Frk.frydoggammen Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Samboer og jeg har bestemt oss for Ă„ hoppe i det, og vi gifter oss om kort tid pĂ„ rĂ„dhuset. Har vĂŠrt sammen i Ă„revis og har bĂ„de barn og hus sammen allerede. Vi vil gjĂžre det enkelt i fĂžrste omgang, med bare barn og foreldre, sĂ„ fĂ„r bryllupsfest ol komme senere. NĂ„ stĂ„r jeg fast nĂ„r det kommer det til kjole, rekker ikke styr med prĂžving og tilpassing av «brudekjole», ogsĂ„ vil jeg ikke ta den helt ut i denne runden, da vil jeg heller ta den helt ut og vĂŠre «brud» pĂ„ bryllupsfesten om ett Ă„r eller to, tror jeg..? Er det helt feil Ă„ gifte seg i en penere sommerkjole? BĂžr den vĂŠre helt hvit eller er duse blomster innafor? Eller bĂžr jeg gĂ„ for en hvit typ ballkjole? Hjeeelp! Â
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 54 minutter siden, Frk.frydoggammen said: Samboer og jeg har bestemt oss for Ă„ hoppe i det, og vi gifter oss om kort tid pĂ„ rĂ„dhuset. Har vĂŠrt sammen i Ă„revis og har bĂ„de barn og hus sammen allerede. Vi vil gjĂžre det enkelt i fĂžrste omgang, med bare barn og foreldre, sĂ„ fĂ„r bryllupsfest ol komme senere. NĂ„ stĂ„r jeg fast nĂ„r det kommer det til kjole, rekker ikke styr med prĂžving og tilpassing av «brudekjole», ogsĂ„ vil jeg ikke ta den helt ut i denne runden, da vil jeg heller ta den helt ut og vĂŠre «brud» pĂ„ bryllupsfesten om ett Ă„r eller to, tror jeg..? Er det helt feil Ă„ gifte seg i en penere sommerkjole? BĂžr den vĂŠre helt hvit eller er duse blomster innafor? Eller bĂžr jeg gĂ„ for en hvit typ ballkjole? Hjeeelp!  Du kan gĂ„ i akkurat det du vil  Ha pĂ„ noe du fĂžler deg fin i, selv om det er enkelt! Hvis dere skal ta noen bilder i forbindelse med vielsen er det jo fint Ă„ tenke pĂ„ Ă„ ha pĂ„ noe du tĂ„ler Ă„ se deg i pĂ„ bilder fremover De fĂ„r kjĂžpt enkle brudekjoler som ikke trenger masse tilpasning og styr pĂ„ butikker som Zalando, bonprix og H&m, eller en hvit/lys kjole fra Floyd for eksempel. Men om du vil ha en sommerlig kjole med blomster sĂ„ gĂ„r du i det VI giftet oss uten fest pga korona, men hadde pĂ„ finstasen og bildene fra dagen ble veldig fine selv om det bare var oss to med foreldre. (Hadde fest senere). Jeg kjĂžpte forĂžvrig "skikkelig" brudekjole brukt pĂ„ finn og trengte ikke Ă„ tilpasse den noe. KjĂžpte to enkle brudekjoler fra H&m og bonprix som backup men trengte ikke bruke de đ Anonymkode: 5bb82...a18 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ