Gå til innhold

Kliner man mindre jo eldre man blir ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det tror jeg nok 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

man kliner generelt mindre jo eldre forholdet blir. 

Anonymkode: 4f0bc...332

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Elaine Marley, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Kliner sjeldent, vi er 40 og 42 😆 jeg spør noen ganger hvorfor vi kliner så sjeldent, og da kliner vi i 10 sekunder, og så husker vi at det er fordi klining føles litt sånn fjortis og ingen av oss sybnes det er sånn veldig stas 🤣

Anonymkode: 75d58...231

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om vi gjør det mindre enn før, men mindre ofte enn jeg skulle ønske, akkurat som det er med sex, som vi har akkurat like mye mindre enn jeg skulle ønske, nå som før.

Jeg syns klining er kanskje det beste og mest intime man kan gjøre med klærne på. 

Kona er ikke like glad i det som meg, men er en helt super kysser når det først blir. Akkurat som det er med sex, det også. Av en eller annen grunn er det mest under sex at jeg får henne utpå med klining. Som om det ikke går an ellers. Det syns jeg er rart. 

Hadde en ex som var veldig glad i å kline. Og helt fantastisk på det.

Hun ga meg et minne for livet. Det var like før vi hadde sex for første gang. Vi kysset/klinte en halv natt sammenhengende,  i 3-4 timer. Jeg skulle hjem til meg selv etterpå pga jobb neste dag, men var helt svimeslått av lykkehormoner. Om noen så meg der jeg gikk, ville de trodd jeg var full, var helt svimmel og ustødig!

Dessverre så er det et litt stort savn ganske ofte for min del. Skjønner ikke hvorfor noen tenker at det er en ungdomsgreie. Og i så fall, hvorfor vil man ikke føle seg ung?

Anonymkode: ca72b...a58

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vet ikke om vi gjør det mindre enn før, men mindre ofte enn jeg skulle ønske, akkurat som det er med sex, som vi har akkurat like mye mindre enn jeg skulle ønske, nå som før.

Jeg syns klining er kanskje det beste og mest intime man kan gjøre med klærne på. 

Kona er ikke like glad i det som meg, men er en helt super kysser når det først blir. Akkurat som det er med sex, det også. Av en eller annen grunn er det mest under sex at jeg får henne utpå med klining. Som om det ikke går an ellers. Det syns jeg er rart. 

Hadde en ex som var veldig glad i å kline. Og helt fantastisk på det.

Hun ga meg et minne for livet. Det var like før vi hadde sex for første gang. Vi kysset/klinte en halv natt sammenhengende,  i 3-4 timer. Jeg skulle hjem til meg selv etterpå pga jobb neste dag, men var helt svimeslått av lykkehormoner. Om noen så meg der jeg gikk, ville de trodd jeg var full, var helt svimmel og ustødig!

Dessverre så er det et litt stort savn ganske ofte for min del. Skjønner ikke hvorfor noen tenker at det er en ungdomsgreie. Og i så fall, hvorfor vil man ikke føle seg ung?

Klining med rette personen er fantastisk.

Kjæresten min ønsker kun klining ved sex nå, og det er nesten turn off for meg at vi må vente til vi har kommet i sengen.

Anonymkode: e32f5...f3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.8.2022 den 16.13):

Ja, det er nok ytterst få over 50 som synes klining er noe særlig stas. Et kyss i ny og ne er en annen ting.

Anonymkode: 935ee...df4

Hva vet du om det? Snakk for deg selv! 

Anonymkode: c7201...a3f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Kliner sjeldent, vi er 40 og 42 😆 jeg spør noen ganger hvorfor vi kliner så sjeldent, og da kliner vi i 10 sekunder, og så husker vi at det er fordi klining føles litt sånn fjortis og ingen av oss sybnes det er sånn veldig stas 🤣

Anonymkode: 75d58...231

Høres trist ut

Anonymkode: c7201...a3f

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Klining med rette personen er fantastisk.

Kjæresten min ønsker kun klining ved sex nå, og det er nesten turn off for meg at vi må vente til vi har kommet i sengen.

Anonymkode: e32f5...f3a

Litt sånn her også, dessverre. 

Kona er litt sånn "alt eller ingenting" (periodevis butikken stengt, veldig stengt) når det kommer til sex, og hun har annet tenningsmønster enn meg. Hun må helst være veldig tent for å ville kline, mens jeg bare vil og blir veldig tent AV det.  Jeg hadde ønsket mer flørt og lekenhet inkl. klining mellom hver gang vi har sex, men det er visst ikke så naturlig for henne. 

Heldigvis er det ikke så lang tid (ville sikkert mange mene) mellom hver gang vi har sex (blir ca annenhver dag pluss/minus i snitt), men jeg er jo sånn smålysten konstant, da...så hun vet like lite om seksuell frustrasjon som jeg vet om å ikke ha lyst.

Det har også vært en greie at hun har villet unngå å fyre meg opp for mye når hun selv ikke er klar for sex, og det hjelper ikke at jeg sier at jeg kan like å kjenne på kåtheten som oppstår og at jeg elsker de dype kyssene i seg selv når som helst. Dessverre er det ett og annet jeg føler meg litt alene om sånn.

På den annen side, når vi har sex kan alle hemninger forsvinne helt for hennes del og da kan det være hun som bare MÅ ha de dype kyssene. Men det er klart noe veldig seksuelt ved det for henne, og hun er bare lite seksuell bortsett fra når vi har sex.

Tror det er den eneste måten å forstå det på. Men det plager meg litt, tross alt. Er litt dårlig på å la vær å savne ting jeg sikkert bare ikke kan regne med uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er 54 og 55 og har vært sammen siden vi var 18 og 19. Vi ligger jo ikke i timevis på sofaen og kliner lenger, men vi kysser hverandre flere ganger om dagen, og nesten daglig med tunge. Når vi har sex, som er et par ganger i uken, kliner vi jo masse.

Anonymkode: b5aec...475

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...