AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #21 Skrevet 2. august 2022 Jeg syns noen svarer litt uklart, så bare for å gjøre det helt tydelig: Man tar ikke antibiotika for å kurere sopp, men du kan få sopp av å gå på antibiotika. Jeg har vært mye plaget med urinveisinfeksjon og har da fått antibiotika av legen. Da har jeg også kjøpt diflucan med én gang, for jeg vet at jeg får sopp av antibiotika. Diflucan er det eneste som funker for meg, canesten kremen lindrer bare symptomene (kløe, svie). Anonymkode: d03ec...f54 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #22 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Eller naturell yoghurt som ordner naturlig pH-verdi/bakterieflora i skjeden. Vi hadde en del yoghurtelskov som ung. Anonymkode: c298b...6d2 Har også brukt yoghurt for å LINDRE. Men bedre å ta en pille og bli kvitt det på en dag. Anonymkode: ea05c...c25 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #23 Skrevet 2. august 2022 Jeg svetter mye i lysken og får lett sopp av den grunn. Man får sopp selv om man lever i sølibat, så det er ingen grunn til å tenke at noen er utro. Anonymkode: 3f645...495 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #24 Skrevet 2. august 2022 Veldig vanlig å få sopp når man er gravid. Anonymkode: 7a9f4...4ab 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #25 Skrevet 2. august 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: Oida, så det går aldri over av seg selv? I brevet fra gynekologen stod det at jeg kan ta medisin uten respekt «dersom jeg opplever plager.» da virker det nesten som om det ikke spiller noen rolle om jeg tar antibiotika eller ikke? Anonymkode: 3c1f0...253 Det kan fint gå over av seg selv, ja. Du trenger ikke behandling hvis ikke du er plaget. Du kan stole på den beskjeden legen har gitt deg. Anonymkode: 65cee...950
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå