Gå til innhold

Rimming og analsex!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er kjent for de som har jobba på sjukeheimer at analsex gir slapphet i muskulaturen som skal holde avføringen på plass, derfor bleiebruk. Anal sex er en egoistisk form for sex da analåpningen er trangere enn vagina og derfor bedre for de, og motsatt for kvinner. Så har du også problemstillingen med bakterier, derfor bør alle bruke kondom. Synest det er trist å lese om unge jenter som skriver at kjæresten kun vil ha analsex, da tenker han kun på seg selv.

Anonymkode: 6a5c0...6cc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er kjent for de som har jobba på sjukeheimer at analsex gir slapphet i muskulaturen som skal holde avføringen på plass, derfor bleiebruk. Anal sex er en egoistisk form for sex da analåpningen er trangere enn vagina og derfor bedre for de, og motsatt for kvinner. Så har du også problemstillingen med bakterier, derfor bør alle bruke kondom. Synest det er trist å lese om unge jenter som skriver at kjæresten kun vil ha analsex, da tenker han kun på seg selv.

Har du dokumentasjon på dette? Har nemlig ikke sett noe til at dette kan stemme i løpet av mine 20 år i helsevesenet.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Førstnevnte er bare tull. Det er en gammel myte. 

Hilsen ansatt på sykehjem som kan fortelle at lekkasje rammer helt tilfeldig. 

Anonymkode: d2786...d77

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hmmm... Interessant teori. Jeg har jobbet mange år på sykehjem og må si jeg er noe overrasket over at analsex åpenbart er så vanlig blant de som er gamle i dag. Ikke minst at samtlige menn på avdelingen også må ha hatt mye analsex. Eller kan det kanskje finnes andre grunner til at noen eldre er inkontinente for avføring kanskje?

Kjøper ikke helt den med egoisme heller da det finnes en god del kvinner som faktisk også liker analsex.

Anonymkode: 7e691...7ed

• Liker 6
Skrevet
Blåjojo skrev (3 timer siden):

Har du dokumentasjon på dette? Har nemlig ikke sett noe til at dette kan stemme i løpet av mine 20 år i helsevesenet.

Jeg er en av dem som har fått skade etter analsex. Tror ikke at vi som får det forteller om det, med mindre vi må. Det er iallefall det siste jeg har lyst til å ta opp med min lege. 

Anonymkode: b9aec...ba1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er en av dem som har fått skade etter analsex. Tror ikke at vi som får det forteller om det, med mindre vi må. Det er iallefall det siste jeg har lyst til å ta opp med min lege. 

Er jo veldig leit at du har fått skade etter analsex. Men å påstå at det er så vanlig at det er godt kjent blandt ansatte på sykehjem er jo ren bullshit. Og det var det jeg skulle fram til.

• Liker 3
Skrevet
On 8/3/2022 at 6:23 PM, AnonymBruker said:

Hva som "forventes" er jo forskjellig fra person til person. Men det er lurt å være seksuelt kompatible i utgangspunktet. Forhold hvor en part har en kink som er en hard grense for den andre parten varer aldri. Kanskje dere begge skal stikke fingern i jorda, og finne dere noe nytt på hver deres kant?

Anonymkode: d963c...b1b

Kan funke det, jo. Vi har vært gift i ti år, og han har analkink. Vi bruker tunge og fingre, og det funker fint 👍 

Anonymkode: eff4e...f82

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 2.24):

Men han trygler og ber om analsex,

En som «trygler og ber» om sex, og spesielt en type sex som svært mange kvinner misliker, kan ikke kalles «mann». Han høres plagsom og stakkarslig ut.

Anonymkode: fc869...d6c

Skrevet

Har hatt analsex mange ganger med min x og hun jeg er sammen med nå. Er ingen av de som sliter med inkontinent når det gjelder avføring.  At analsex gjør at du ikke klarer å holde på avføringen er bare tull

Anonymkode: b9b2e...344

• Liker 1
Skrevet

Jeg var som deg i starten av forholdet. Forsto tidlig at det var typen sin greie,  mens det var helt uaktuelt for meg. Etterhvert så vennet jeg meg til tanken og fikk lyst å utforske litt likevel. Mest fordi jeg visste at det var noe han tente skikkelig på. Siden han har vært veldig tolmodig, ikke presset på men tatt det i mitt tempo så har vi etterhvert inkludert rumpelek og analsex i vårt sexliv innimellom.  Jeg skal innrømme at jeg nå syns at det kan være veldig pirrende og deilig. Noe jeg aldri hadde tenkt at det ville. 
Så det jeg har lært er at det å være åpen for nye ting kan føre til nytelse som jeg aldri hadde trodd ville være mulig for meg. Ekstra fint er det å kunne gjøre noe som gir litt ekstra for han av og til. Variasjon er topp!

Anonymkode: c43b9...a7c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg var som deg i starten av forholdet. Forsto tidlig at det var typen sin greie,  mens det var helt uaktuelt for meg. Etterhvert så vennet jeg meg til tanken og fikk lyst å utforske litt likevel. Mest fordi jeg visste at det var noe han tente skikkelig på. Siden han har vært veldig tolmodig, ikke presset på men tatt det i mitt tempo så har vi etterhvert inkludert rumpelek og analsex i vårt sexliv innimellom.  Jeg skal innrømme at jeg nå syns at det kan være veldig pirrende og deilig. Noe jeg aldri hadde tenkt at det ville. 
Så det jeg har lært er at det å være åpen for nye ting kan føre til nytelse som jeg aldri hadde trodd ville være mulig for meg. Ekstra fint er det å kunne gjøre noe som gir litt ekstra for han av og til. Variasjon er topp!

Anonymkode: c43b9...a7c

Joda.

Men det er JÆVLIG spesielt å kjøpe analdusj tidlig i et forhold med noen som ikke selv ytrer den største glede - og hallo….analdusj?

»Hei elskling, her har du litt canesten i tilfelle du får sopp av all pulingen» 😅

Anonymkode: a5127...305

Skrevet

Hvordan forklare at man ikke er ok med analsex med det første.. ? 

Er det sånn at det forventes i et forhold? 

Ikke interessert med det første.

Nei - det er ikke "forventet"

Blåjojo skrev (23 timer siden):

Nei det har han/hun selvsagt ikke...  Dette er brukeren jeg liker å kalle "prolaps-predikanten". Godeste "PP" dukker opp ved jevne mellomrom  og i rumpesex-tråder  og "informerer" om sine erfaringer i helsevesenet , og "problematikken"  rundt praktisering av slik styggedom! Pay no heed! :fnise: 

Skrevet (endret)

Kjapt og greit, kjæresten digger rumpen min og det er ikke noe mer som tenner han en å ta godt for seg.. Enn så lenge siden forholdet er nytt, har det ikke blitt noe annet enn vanlig sex på han. Men han trygler og ber om analsex, fikk t.o.m a.dusj i gave..så han lever i håpet. Føler meg ikke helt komfortabel med å ha noe der bak.. Holdt med en plugg. Det gir meg ingenting.. Plutselig en dag var han litt oppspilt i slikkingen at han glemte litt hvor han var.. Det gav meg mye mer egentlig.. han gir meg nytelser i fleng, på mange måter.. og gir så klart noe tilbake. Meeeen.. 

Hvordan forklare at man ikke er ok med analsex med det første.. ? 

Er det sånn at det forventes i et forhold? 

Anonymkode: 3c774...51d

Hva som forventes eller ønskes avhenger helt fra person til person. Noen menn syns damerumper er ekle andre menn syns damerumper er 😍😍

Det er jo en fordel å ha en partner som har litt like forventninger og ønsker som en selv, hvis ikke så må man sammen finne ut av det. 

I den grad den ene parten ønsker å teste ut noe den andre ikke har noe behov for, så får man jo selv avgjøre om man kan gå med på å teste det ut en gang for å se om det kan være noe en likevel liker og kan akseptere en gang iblant. Men liker man det ikke  og partneren da fortsetter å mase så bør han (eller henne) dumpes for dårlig respekt.

Men generelt så har jeg ikke noe tro på en relasjon hvor en person sine ønsker bare blir blankt avvist og ansett som uaktuelle - i den grad de ikke er helt sinnssyke. Men da må motparten selvfølgelig sette pris på at den andre åpner for å prøve det en gang og akseptere at det kommer ikke til å være noe som skal prøves flere ganger hvis det ikke faller i smak. 

Endret av Jr.Garcon
Skrevet

Hvis du ikke er interessert i det råder jeg deg til å kutte ut denne typen ellers må du leve med det maset til evig tid. 

Anonymkode: c8d26...6a1

Skrevet
Blåjojo skrev (21 timer siden):

Er jo veldig leit at du har fått skade etter analsex. Men å påstå at det er så vanlig at det er godt kjent blandt ansatte på sykehjem er jo ren bullshit. Og det var det jeg skulle fram til.

Tror ikke det er godt kjent generelt, fordi det er så tabu å ha slike skader. Jeg hadde aldri fortalt det under nick, eller til helsevesenet at det var derfor. I dialoger om analsex blir det innimellom trukket frem, nærmest som skremselspropaganda av dem som ikke liker analsex, og derfor blir det kanskje for overdrevent også. Likevel, det burde være en del av dialog om analsex, at det finnes en risiko man må være bevisst på og villig til å ta. 

Jeg likte analsex, innimellom, men vet ikke om jeg hadde hatt det om jeg var bevisst på denne risikoen. Jeg lekker ikke avføring akkurat, men jeg gjør vel det som kalles å "rumpelekke". Det lukter verre enn avføring, og jeg bruker mye tid og tanker på rengjøring og å ikke lukte. Det er en påkjenning, det kan jeg ikke nekte for. Jeg synes ikke det var verdt det, selv om jeg likte analsex som en variasjon. Jeg kommer aldri til å innrømme ovenfor helsepersonell at jeg har dette problemet på grunn av analsex. Det blir for intimt og avslørende angående mitt tidligere sexliv. Jeg har ikke analsex nå lenger. Jeg er livredd for å bli verre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...