GĂ„ til innhold

Hjelp vi gifter oss! 😄

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samboer og jeg har bestemt oss for Ä hoppe i det, og vi gifter oss om kort tid pÄ rÄdhuset. Har vÊrt sammen i Ärevis og har bÄde barn og hus sammen allerede. Vi vil gjÞre det enkelt i fÞrste omgang, med bare barn og foreldre, sÄ fÄr bryllupsfest ol komme senere.

NÄ stÄr jeg fast nÄr det kommer det til kjole, rekker ikke styr med prÞving og tilpassing av «brudekjole», ogsÄ vil jeg ikke ta den helt ut i denne runden, da vil jeg heller ta den helt ut og vÊre «brud» pÄ bryllupsfesten om ett Är eller to, tror jeg..?

Er det helt feil Ä gifte seg i en penere sommerkjole? BÞr den vÊre helt hvit eller er duse blomster innafor? Eller bÞr jeg gÄ for en hvit typ ballkjole? Hjeeelp!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, Frk.frydoggammen said:

Samboer og jeg har bestemt oss for Ä hoppe i det, og vi gifter oss om kort tid pÄ rÄdhuset. Har vÊrt sammen i Ärevis og har bÄde barn og hus sammen allerede. Vi vil gjÞre det enkelt i fÞrste omgang, med bare barn og foreldre, sÄ fÄr bryllupsfest ol komme senere.

NÄ stÄr jeg fast nÄr det kommer det til kjole, rekker ikke styr med prÞving og tilpassing av «brudekjole», ogsÄ vil jeg ikke ta den helt ut i denne runden, da vil jeg heller ta den helt ut og vÊre «brud» pÄ bryllupsfesten om ett Är eller to, tror jeg..?

Er det helt feil Ä gifte seg i en penere sommerkjole? BÞr den vÊre helt hvit eller er duse blomster innafor? Eller bÞr jeg gÄ for en hvit typ ballkjole? Hjeeelp!

Du kan gÄ i akkurat det du vil :) Ha pÄ noe du fÞler deg fin i, selv om det er enkelt! Hvis dere skal ta noen bilder i forbindelse med vielsen er det jo fint Ä tenke pÄ Ä ha pÄ noe du tÄler Ä se deg i pÄ bilder fremover :)

De fÄr kjÞpt enkle brudekjoler som ikke trenger masse tilpasning og styr pÄ butikker som Zalando, bonprix og H&m, eller en hvit/lys kjole fra Floyd for eksempel. Men om du vil ha en sommerlig kjole med blomster sÄ gÄr du i det :)

VI giftet oss uten fest pga korona, men hadde pĂ„ finstasen og bildene fra dagen ble veldig fine selv om det bare var oss to med foreldre. (Hadde fest senere).  Jeg kjĂžpte forĂžvrig "skikkelig" brudekjole brukt pĂ„ finn og trengte ikke Ă„ tilpasse den noe. KjĂžpte to enkle brudekjoler fra H&m og bonprix som backup men trengte ikke bruke de 😊

Anonymkode: 5bb82...a18

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...