AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #1 Skrevet 1. august 2022 Jeg drømmer om å få en hund og har vært i kontakt med en som selger den rasen som passer fint til meg og min samboer. Den er 8 timer unna og det er egt ikke et problem sånn sett. Vi har reservert valpen og vært sikre på at det er riktig, men nå idag dukket det opp en som jeg kjenner passer bedre. Jeg følte bedre connection med selger og i tillegg er den ikke så langt unna. Jeg tenker på å avlyse reservasjonen, men føler meg grusom på grunn av dette.. Er ekstremt redd for en dårlig reaksjon fra selgeren osv. Samboeren min har lyst på den vi har reservert nå, og jeg har en annen følelse på det. Hva bør jeg gjøre? Han har en viktig uke på skolen nå, og det siste jeg vil er å ødelegge det. Saken er bare at jeg ikke har mer enn to dager på å si ifra, fordi den skal bli chippet. Jeg er helt ny i dette og vil absolutt ikke noe vondt, men i og med at jeg får en usikker følelse, bør det ikke være riktig å avbryte reservasjonen da? Jeg pleier å være en ganske bestemt person, men dette her var virkelig vanskelig. Er faktisk så forvirra at jeg griner. hjelp .. Anonymkode: e1703...8f7
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #2 Skrevet 1. august 2022 Hent den du har reservert. Din samboer tenker klart mens du er forvirret. Anonymkode: 59ff5...c14
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #3 Skrevet 1. august 2022 Det er lett å bli forvirra spesielt når man har ønska seg det lenge fordi man vil at det skal være perfekt ogsånn. Jeg tenker når du finner den rette valpen så kjenner man det og man er fast bestemt på at «DENNE» er the one. Når man er så usikker som du er ville jeg faktisk avlyst den så de som tar den som sin drømme hund kan få den. Det er hardt å si ifra om sånt akk som da du må melde fra til jobben om at du ikke kan komme pga du er syk nesten.. bare værre selvsagt. Det er hvertfall ekstremt viktig at du kjenner deg trygg på selger av valp og på dine egne følelser ved kjøp av valp. Og ikke minst si ifra så tidlig som over hode mulig om at du vil avlyse reservasjon. Anonymkode: e1703...8f7 1
Maestro Skrevet 1. august 2022 #4 Skrevet 1. august 2022 Har du ikke betalt depositum for valpen? Om ikke, å du kjenner på tvil, så hadde jeg brutt den reservasjonen.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #5 Skrevet 1. august 2022 Skjønner det er en grusom følelse! Jeg var igjennom noe liknende med min hund. Tok det veldig dårlig og var så nervøs! Etter jeg avlyste fant jeg min perfekte bestevenn noe som bare sa pang. Det er ikke riktig hvis du føler deg sånn! Din beste venn er der et sted men du må bare være litt tålmodig og når det er riktig så kjenner du det helt og fullt ❤️ anbefaler deg, vent heller. Anonymkode: e1703...8f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå