Gå til innhold

Ventetid på svar og redegjørelser

Hunter7

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvor lang ventetid må man regne med for å få svar på spørsmål og/eller redegjørelser? 

Og hva er prosedyren når det har gått fjorten dager og man ennå ikke har hørt noe?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei @Hunter7.

Det er et spørsmål som ikke har ett svar akkurat nå som vi er i en periode med mye ferieavvikling og fravær. I adminteamet er det kun to stk (@_popcorn_ og jeg) som ikke har ferie akkurat nå og det er også flere moderatorer som har ferie.

Som en generell kommentar vil jeg si at det periodevis er mange henvendelser som leder til spørsmål hvor vurderinger som et team vil være naturlig. Når det i disse periodene er mye kan jeg ikke pushe admins eller modder for umiddelbare svar på enhver henvendelse.

En dialog føres ikke umiddelbart fordi vi alle er ikke tilgjengelige til enhver tid. Spørsmål som går ut på én eller flere konkrete problemstillinger er noe som vil få svar raskere enn for eksempel henvendelser med spørsmål om vi kan klistre én tråd. Ikke fordi én betyr mindre enn den andre, men fordi andre arbeidsoppgaver prioriteres først. 

Redigert: for rampelyset er @Sol Rampelyset og @Måne Rampelyset tilgjengelige. @Forumassistent tar over for @Forumansvarlig i ferieavvikling.

Rhodiola, adm.

Endret av Rhodiola
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare som litt tilleggsinfo, dersom du har sendt en PM til noen i teamet, som har fravær, så vil du nok ikke få svar før den personen er tilbake. 
Det er litt av grunnen til at vi har opprettet egne rom for henvendelser til teamet, for da kan vi alle lese henvendelser og svare på dem, selv om den mest aktuelle moderatoren kanskje har fravær. 

Så om det er ett konkret spørsmål du ikke har fått svar på i løpet av fjorten dager, så kan du gjerne poste det i Private forumhenvendelser, så kan vi se på det om det er noe vi kan svare på. 

_popcorn_, adm

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukere som har blitt utestengt, hvor lang tid kan de regne med å måtte vente på svar på grunnlaget for utestengelse? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Brukere som har blitt utestengt, hvor lang tid kan de regne med å måtte vente på svar på grunnlaget for utestengelse? 

Det er også noe som ikke kan presiseres i skrivende stund. Vi har som sagt ferieavviklinger og @Forumansvarlig som beh. disse henvendelsene er fremdeles på ferie.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (6 minutter siden):

Men @Forumassistent er vikar, står det over her? 

Det gjelder i hovedsak andre ansvarsområder, så vidt jeg er kjent med er det kun @Forumansvarlig som leser i den innboksen.

Sitat

Kontakt til Kvinneguiden ved utestengning

Kontakt oss-skjemaet nederst på forumet kan brukes av alle, også av brukere som er utestengt. Eventuelt kan følgende e-post brukes: [email protected]. Forumansvarlig behandler i første omgang disse henvendelsene. Klager på administrator eller teamleder gjøres gjennom "Kontakt oss" eller oppgitte e-post. Gjelder henvendelsen andre på moderatorteamet eller klage på forumansvarlig vil henvendelsen bli videresendt til rette vedkommende.

Legger inn sitat av retningslinjene for ordens skyld. Retningslinjene kan leses her.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumassistent

Hei

Beklager at det har vært litt uklare beskjeder rundt dette. Jeg leser epost som kommer til [email protected] og det som kommer via kontaktskjemaet. Jeg har ikke fått beskjed om at det ligger noe ubesvart om utestengelse, og ikke fått inn noe etter jeg overtok som vikar i uke 29.

Så hvis du vet om noen som likevel ikke har fått svar, be dem forsøke igjen. Det kan likevel ta litt tid å få svar på akkurat dette fordi jeg må undersøke med teamet om årsaken til utestengelsen.

Forumassistent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...