde på finstasen og bildene fra dagen ble veldig fine selv om det bare var oss to med foreldre. (Hadde fest senere).  Jeg kjøpte forøvrig "skikkelig" brudekjole brukt på finn og trengte ikke å tilpasse den noe. Kjøpte to enkle brudekjoler fra H&m og bonprix som backup men trengte ikke bruke de 😊

Anonymkode: 5bb82...a18

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...