Gå til innhold

Katt - Merkelig soveplass

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det siste har jeg lagt merke til at katten stadig oftere velger å sove i fotenden av senga når jeg ligger der selv, og helt øverst i senga, rett nedenfor puta når jeg ikke ligger der. Noen «katteeksperter» som vet hvorfor? Er en ny og relativt uerfaren katteeier ☺️

Anonymkode: 3fe2f...157

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når du ikke sover der så føler den kanskje at lukten av deg er sterkere nærmere puta? Så koselig at den vil sove i sengen din!! Det ville vår katt også når vi bare hadde én, men nå har vi to og da gjemmer de seg alltid bort sammen på natta 😔

Anonymkode: c47b4...3f5

• Hjerte 2
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Katten liker lukten din og føler seg trygg. Men jeg syns egentlig ikke dette er så merkelig soveplass, selv har jeg funnet min sovende både i skittentøyskurven inne i vaskemaskinen, inne i bokhylla, oppå kjøleskapet og i blomsterkrukker (tomme) blant annet. 

AnonymBruker
Skrevet

Lukt + varme. 

Mange har nok sikkert merket at når de reiser seg fra plassen sin så stjeler katten plassen. Dette er fordi de har en litt bedre sans enn oss til å oppdage varme, og det er veldig trygt, varmt og godt. Kanskje de sier «takk for at du varmet plassen MIN» hahahha. 

Anonymkode: 0a16d...0b0

AnonymBruker
Skrevet

Dette gjør kattene våre også! Den ene liker å ligge i fotenden om natta, den andre ved siden av hodeputa mi. ❤️
Ellers sover våre gjerne i kleskurven eller i baderomsvasken 😄

Anonymkode: c3170...bbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...