Gå til innhold

Kvalmen har gitt seg!


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

I dag er jeg 11+0, og det er en hel uke siden jeg har vært kvalm! Og enda lenger siden jeg har brekt meg og vært dårlig.

Hvilken lettelse!!!!

Kvalmen er borte! Jeg kan være sulten uten å bli dårlig, det kan rumle i magen uten at jeg brekker meg!

Befrielse!!!

Håper det gir seg for dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott!!

Det begynner å lette hos meg også faktisk. Nå har jeg ikke spist på lenge, men jeg er mindre uggen enn jeg var for en uke siden og det gikk like lang tid mellom måltidene. Så her er det fremskritt å se! :)

Og jeg får helst gå å spise før jeg ødelegger alt med å bli dårlig igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige dere er :) Håper jeg også får slippe kvalmen snart.... Og at jeg står over doskåla...

Skal til homopat om en uke og det blir spennende å se om det hjelper :) Går ellers på Ingefær tabletter, som ikke har gitt noen virkning enda etter en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ogsa vaert kvalme fri noen dager! Og na tror jeg faktisk det er over for meg ogsa. Hurra! Jeg er fortsatt trett men det er ikke noe problem egentlig.

Det er godt a kunne spise igjen! (Selv om jeg blir fryktelig fort mett..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott for dere at kvalmen begynner å gi seg :) Og optimistisk for meg å høre at det ikke nå er lenge til kanskje jeg og slipper unna. Er 9+1 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff - ikke for å ødelegge gleden for dere andre som vennter på at det skal gi seg, men etter å ha vært i ganske fin form nesten en hel uke, hang jeg i går igjen over doskåla gitt :( Formen har vært litt redusert i dag også. Kanskje var jeg for opptimistisk i helgen og overanstrengte meg når vi hadde besøk?

Jaja, jeg er i hvertfall betraktelig bedre enn jeg har vært tidligere, så skal ikke klage egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...