AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Hva er skikkelig gode kvalitetsmerker når det gjelder karder? Har kjøpt en til 140 kroner, men jeg ser at den holder neppe i årevis til mine 2 stk røytende hellige birmaer.... Anonymkode: 61e35...68c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Jeg har denne nå. Pusene mine er 13 uker gamle. Er litt vanskelig å fjerne pels frataggene uten å skade dem, er det noen som har erfaring med selvrensende karder? Anonymkode: 61e35...68c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Furminator! Anonymkode: 58619...7d0 Er ikke det litt mer typ.. Barbermaskin? 😬 Ser litt voldsom ut? Anonymkode: 61e35...68c
Helene Skrevet 1. august 2022 #5 Skrevet 1. august 2022 Har kjøpt annen type, koster 500 kr. Varer for evig. Grovere. Finner ikke bilde. Kattene elsker børsten sin. De kommer inn og krever børsting. Legger seg på gulvet, ruller rundt, sier, børst meg. Jeg kan bare vise fram børsten, spør, vil du børstes, så kommer de trillende fram. Alle 3. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #6 Skrevet 1. august 2022 Helene skrev (1 minutt siden): Har kjøpt annen type, koster 500 kr. Varer for evig. Grovere. Finner ikke bilde. Kattene elsker børsten sin. De kommer inn og krever børsting. Legger seg på gulvet, ruller rundt, sier, børst meg. Jeg kan bare vise fram børsten, spør, vil du børstes, så kommer de trillende fram. Alle 3. Akkurat noe slikt jeg er ute etter. Står det ikke merke på den? Anonymkode: 61e35...68c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #7 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Er ikke det litt mer typ.. Barbermaskin? 😬 Ser litt voldsom ut? Anonymkode: 61e35...68c Ja du må være litt forsiktig med den har jeg hørt. For den tar ekstremt mye underull, så du må kun gjøre den her og der, ikke en børste som er bra å bruke hver dag. Da risikerer du at katten minster så mye pels at den sliter med temperaturregulering. Anonymkode: 613a0...33f 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #8 Skrevet 2. august 2022 Jeg bruker denne til mine 2 sibirkatter, veldig effektiv: https://www.petworld.no/universal-strigle-for-katt Anonymkode: ee1b1...8b0 1
Minya Skrevet 2. august 2022 #9 Skrevet 2. august 2022 Vi har en kattunge-børste for langhårede katter av denne typen, selv om våre katter har kort og semi-langhåret pels. Den er myk nok til at jeg ikke føler jeg klorer dem opp, og den fungerer greit under røyteperiodene. Hvis de røyter veldig mye når det er for kaldt eller for vått til at de vil ut, så har jeg en original Furminator i tillegg, slik at når de pelser på det verste og jeg ikke kan hive dem ut for å gå av seg pelsen sin, så kan jeg gre dem litt med Furminatoren og få vekk det aller verste. 1
Helene Skrevet 3. august 2022 #10 Skrevet 3. august 2022 (endret) Tror børsten heter furminator. For langhårete katter. Lille nr 3, børster kun overfladisk. Endret 3. august 2022 av Helene 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå