Gjest Catwoman Skrevet 21. november 2005 #1 Skrevet 21. november 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=109655 - hørte litt skummelt ut. Også har man faktisk mer hormoner i kroppen ve dbruk av Evra enn p-piller, det trodde jeg ikke.
Anette Lillebill Skrevet 21. november 2005 #2 Skrevet 21. november 2005 (endret) Jeg leste også dette... Jeg bruker selv p-plaster, og må si at jeg synes det er kjempe smart! Men hvor farlig er det da, egentlig? Også sitter jeg jo igjen med spørsmålet om hvorfor kommer dette frem først nå? Hmm... Men fant noen sitater i teksen som er verdt å dra frem... Dersom studiene stemmer, vil vi presisere at risikoen for blodpropp fortsatt er liten, og risikoen for å dø av blodpropp er enda mindre. Advarselen fra produsentene kommer fire måneder etter at rapporter viser at kvinner som bruker p-plaster har tre ganger høyere risiko for å dø av blodpropp enn kvinner som bruker vanlige p-piller Hmmm, jaja... På en annen side, da må de vel være sååå mye sikkrere da? Endret 21. november 2005 av Anette Lillebill
Gjest Hel Skrevet 21. november 2005 #3 Skrevet 21. november 2005 Nei uff, også jeg som elsker p-plasteret! Jeg vil ikke stoppe å bruke det ihvertfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå