Gå til innhold

Forslag til youtube-kanaler?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke youtube-kanaler pleier dere å følge med på? Innen hva som helst :) 

(beklager om tråden er plassert i feil kategori)

Anonymkode: 80b84...8d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilke youtube-kanaler pleier dere å følge med på? Innen hva som helst :) 

(beklager om tråden er plassert i feil kategori)

Anonymkode: 80b84...8d8

Jeg ser mest på tutorials og videoer om forskjellig arts&crafts, så det kommer litt an på hva slags hobby jeg er oppslukt av for tida. 

Men utenom det har jeg noen faste youtubere som lager ting jeg ikke har tenkt å prøve på, bare fordi jeg liker å se på dem: 
Dollightful og Poppen Atelier customizer dukker. 
North of the Border lager leireskulpturer, ofte av skumlere versjoner av kjente figurer o.l. Han har også noen litt eldre videoer der han lager book nooks. Han redigerer videoene sine nok til at jeg ikke rekker å kjede meg. 
Drawing with Waffles tegner. 
Hanabira lager kjempefine små miniatyrrom. Han snakker ikke, men har veldig behagelig lyd, liker å se på før jeg skal legge meg. 

Jeg liker å se på youtubere som spiller dataspill (selv om jeg ikke er så interessert i å spille selv). Jeg liker ikke de som bråker. Jeg pleier å søke etter spill jeg er interessert i, men da havner jeg ofte på kanalen til Aavak, eller noen ganger Katherine of Sky. Nå jeg ser på MadMorph, han er rolig og koselig å høre på. Jeg så videoen der han spiller My Child Lebensborn og ble litt hekta etter det. 

Av ikke-hobby youtubere ser jeg på: 
BayleeJae. Vet ikke hvorfor, hun gjør aldri noe spennende. Men hun er vel en slags art-youtuber og jeg har fulgt henne i åresvis, så jeg kan ikke slutte.
Half-Asleep Chris - Han er kjempeoppfinnsom og morsom. Lager videoer om kattene sine og lego (men ikke kjedelig og sært). 
Beatrice Caruso - Hun er morsom og relatable. (Men har en dårlig periode nå, så de nyeste videoene er ikke helt representative.)
Hercules Candy - Familiebedrift som driver godteributikk og lager videoer av at de lager godteriet. 
Helpful Vancouver Vet - Kanadisk dyrlege som lager kattevideoer. 
How To Cook That - Lager matlagingsvideoer som jeg ikke er så interessert i, men hun lager også videoer der hun tester sånne 5 minutes crafts videoer, viser hvor dumme de er og forklarer hvorfor de ikke virker. 

Anonymkode: 764a7...164

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hope for paws, 

Anonymkode: 3bc51...55a

AnonymBruker
Skrevet

Contrapoints - langformat om forskjellige temaer, filosofi.

Tara Moknee - feministisk kommentator om samtiden og popkultur.

Special Books by Special Kids - intervjuer med barn og unge med sykdommer, lidelser eller syndromer. Ikke trist, de er alltid positive.

Daily Dose of Internet - korte morsomme, søte eller bra klipp fra internett.

First We Feast, spesielt Hot Ones-episodene. Intervjuer med kjendiser mens de spiser sterke kyllingvinger.

Good Mythical Morning - variert morgenprogram med to morsomme menn som er bestevenner.

Veritasium - videoer som beskriver vitenskapelige hendelser og fenomen

Kurtzgesagt - kort fortalt om hva som kna skje i fremtiden basert på vitenskap og fysikk 

Vsauce - forklaring om fenomener og rare ting.

Vice - korte dokumentarer.

My Mechanics - perfekte restaurasjoner av antikke gjenstander.

Anonymkode: f5735...581

AnonymBruker
Skrevet

Og Amberlynn Reid, en superfeit dame som har prøvd å gå ned i vekt i 10 år men kun har gått opp. Enormt mye. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Og Amberlynn Reid, en superfeit dame som har prøvd å gå ned i vekt i 10 år men kun har gått opp. Enormt mye. 

Det ser ut som om hun har forsvunnet fra youtube. Finner ikke noe nytt fra henne

Skrevet

Jeg ser for det meste reaction videos, MMO reviews og tilsvarende, men vil anbefale kanalen Psychology in Seattle.

En PhD innenfor psykologi som ser på dating shows (90 Days osv) og analyserer parene utfra hvilke traumer som kan utløse den type reaksjoner de får i krangler,  hvordan de kunne reagert mer konstruktivt osv. Han bruker dem som springbrett for å snakke generelt, og jeg har lært veldig mye om meg selv og egne mønster ved å høre på ham.

AnonymBruker
Skrevet

Følger med på Tamers12345 en del, lager alltid videoer med god kvalitet.

Anonymkode: 1e3c5...070

AnonymBruker
Skrevet

The Click, svenske som reagerer på memes. Han er helt fantastisk, jeg ler så jeg griner. 

Quinbobin, gamer. Elsker Zelda-videoene hans. 

Anonymkode: b2abc...a5f

Skrevet (endret)

Ser på:

• Norwaytwins (tvillinger som vlogger om hverdagen sin)

•Sett på smaken (Mukbang og tastetest.Utrolig artig fyr!)

•Misbetta  (Driver også med vlogging. Ser ikke fast, kun innimellom.)

•SBSK (en utrolig sympatisk fyr som intervjuer barn og voksne med diverse sykdommer og syndromer. Anbefaler virkelig den kanalen!)

•Dr. Phil(innimellom, vi vet vel alle hva han driver med)

•diverse musikkvideoer, tastetest-videoer, reactionvideoer...... 

For å nevne noen.... 😊 Youtube er jo nesten uendelig, med noe for enhver smak vil jeg tro 😊

Endret av Mardina
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.8.2022 den 2.30):

JAAAA, det er som å se på en treig tikkende bombe + jeg får initiativ til å spise bedre 

Anonymkode: fc13f...a44

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser som regel på booktube, asmr, gaming, dyrevideoer, hårfarge-fails og nylig også scambaiting. Favorittene er så langt Jack Edwards, Gibi ASMR, thatcherjoegames, jacksepticeye, markiplier, the dodo, Brad Mondo og Scammer Payback. Et bredt utvalg her altså 😆

Anonymkode: 84a37...ecb

Skrevet

Matt D'vela og Yoga With Adriene er mine favorittkanaler!

Skrevet

Breaking points - Amerikansk politikk

Last week tonight når jeg ikke har aktiv sub på HBO

Vice

Soft White Underbelly - Intervju, primært med folk som lever på USAs skyggeside

Real ones with Jon Bernthal - intervju primært knyttet til kriminalitet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...