Gå til innhold

Redd jeg er for vid..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om du skulle vere litt vid der nede så er det ein fordel att mannen kan holde på mye lenger å om han ikkje klare å komme inn i deg kan no du runke han så spruter utover deg😉😉😉

Anonymkode: c7c7c...274

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Takk, jeg må nok bare hive meg ut i det igjen. Jeg elsker sex og er svært lidenskapelig person, så synd å kaste bort tiden på sånne bekymringer men blir greit å få en sjekk.. 

Anonymkode: dfe39...06d

Tror dette går helt fint jeg :)  Dropp alt av bekymringer og nyt livet og all sex du kan få. 

Anonymkode: b91c3...607

AnonymBruker
Skrevet
rccolanor skrev (9 timer siden):

Nå skal jeg ikke svare for alle menn. Men hvis du blir veldig våt kompenserer det mer enn nok for at du ikke er trang som ei skrustikke. Meeeen tror de fleste blir mer en kåte nok av å kjenne at det er vått og godt.

En annen ting å tenke over, det er ikke det at du har "funnet" kåtheten din og blir kåtere og våtere enn når du var ung og uskyldig. For det er noe i det at jo kåtere jo våter jo videre. 🙂

Så godt å høre. Det kan nok stemme at jeg er mer kåt og våt nå enn da jeg var ung.. 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Knipeøvelser er fint da :) Jeg har bare født ett barn, men kniper som en helt, tar meg tid til det hver dag 😄 Det er jo fint på grunn av andre ting også det, minsker sjansen for urinlekkasje for eksempel. 

Anonymkode: 80ea8...05e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Knipeøvelser er fint da :) Jeg har bare født ett barn, men kniper som en helt, tar meg tid til det hver dag 😄 Det er jo fint på grunn av andre ting også det, minsker sjansen for urinlekkasje for eksempel. 

Prøver å knipe litt hver dag jeg også, hvor mange knip tar du? 

Skrevet

Hvis eksmannen kom fort så er du ikke så vid at man ikke kjenner noe. Så enkelt tenker jeg det er. Tipper du er helt top notch.

De fleste bekymringer blir ikke noe av. Pleier du å bekymre deg mye over ting?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Prøver å knipe litt hver dag jeg også, hvor mange knip tar du? 

Jeg tar vanligvis i hvert fall 100 korte knip, og av og til litt lengre. To sekunder knip, to sekunder avslapping. Og noen ganger enda lengre, opp til 10-20 sekunder. Gjør det litt på jobb, litt på bussen, mens jeg ser TV, osv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal det på død og liv være så negativt å være vid?

Musklene nedentil kan trenes, så det kan for mannen føles trangt. I tillegg kan hun leke med mange flere leker som sin trange medsøstre ikke kan. 

Hilsen mann, som har sansen for at kvinnen er vid... 

Anonymkode: 64873...d67

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 23.05):

Du skriver best i dine mannlige roller, gutten min. 

Anonymkode: 99ee5...ae4

:huh::forvirra:

Anonymkode: 0f963...5ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 12.34):

Hei. Jeg har født 4 barn og er nå singel. Jeg har følt at ting har vært anerledels der nede, men jeg har forstått at jeg var ganske stram før jeg fikk barna mine. Eksen kom ganske fort, hadde han gjort det om han følte lite?  Dette plager meg ganske mye og har time hos gynekolog i sept. Jeg har angst av å ha sex med en ny mann.. 

Normalt at musa blir slappere med årene og spessielt etter flere barnefødsler. 

For noen vil det være nedtur for andre ikke. Du må nesten spørre mannen det gjelder. 

Anonymkode: ab068...39a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 12.38):

Nei det hadde han ikke. Dette er kun i ditt hode. Det er uansett ikke et nederlag for oss menn å komme et annet sted enn inni. Sex er godt uansett og har mye mer med kjemi enn hvor trangt eller vidt det måtte være.

Anonymkode: fbb58...98b

Snakk for deg selv... Ikke fan av å trekke den ut 

Anonymkode: d01b7...d03

• Liker 1
  • 8 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare ha en eller to dildoer inni samtidig ?

Anonymkode: 675c8...722

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 12.34):

Hei. Jeg har født 4 barn og er nå singel. Jeg har følt at ting har vært anerledels der nede, men jeg har forstått at jeg var ganske stram før jeg fikk barna mine. Eksen kom ganske fort, hadde han gjort det om han følte lite?  Dette plager meg ganske mye og har time hos gynekolog i sept. Jeg har angst av å ha sex med en ny mann.. 

Den angsten trenger du ikke å føle!!!!  

Ut fra det jeg leser vil det tilsi at sex med deg vil fult ut tilfredstille enhver mann!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...