Gå til innhold

Går du i lyse bukser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og isåfall vises ikke underbuksa som regel igjennom hvis man studerer seg i speilet med godt lys eller foran vindu i dagslys? 

Jeg kjøpte en lys bukse, typ poptrash, men jeg ser jo at den er gjennomsiktig bak så man ser underbukse om jeg studerer og godt lys

Anonymkode: 07a1d...bc9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet var egentlig, bruker du sånne bukser likevel eller er det bare å returnere? 

Skrevet

Nei. Ikke lys blå jeans heller. Kler meg ikke. 😬 Bruker mørke/halvmørke jeans og de som ser litt vintage ut i fargen, dongeri blå. 

AnonymBruker
Skrevet
Maestro skrev (2 minutter siden):

Nei. Ikke lys blå jeans heller. Kler meg ikke. 😬 Bruker mørke/halvmørke jeans og de som ser litt vintage ut i fargen, dongeri blå. 

Ok takk for svar, men med lys så mente jeg sånn hvit eller beige 🙂også vet at jeans er som regel ganske tykke i stoffet så er kanskje ikke så vanlig ved jeans

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen veldig lys grå bukser, og nei, de er ikke gjennomsiktige. Jeg sjekker alltid for gjennomsiktighet før jeg kjøper noe. Jeg har prøvd hvite sommerkjoler, men bøyer meg alltid ned så stoffer ligger stramt over baken for å sjekke om det er gjennomsitkig før jeg kjøper. 

Hudfarget undertøy synes ikke noe særlig, og du kan bruke en hudfarget "sykkelshorts" om du vil dekke deg enda mer.

Anonymkode: 70dcf...e7e

Skrevet

Jeg går ofte i hvite bukser om sommeren og har faktisk aldri sjekket om trusen lyser gjennom... 🤔 Det er stort sett hvite jeans da, og egentlig bryr jeg meg lite om en kan skimte trusen gjennom stoffet!

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker hverken lyse bukser eller andre lyse plagg. Foretrekker sterke, klare farger.

AnonymBruker
Skrevet

bruker hudfargete boxere under hvite linbukser. da synes ikke trusa igjennom. Hudfarget undertøy er et must til hvite bukser og bluser. Hvitt undertøy synes nesten bedre enn svart igjennom av grunner jeg ikke forstår.

Anonymkode: e24cd...f62

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ok takk for svar, men med lys så mente jeg sånn hvit eller beige 🙂også vet at jeans er som regel ganske tykke i stoffet så er kanskje ikke så vanlig ved jeans

Nei, jeg kan ikke gå med slik. Blir veldig fort skitten på klær. Fikk ikke lov av mamma engang før og bruke lyse klær 🫣😂Tykke jeans som ser ut som de kommer fra 80 tallet liker jeg 👌🏻Litt sånne som Noora i Skam bruker 😬 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe nei, blir flekkere med én gang. Har barn og hund.

Anonymkode: 5b9fb...d33

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

På jobb. Hvit uniformsbukse, fytti for noe dritt. I tillegg er den gjennomsiktig. Koselig for gamle Ola på 90 sikkert 👴

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (58 minutter siden):

På jobb. Hvit uniformsbukse, fytti for noe dritt. I tillegg er den gjennomsiktig. Koselig for gamle Ola på 90 sikkert 👴

🤭

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke lyse bukser. Både pg skitt, mensen, synes ikke det er fint og at det er lite flatterende på meg 😊 Lever fint med svart, grått og blått 😁

Anonymkode: 65353...9b3

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Purple Diamond skrev (4 minutter siden):

🤭

Har lilla overdel da. Stygg den også 😆 Men er iallefall ikke gjennomsiktig. 

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden):

Har lilla overdel da. Stygg den også 😆 Men er iallefall ikke gjennomsiktig. 

Da slipper i hvert fall gamle Ola å glo på øvre del 🤭

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Purple Diamond skrev (3 minutter siden):

Da slipper i hvert fall gamle Ola å glo på øvre del 🤭

Ja. Heldigvis 😂

AnonymBruker
Skrevet

Store underbukser i nude-farge løser vel det? Jeg synes hvite bukser kan være fint. Om undertøyet synes igjennom synes jeg ikke er så forferdelig, hvis man har store og dekkende truser. Det har alltid jeg når jeg går i i hvite bukser. Hvite eller nude.

Anonymkode: 2b9b6...13e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har flere lyse bukser, f.eks lette linbukser i hvit, naturfarget og en slags lys kakigrønn.

Jeg bruker hudfargede eller pudderrosa truser under, helst i vanlig jerseystoff, og med hipster- eller kort bokserfasong. Disse fargene synes ikke på samme måte som svart eller hvit, og ensfarget bomullsjersey er mindre synlig enn blonder. 

Anonymkode: 093a0...227

• Liker 1
Skrevet

Alltid hudfarget undertøy når du bruker lyse klær, lærte min mor meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånne pop-trash bukser bruker jeg ikke, men går mye i hvite jeans både tykt og tynt stoff. Bruker alltid string og om den synes litt igjennom bryr jeg meg ikke om

Anonymkode: 4e86e...7ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...