Gå til innhold

Har du forsikring på katten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt bruk for den? 

Anonymkode: 521a4...7ce

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig, har i tillegg en buffer utenom.  Nei har ikke fått bruk for den enda, men har bare hatt disse i 2 år. 

Anonymkode: cd48c...0f3

Gjest kira87
Skrevet (endret)

Ja, har forsikring i Agria. Har huskatt. Har fått bruk for den flere ganger. Særlig godt å ha når det er akutt og vi har vært nødt til å dra til veterinærvakt på kveldstid eller i helgen. Det har også vært gull verdt ved dyre undersøkelser som ultralyd ved sykdom også. Eneste jeg skulle ønske var at de dekket legemidler også. Men vi har god buffer i tillegg, og har ikke noe problem med å betale det. 

Endret av kira87
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Har hatt katter i 20 år. Betaler det som trengs. 

Forsikringsselskapene skal jo tjene penger. Så man er ganske uheldig om det skal lønne seg med forsikring. 

Anonymkode: fdde5...510

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja på begge to. En hannkatt på 4 år og ei hunnkatt på 1 år. Sist kontroll med hannkatten oppdaget de en mulig bilyd på hjertet, som jeg ble sjokka av. Så nå må han på ultralyd av hjertet til 6700 kr. Mener det var det, var mannen min som var med han, og han er ikke god på å gjengi til meg etterpå. Håper forsikringen tar litt av det. 

Anonymkode: 49504...86b

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt har jeg forsikring, og har hatt god bruk for den i år, da den ene katten ble akutt syk og måtte legges inn på dyresykehus i løpet av helgen. Regningen var skyhøy, med innleggelse og diverse prøver som skulle tas. Katten ble bra igjen, og følges godt opp med kontroller i ettertid (det dreide seg om nyreproblemer).

Anonymkode: c259a...c42

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken forsikring har dere? Har hørt at Agria er desidert dyrest...

Anonymkode: bf205...230

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har i Tryg. 

Anonymkode: 49504...86b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har agria. Har fått god bruk for den også :)

Anonymkode: c4038...4ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har i Agria. Har fått bruk for den flere ganger, og benytter meg ofte av tilbudet om gratis videokonsultasjon med veterinær 😊 Min to år gamle MCO er verdens største kløne. 

Anonymkode: 0356e...806

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er egenandel på deres forsikringer? 

Anonymkode: 43a87...c21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men når jeg endelig skaffer meg katt så skal den ha det ❤️

Anonymkode: af28a...297

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Gindrig skrev (25 minutter siden):

Hvem i all verden har forsikring på en katt? Man får gratis katt og blir den syk kan man avlive den.

En katt kan jo byttes ut på dagen og er gratis.

Ok..

Du er eksempel på en person som ikke burde har dyr...vel om du blir syk så bare kan vi avlivet deg?  Mennesker finnes det jo mange av....

Anonymkode: cd0a5...235

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Har du hatt bruk for den? 

Anonymkode: 521a4...7ce

Ja, hatt bruk for den også.

Anonymkode: c6452...c9d

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har i if. 8 år gammel hannkatt som havner i slosskamp nå og da. Har fått bruk for den 2 ganger da pus måtte lappes isammen. 

Anonymkode: 43f51...b84

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har i Sparebank 1?

Anonymkode: bf205...230

AnonymBruker
Skrevet

Er veterinær selv og har forsikring. Er ikke alt jeg selv kan gjøre evt akutt i helg og vil ikke la en umiddelbar betaling stå mellom liv og død. Anbefaler forsikring til alle. 

Har i gjensidige med 25% egenandel uansett beløp.

Anonymkode: a4885...4da

• Liker 2
Gjest Magritta
Skrevet

Ja, har agria, i tillegg til en bufferkonto utenom.

AnonymBruker
Skrevet

Har tryg, egenandelen er vell 2500. Tror de dekker inntil 30.000. Har buffdr ved siden av for sikkerhetsskyld, det er jo ikke alt forsikringen dekker og plutselig får man regning på 60.000.

Ville egentlig forsikre i agria siden den er best og man kan forsikre for større sum, men siden begge kattene var over 4 mnd så faller det bort ekstremt mange fordeler, og med den faste og den bevegelige andelen så tenkte jeg at det muligens ble litt for dyrt iforhold til hva man får. 

Anonymkode: cd48c...0f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...