Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja!

Fikk telefon fra nord universitet tidligere i dag om at de ville tilby meg plass. Ble utrolig glad!

Skrev i går at det var svært lite sannsynlig at jeg kom til å få tilbud om plass siden de hadde overbooket svært mye. Så denne telefonen gjorde meg kjempe glad

Anonymkode: 0d55f...b2e

Gratulerer! Hvilket studiested?

Anonymkode: 9051d...0bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for gratulasoner!

Sykepleie på Nord universitet i Levanger 😄

Skrevet

Jeg kom inn! Er det noen som vet neste steget? Det er etter kl17 så jeg regner med at jeg ikke hører fra skolen i dag. Studiet startet på lørdag, men jeg trenger å finne et rom å leie og en bil. Får jeg et brev fra skolen eller er det bare å kjøre dit i morgen tidlig og snakker med de?

Skrevet
EdgarAllenPoe skrev (Akkurat nå):

Jeg kom inn! Er det noen som vet neste steget? Det er etter kl17 så jeg regner med at jeg ikke hører fra skolen i dag. Studiet startet på lørdag, men jeg trenger å finne et rom å leie og en bil. Får jeg et brev fra skolen eller er det bare å kjøre dit i morgen tidlig og snakker med de?

Første skoledag i Levanger er i morgen, så jeg fikk beskjed om å bare møte opp selv om listene kanskje ikke har blitt oppdatert etter jeg fikk tilbudet tidligere i dag.

Jeg har heldigvis egen bil og et godt nettverk i denne studiebyen så jeg fant en midlertidig plass å bo med en gang.

Du kan jo evt. ringe de og høre med de, men jeg regner med at du får beskjed om å bare flytte og møte opp på lørdag.

Lykke til!

Skrevet
22 minutter siden, EdgarAllenPoe said:

Gratulerer!! Ble du ringt? Har tilbudet oppdatert seg inne på Samordna?

Anonymkode: d2d2c...5fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for gratulasoner!

Gratulerer! 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilke ventelistenummer stå du som, før de ringte def? Så heldig ! 🥺 Jeg står selv på venteliste til sykepleie i Levanger. Usikker på om jeg bare skal møte opp, tilfeldig noen ikke møter opp 😢

Skrevet
CanNiz skrev (1 minutt siden):

Hvilke ventelistenummer stå du som, før de ringte def? Så heldig ! 🥺 Jeg står selv på venteliste til sykepleie i Levanger. Usikker på om jeg bare skal møte opp, tilfeldig noen ikke møter opp 😢

Jeg var nummer 5 på lista, er du langt nede?

Skrevet
CanNiz skrev (4 minutter siden):

Det er ikke noe vits i å møte opp, ventelista følges slavisk.

Anonymkode: 75aa0...4c7

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke noe vits i å møte opp, ventelista følges slavisk.

Anonymkode: 75aa0...4c7

Jeg er nummer 19😢

Skrevet

Jeg gikk fra 7.plass til 2.plass på venteliste i dag. Mister håpet om plass 

Anonymkode: a2feb...d0a

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg gikk fra 7.plass til 2.plass på venteliste i dag. Mister håpet om plass 

Gratulerer til alle som fikk plass :) Hvordan får dere vite at dere har fått plass nå så sent? Mail eller telefon? Er det skolen eller Samordna opptak som tar kontakt?

Skrevet
Amelianne skrev (Akkurat nå):

Gratulerer til alle som fikk plass :) Hvordan får dere vite at dere har fått plass nå så sent? Mail eller telefon? Er det skolen eller Samordna opptak som tar kontakt?

Man blir ringt opp av skolen om tilbud :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gratulerer!! Ble du ringt? Har tilbudet oppdatert seg inne på Samordna?

Anonymkode: d2d2c...5fa

Hei! Jeg fikk melding og e-post fra samordna opptak 😁

• Liker 1
Skrevet
EdgarAllenPoe skrev (1 time siden):

Hei! Jeg fikk melding og e-post fra samordna opptak 😁

Gratulerer så mye ❤️håper så veldig det fortsatt er en sjanse jeg 

Skrevet
On 8/16/2022 at 4:50 PM, AnonymBruker said:

Takk for gratulasoner!

Jeg må nok ta opp fag neste år. Hva er snittet, om det er greit at jeg spør. Jeg tenker å ta opp, men må bare vite hva jeg må ca ligge på? 🥲

Skrevet
CanNiz skrev (Akkurat nå):

Jeg må nok ta opp fag neste år. Hva er snittet, om det er greit at jeg spør. Jeg tenker å ta opp, men må bare vite hva jeg må ca ligge på? 🥲

Utrolig nok så kom jeg inn på ordinærkvote med et snitt på 45,7. Trodde jeg aldri kom til å få tilbud siden det var 49 i fjor! 

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Utrolig nok så kom jeg inn på ordinærkvote med et snitt på 45,7. Trodde jeg aldri kom til å få tilbud siden det var 49 i fjor! 

Samme her. Jeg står på venteliste med et på 42,7. Tviler på at jeg kommer inn.  😢

Skrevet

Når gir man opp håpet? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...