Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Nei. Sorry. Det er ditt resonnement som ikke duger.

Anonymkode: 2f138...95c

Så du skal liksom bestemme hva jeg tenker er en A-4 person?

Intressant….

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ein person som er gjennomsnittlig på alt.

Ikkje for smart, ikkje for dum, har kanskje to barn, stasjonsvogn, hund eller katt. Liker å se på ski og sånt, eller fotball. Gjer normative norske ting. Steike vaffler, blir med på dugnad utan å spy + +

Fleste folk er ikkje a4. Fleste folk er dritsære på sin eigen måte.

Anonymkode: c93e7...9f1

• Liker 1
Skrevet

A4 er "standard", akkurat som A4 papirformatet. Helt gjennomsnittlig: Foreldre som jobber 8-16 jobber med gjennomsnittlig inntekt, to barn, stasjonsvogn og hund. Barna har samme hobbyer/idretter som alle andre, og familien har passe nøkternt forbruk. Tacofredag.

Det er ingenting galt med å være A4, men enkelte bruker det som skjellsord for å være konform og drit kjedelig.

Om noen kaller meg A4 blir jeg hverken beæret eller fornærmet.

Skrevet

Ikke jeg i alle fall :) går mine egne veier når det er fornuftig :)  

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Slike som følger med på om andre gjør ting riktig.. dømmer en del, fordi det skulle da bare mangle.

Anonymkode: 294ae...577

De dømmer ikke, de er politiske korrekte, knusk tørre og kjedelige. Uten kant og konforme

Anonymkode: 93a57...860

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

De dømmer ikke, de er politiske korrekte, knusk tørre og kjedelige. Uten kant og konforme

Eksempel. En som stemmer AP, jobber som lærer, spiser middag kl 16 hver dag, legger seg aldri etter 23, kler seg som de fleste andre, spiser kneip med servelat til frokost og drikker melk, pynter alltid juletreet 1. desember og tar det alltid ned til samme tid, liker rutiner, lite spontanitet, danser ikke uten å bli flau

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Eksempel. En som stemmer AP, jobber som lærer, spiser middag kl 16 hver dag, legger seg aldri etter 23, kler seg som de fleste andre, spiser kneip med servelat til frokost og drikker melk, pynter alltid juletreet 1. desember og tar det alltid ned til samme tid, liker rutiner, lite spontanitet, danser ikke uten å bli flau

Pynte treet 1 desember??? Det er alt for tidlig. Da visner det. Tidligst 20. desember.

Anonymkode: bbad7...be1

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Pynte treet 1 desember??? Det er alt for tidlig. Da visner det. Tidligst 20. desember.

Anonymkode: bbad7...be1

De bruker kunstig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er meg!😅 men mitt kunstige juletre kommer ikke opp før jeg ( og elevene mine) har tatt juleferie. 

Anonymkode: f7b8d...6f6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er meg!😅 men mitt kunstige juletre kommer ikke opp før jeg ( og elevene mine) har tatt juleferie. 

Anonymkode: f7b8d...6f6

😄🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...