Gå til innhold

Hvem er A4 person?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem er A4 person eller menneske, hvorfor skik definisjon brukes?

Anonymkode: 94a3a...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvem er A4 person eller menneske, hvorfor skik definisjon brukes?

Anonymkode: 94a3a...3b6

Slike som følger med på om andre gjør ting riktig.. dømmer en del, fordi det skulle da bare mangle.

Anonymkode: 294ae...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er redd for å skille seg ut er A-4 personer. Og da tenker jeg på alt her i livet. Utseende,(klesstil, frisyre, sminke, tatoveringer),meninger, utdannelse, sexliv, leve ut drømmer, osv. osv.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting feil med å være A4 så lenge det ikke betyr at man fordømmer andre som ikke faller innenfor de samme rammer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En A4-person er en person som er "Helt vanlig". Som i at A4 er den helt vanlige, standard arkstørrelsen, er A4-personen helt vanlig, gjør ikke noe spesielt og skiller seg ikke ut. 

Det er ikke noe negativt i det, jeg er en A4-person, og godt fornøyd med det. Vanlig familie, vanlig jobb, vanlige interesser, vanlig klesstil, jeg er en helt vanlig person - og det synes jeg er helt greit. 

Anonymkode: db40d...f93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En A4-person er en person som er "Helt vanlig". Som i at A4 er den helt vanlige, standard arkstørrelsen, er A4-personen helt vanlig, gjør ikke noe spesielt og skiller seg ikke ut. 

Det er ikke noe negativt i det, jeg er en A4-person, og godt fornøyd med det. Vanlig familie, vanlig jobb, vanlige interesser, vanlig klesstil, jeg er en helt vanlig person - og det synes jeg er helt greit. 

Anonymkode: db40d...f93

Du er heldig. Kunne ønske jeg var A4.

Anonymkode: 294ae...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En A4-person er en person som er "Helt vanlig". Som i at A4 er den helt vanlige, standard arkstørrelsen, er A4-personen helt vanlig, gjør ikke noe spesielt og skiller seg ikke ut. 

Det er ikke noe negativt i det, jeg er en A4-person, og godt fornøyd med det. Vanlig familie, vanlig jobb, vanlige interesser, vanlig klesstil, jeg er en helt vanlig person - og det synes jeg er helt greit. 

Anonymkode: db40d...f93

Hva mener 'du er ikke  helt A4 menneske' da?

Anonymkode: 94a3a...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina

En A-4 person er en som ikke skiller seg ut, en som ikke blir lagt merke til. Altså en helt vanlig ordinær person. 

Endret av Athena Catalina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En A4-person er en person som er "Helt vanlig". Som i at A4 er den helt vanlige, standard arkstørrelsen, er A4-personen helt vanlig, gjør ikke noe spesielt og skiller seg ikke ut. 

Det er ikke noe negativt i det, jeg er en A4-person, og godt fornøyd med det. Vanlig familie, vanlig jobb, vanlige interesser, vanlig klesstil, jeg er en helt vanlig person - og det synes jeg er helt greit. 

Anonymkode: db40d...f93

Ja, skjønner ikke at det skal være noe galt med å være A4? Helt alminnelig greit.

Anonymkode: 37ef1...3f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva mener 'du er ikke  helt A4 menneske' da?

Anonymkode: 94a3a...3b6

At man ikke er helt vanlig ;) Skiller seg veldig ut i klesveien (emo f.eks), karrieren (kvinnelig sveiser, utøvende munnharpemusiker), familien (polyamorøs), osv. 

Anonymkode: db40d...f93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåjojo skrev (6 timer siden):

De som er redd for å skille seg ut er A-4 personer. Og da tenker jeg på alt her i livet. Utseende,(klesstil, frisyre, sminke, tatoveringer),meninger, utdannelse, sexliv, leve ut drømmer, osv. osv.

For en meningsløs definisjon. I et MC-miljø er det den uten tatoveringer som skiller seg ut. I goth-miljøet er det den som er kledt i allværsjakke som stiller seg ut. På Rema 1000 er det kassadamen med mastergrad som skiller seg ut. 

Anonymkode: 2f138...95c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A4-livet handler jo om konformitet og trygghet. Litt som med de dyreartene som søker inn i flokken når det er fare.

De klassiske kjennetegnene er jo hus/bil/hytte, 2-3 unger, hund. I dag har både hun og han tattoveringer, han driver enten med sykling eller løper langdistanse. Hun er "kulturell", går på teater og/eller leser romaner.

Anonymkode: d630c...170

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, skjønner ikke at det skal være noe galt med å være A4? Helt alminnelig greit.

Anonymkode: 37ef1...3f5

Absolutt ikke noe galt i å være A-4. Men det er galt å dømme andre for at de ikke er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

For en meningsløs definisjon. I et MC-miljø er det den uten tatoveringer som skiller seg ut. I goth-miljøet er det den som er kledt i allværsjakke som stiller seg ut. På Rema 1000 er det kassadamen med mastergrad som skiller seg ut. 

Anonymkode: 2f138...95c

Ja men det er forskjell på å være redd for å skille seg ut, og å skille seg ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåjojo skrev (1 time siden):

Ja men det er forskjell på å være redd for å skille seg ut, og å skille seg ut. 

Så du mener at MC-fyren som har tatovert hele kroppen for å ikke skille seg ut fra de andre bikergutta, er A4?

Anonymkode: 2f138...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

A4-livet handler jo om konformitet og trygghet. Litt som med de dyreartene som søker inn i flokken når det er fare.

De klassiske kjennetegnene er jo hus/bil/hytte, 2-3 unger, hund. I dag har både hun og han tattoveringer, han driver enten med sykling eller løper langdistanse. Hun er "kulturell", går på teater og/eller leser romaner.

Anonymkode: d630c...170

Sykling/løping er jo A4 så det suser etter.

Anonymkode: 2f138...95c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sykling/løping er jo A4 så det suser etter.

Anonymkode: 2f138...95c

Ekstremt utbredt i min omgangskrets i alle fall, både jobb, slekt og venner. Birken for 20 år siden, nå halv og helmaraton, helst med noe internasjonalt mål som Boston eller Berlin. Samme med bortover ski, randonee og vinter-kiting. Alt dette er jo main-stream.

Anonymkode: d630c...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på meg selv som en A4 person. Det vil si, en helt ordinær og gjennomsnittlig person som ikke skiller seg ut på noen spesiell måte. 
Jeg er oppvokst i en A4 familie med mor, far, to barn og katt. Tok utdanning etter videregående og gikk rett i jobb etter utdanning. Nå er jeg nærmere 40; gift, to barn, katt, enebolig, biler, hytte, 8-16 jobb og ferier til syden om sommeren. 
Normalt gjennomsnittlig utseende, diskre klesstil. Liker turer i skog og mark på fritiden og leser romaner. 
Jeg er godt fornøyd med mitt A4 liv, det var det jeg ønsket meg. 

Anonymkode: f0682...550

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så du mener at MC-fyren som har tatovert hele kroppen for å ikke skille seg ut fra de andre bikergutta, er A4?

Anonymkode: 2f138...95c

Nei? Tror du har misforstått poenget mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåjojo skrev (45 minutter siden):

Nei? Tror du har misforstått poenget mitt. 

Nei. Sorry. Det er ditt resonnement som ikke duger.

Anonymkode: 2f138...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...