AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Hei. Jeg har født 4 barn og er nå singel. Jeg har følt at ting har vært anerledels der nede, men jeg har forstått at jeg var ganske stram før jeg fikk barna mine. Eksen kom ganske fort, hadde han gjort det om han følte lite? Dette plager meg ganske mye og har time hos gynekolog i sept. Jeg har angst av å ha sex med en ny mann.. Anonymkode: dfe39...06d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 Nei det hadde han ikke. Dette er kun i ditt hode. Det er uansett ikke et nederlag for oss menn å komme et annet sted enn inni. Sex er godt uansett og har mye mer med kjemi enn hvor trangt eller vidt det måtte være. Anonymkode: fbb58...98b 1 1
feliek54 Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei. Jeg har født 4 barn og er nå singel. Jeg har følt at ting har vært anerledels der nede, men jeg har forstått at jeg var ganske stram før jeg fikk barna mine. Eksen kom ganske fort, hadde han gjort det om han følte lite? Dette plager meg ganske mye og har time hos gynekolog i sept. Jeg har angst av å ha sex med en ny mann.. Anonymkode: dfe39...06d Jeg forstår deg godt. Hvis ikke pikken får lit motstand så er det ikke så lett å få orgasme og heller ikke for deg. Det skal være mulig å trene med muskelen så den blir trangere. Men du har også en fordel at når det tar lenger tid med orgasme så blir orgasme ofte mye sterkere. og det er ekstra deilig. 2
tdm900 Skrevet 3. august 2022 #5 Skrevet 3. august 2022 At X’n kom fort beror like mye på hvor følsom han var på penishodet sitt, for det kan variere fra mann til mann. 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #6 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Nei det hadde han ikke. Dette er kun i ditt hode. Det er uansett ikke et nederlag for oss menn å komme et annet sted enn inni. Sex er godt uansett og har mye mer med kjemi enn hvor trangt eller vidt det måtte være. Anonymkode: fbb58...98b Takk, jeg må nok bare hive meg ut i det igjen. Jeg elsker sex og er svært lidenskapelig person, så synd å kaste bort tiden på sånne bekymringer men blir greit å få en sjekk.. Anonymkode: dfe39...06d 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #7 Skrevet 3. august 2022 34 minutter siden, tdm900 said: At X’n kom fort beror like mye på hvor følsom han var på penishodet sitt, for det kan variere fra mann til mann. Signerer denne, og syns også det blir for enkelt å tenke at dette bare handler om mekanisk friksjon. Det har med tenning og ting i (det store) hodet å gjøre også. Tenk på de mennene som plages med å komme altfor fort, nesten før de har kommet i gang. Det er nervøsitet, overtenning, psykiske ting osv. - helt andre ting enn selve kjønnsorganene DET handler om. Bare for å si noe om at det ikke blir riktig å tenke at penis eller vagina er alt som betyr noe heller. Jeg kjøper i hvert fall ikke den greia med at alt handler om friksjon, så enkelt er ikke sex vanligvis etter de flestes erfaring, vil nå jeg tro. Anonymkode: d2ca7...81a 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #8 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hei. Jeg har født 4 barn og er nå singel. Jeg har følt at ting har vært anerledels der nede, men jeg har forstått at jeg var ganske stram før jeg fikk barna mine. Eksen kom ganske fort, hadde han gjort det om han følte lite? Dette plager meg ganske mye og har time hos gynekolog i sept. Jeg har angst av å ha sex med en ny mann.. Anonymkode: dfe39...06d Det var et problem jeg hadde etter jeg fikk andre. Men mannen min var var såpass stor at det gikk greit så det ble ikke noe problem for han å få orgasme. Så ble det slutt etter 2 år, og når jeg endelig fant meg ny mann, hvor jeg tenkte jeg egentlig startet som FF, for jeg ville ikke tvinge familie ansvar på han. Samtidig som jeg ville være sikker på at den jeg tok med hjem var noen som potensielt kunne gå inn i en slik rolle. Men jeg ville jo etter over et år få føle meg litt som en kvinne og ikke bare mamma. Syntes han var utrolig kjekk, og felles venner hadde introdusert og snakket han opp veldig til meg . Det ble bare litt vanskelig i starten å ha helt vanlig sex, fordi og jeg håper ikke dette gir noen sperrer, men bare for å si det rett ut han var noe mindre en eksen. Jeg ville ikke sagt at han har en liten penis når den er erigert, men han er en grower som de kaller de. Han advarte meg på forhånd, hvor han sa han brukte bare å være ærlig fordi en kvinne en gang nesten ike hadde sex med han fordi hun trodde han hadde mikropenis. Fortsatt, ble faktisk overasket når jeg første gang fikk se før og etter, den blir omrent 4 ganger større. Kunne ikke komme seg like dypt som eksen, og selv om han var mer en tykk nok i forhold til andre menn jeg hadde vært med før jeg fødte barn. Når vi startet å date kunne han fått plass en finger samtidig. Jeg brydde meg egentlig ikke så mye, det var deilig å ha sex igjen, og han tilfredstilte meg utrolig godt på andre måter. Han var veldig forståelig, støttende, til og med hjalp meg der han kunne. Hvor jeg startet å gjøre knipeøvelser selv, men de gangene jeg fikk barnepass, eller de var hos faren og jeg sov over til nye mannen. Var han inne i meg samtidig som jeg gjorde knipeøvelser i lang tid når vi bare lå og koste. Kunne fiske den fram, holde på en stund, stoppe og så gjøre det på nytt igjen senere. Jeg brukte også ereksjonene hans iløpet av natten, og selvfølgelig morgen ereksjonen hans. Jeg merket allerede at noe var anderledes etter to uker, og husker ikke nøyaktig hvor lenge det tok, kan ha vært under under eller litt etter to måneder. Det ble som å ha sex igjen med noen som helst for oss begge. Så hvis du kvier deg for å finne en ny mann, men har lyst til å være klar når det skal skje, kjøp deg både en vibrator, uten at du slår den på, og en dildo som ikke er så stor, og start å gjøre knipeøvelser. Selvfølgelig, finn deg en størrelse som du føler du trenger best, og avhengig av hvor vid du er, kanskje må du starte med noe større først for at du skal kunne kjenne det. Mener uansett det er lurt å ha begge deler. Håper det ordner seg for deg. Anonymkode: 0f963...5ee 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #9 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Signerer denne, og syns også det blir for enkelt å tenke at dette bare handler om mekanisk friksjon. Det har med tenning og ting i (det store) hodet å gjøre også. Tenk på de mennene som plages med å komme altfor fort, nesten før de har kommet i gang. Det er nervøsitet, overtenning, psykiske ting osv. - helt andre ting enn selve kjønnsorganene DET handler om. Bare for å si noe om at det ikke blir riktig å tenke at penis eller vagina er alt som betyr noe heller. Jeg kjøper i hvert fall ikke den greia med at alt handler om friksjon, så enkelt er ikke sex vanligvis etter de flestes erfaring, vil nå jeg tro. Anonymkode: d2ca7...81a Tror det stemmer det du sier med menn at det er slike ting bak, men jeg tror også det har å gjøre med hvordan de vokste opp og onanerte. Den andre kjæresten jeg hadde var helt anderledes en første, første fikk nykkel til soverommet sitt når han var 13 år med forståelse om at han kom iblant til å trenge privat tid. Vi var hverandres første begge to og jeg vil si vi hadde en veldig vellykket første gang i forhold til skrekk historiene jeg har hørt før venniner, selv om han både var nervøs og utrolig tent hadde han relativt grei kontroll på sin egen orgasme. Noe som også var et stort pluss var han kunne komme og behøvde ikke noe tid etterpå. Andre kjæresten var nødt til å onanere helt i det skjulte og var noe han fikk beskjed om ikke var noe de ville han skulle gjøre i foreldrene sine sitt hus etter han ble fersket på rommet sitt. Var så nervøs og overtent at det var nesten som om han fikk utløsning flere ganger under forspillet med den mengden av sæd som rant ut av han. Det var så traumatisk og skamfult for han at når han faktisk kom og ikke lenger var så sprengkåt, sa om jeg ville gjør det slutt så kom han til å forstå. Med tid til takke så ble han veldig flink, men jeg tror det desverre er mange unge gutter, eller til og med godt voksne menn som har samme, eller lignende problem. Det eneste som nytter er øvelse, og noe av det kan de trene på selv. Men det er også noe helt annet når det er en kvinne inn i bildet, for med mindre de er egoistiske ønsker de å tilfredstille dama de er med. Jeg skjønner at foreldre har ulike syn på når det er greit at tennåringene deres starter å ha sex, og iallefall ikke vil det ska skje når de er hjemme. Jeg hadde bare krav at jeg skulle enten bruke pille eller kondom, hadde også min egen kjeller så når jeg hadde kjæreste over og satt på litt høy musikk var det ingen som begynte å gå i trappen ned. Men om noen andre foreldre ikke vil være like frie, så burde vi bli bedre på å gi unge gutter (gjelder selvfølgelig jenter også men det er så mye lettere å skjule hva man holder på med seg selv som jente i forhold til gutter) at det er like naturlig å utforske seg selv som det er å bruke toalettet. Finne hvilken løsning som er best for at de skal kunne ha litt privat liv uten frykt for at de blir tatt på fersken. Og ihvertfall ikke si at det de gjør er galt så lenge det er noe de gjør privat. Anonymkode: 0f963...5ee
Likerstor35 Skrevet 3. august 2022 #10 Skrevet 3. august 2022 Jeg og madammen liker og tøye litt med sleeve og litt større dildoer, den følelsen etter noe stort har vært der er god og herlig 😊
Blåjojo Skrevet 3. august 2022 #11 Skrevet 3. august 2022 Bare hiv deg ut i det! Jeg satt med akkurat samme tankene da jeg flyttet fra far til mine barn. Gikk noen år før jeg turte å satse, men har ikke angret siden. Ingen som har kommet med kommentarer om at jeg var for vid eller at det var dårlig sex. Tvert imot. Som noen over her sier, så kan det hjelpe med knipeøvelser. Men sex er så mye mer enn penetrering, og om man har fokus på det, så blir det bra uansett hvor vid, trang, kort eller lang man er😊
tdm900 Skrevet 3. august 2022 #12 Skrevet 3. august 2022 Blåjojo skrev (4 timer siden): Bare hiv deg ut i det! Jeg satt med akkurat samme tankene da jeg flyttet fra far til mine barn. Gikk noen år før jeg turte å satse, men har ikke angret siden. Ingen som har kommet med kommentarer om at jeg var for vid eller at det var dårlig sex. Tvert imot. Som noen over her sier, så kan det hjelpe med knipeøvelser. Men sex er så mye mer enn penetrering, og om man har fokus på det, så blir det bra uansett hvor vid, trang, kort eller lang man er😊 Kan jo hende du traff en som var voksen…i det hodet som har hjerne😉
Blåjojo Skrevet 3. august 2022 #13 Skrevet 3. august 2022 tdm900 skrev (12 minutter siden): Kan jo hende du traff en som var voksen…i det hodet som har hjerne😉 Har nok vært ganske bevisst på å sile ut de som ikke er voksen…. i det hodet med hjerne😝
tdm900 Skrevet 3. august 2022 #14 Skrevet 3. august 2022 Blåjojo skrev (18 minutter siden): Har nok vært ganske bevisst på å sile ut de som ikke er voksen…. i det hodet med hjerne😝 Bra👍 Tipper det går bra for TS også🙂
Blåjojo Skrevet 3. august 2022 #15 Skrevet 3. august 2022 tdm900 skrev (4 minutter siden): Bra👍 Tipper det går bra for TS også🙂 Krysser fingrene for det🤞🏻🤞🏻
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #16 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Anonymkode: 0f963...5ee Du skriver best i dine mannlige roller, gutten min. Anonymkode: 99ee5...ae4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #17 Skrevet 3. august 2022 Dette er ikke rasjonell frykt. At du har født barn er ikke et problem for menn. Hadde det vært det hadde menn strømmet fra barnemødre til barnløse kvinner i hopetall. Anonymkode: f5b03...602 2
rccolanor Skrevet 3. august 2022 #18 Skrevet 3. august 2022 Tror det sitter i hodet ditt, litt det samme som med oss menn som er redd for at vi er for små eller kommer for fort. Synes det er helt herlig om det er vått jeg. Og nyter hvert sekund, så det at det ikke er som ei skrustikke er bare bra spør du meg. Men når det er sagt, hvis du ikke revnet skal det mye til at det har blitt "permanente" skader der nede. 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #19 Skrevet 3. august 2022 rccolanor skrev (17 minutter siden): Tror det sitter i hodet ditt, litt det samme som med oss menn som er redd for at vi er for små eller kommer for fort. Synes det er helt herlig om det er vått jeg. Og nyter hvert sekund, så det at det ikke er som ei skrustikke er bare bra spør du meg. Men når det er sagt, hvis du ikke revnet skal det mye til at det har blitt "permanente" skader der nede. Takk for beroligende svar. Jeg blir også veldig våt ja, men det er nok pga jeg selv merker stor forskjell på før jeg fikk barn og at jeg etter en del år skal ha sex med ny mann som er skummelt.. Anonymkode: dfe39...06d
rccolanor Skrevet 3. august 2022 #20 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk for beroligende svar. Jeg blir også veldig våt ja, men det er nok pga jeg selv merker stor forskjell på før jeg fikk barn og at jeg etter en del år skal ha sex med ny mann som er skummelt.. Anonymkode: dfe39...06d Nå skal jeg ikke svare for alle menn. Men hvis du blir veldig våt kompenserer det mer enn nok for at du ikke er trang som ei skrustikke. Meeeen tror de fleste blir mer en kåte nok av å kjenne at det er vått og godt. En annen ting å tenke over, det er ikke det at du har "funnet" kåtheten din og blir kåtere og våtere enn når du var ung og uskyldig. For det er noe i det at jo kåtere jo våter jo videre. 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå