Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, møkka lei tinder, så litt nysgjerrig på om andre dating sider fortsatt er verdt ett forsøk, som feks møteplassen? Eller er det samme "opplegget" der?

AnonymBruker
Skrevet

På Møteplassen, Sukker, etc. er det mange av de samme brukerne som var der for ti år siden. Det er stort sett også ekstremt få kvinner som er villige til å betale, så om du vil bruke den er det du som må ta regningen. Sannsynligheten for respons er neppe noe større der heller.

Om det er Tinder rent konkret som er problemet, prøv Bumble, Hinge eller Facebook. Hvis det er apper generelt, ville jeg heller prøvd sosialt enn å bruke penger på gamlissidene.

Anonymkode: 4585f...dec

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bruker på Møteplassen.Sjeldent innom.Er litt desperate menn der😅

Etter å ha brukt tinder,sukker og møteplassen så må jeg vel si tinder er best.

Sikkert ikke det svaret du ville ha men for meg er det sånn😄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du vil oppnå? Om du vil ha en kjæreste fordi du vil ha noen «å dele livet med» eller skvip som det. Så er den beste løsningen å komme deg ut av leiligheten, bygge deg et interessant og spennende liv, og damer vil naturlig dukke opp i livet ditt. Du finner ikke damer av kvalitet på møteplassen, sukker eller match.com.

Om målet er å knulle bruker du Tinder, men er du under en 6-7’er på skalaen er det ikke verdt tiden. Hadde du håpet å finne kjærligheten på Tinder så er du på feil plass.

Anonymkode: 199a9...608

Skrevet (endret)

Jeg prøver Møteplassen nå i sommer, siden Tinder er håpløs å sveipe på nå siden jeg bor på et populært feriested. Fordelen ved Møteplassen er at man får litt mer info om personen enn på Tinder. Ulempen er at man må betale for å sende meldinger. Dvs mange menn har betalt så de kan sende til alle da, så det er nok få kvinner som gidder betale medlemsskap der, dvs du må ta kostnaden selv.

Som kvinne får man i alle fall mye oppmerksomhet der. (selv en som meg som er "utgått på dato" siden jeg er 45 år😉) Får meldinger fra hele landet og nesten alle aldere (mye fra 10 år yngre til 15 år eldre). Rekker ikke gjøre annet enn å gå gjennom meldingene som kommer. Så mitt tips der er at du i tillegg til gode bilder tar deg tid til å skrive litt om deg selv, og legg inn all standardinfo de ber om der. Så må du gjøre en innsats når du sender melding, slik at du helst skiller deg ut litt. Og om du ikke får svar på første melding, IKKE MAS! Det gir i alle fall ikke lyst til å svare... Og vær litt realistisk. Hvorfor sende melding til noen på motsatt side av landet? det blir ikke noen date der... Det bidrar bare til å gjøre mottaker irritert.

Det er en del brukere på møteplassen som jeg ikke har sett på Tinder, så sånn sett er det positivt. Og jeg chatter nå med en som jeg har sett på Tinder tidligere også, men som ble mer interessant med litt mer info. Så det kan være litt å vinne på å prøve det.

Jeg liker egentlig sukker bedre enn Møteplassen, har brukt sukker tidligere, men det er som noen nevner her lite utskifting av medlemmer der, derfor var det greit å prøve noe annet. Det er ellers mye samme greia på alle plattformer syns jeg, bildene har mye å si, og at du klarer å ha en god dialog. 

Endret av Engel
AnonymBruker
Skrevet

Ikke fornøyd i det hele tatt. Samme desperate folka der. Masse sexmas. Veldig fort. Menn som vil fly fra Finnmark for å treffe deg. Masse meldinger fra menn som ikke har noen nære relasjoner og som er villig til å flytte langt for å få dame. Som blir snurt og fornærmet fordi jeg ikke ønsker samboer eller ønsker å date noen som bor langt unna. 

Anonymkode: de56f...1fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Møteplassen er den verste siden jeg noengang har vært på. Masse ekle og slemme menn som oppfører seg som drittsekker.  Og en masse ressurssvake og desperate menn som man ikke ville tatt i med ildtang.

Anonymkode: 14068...537

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, Engel said:

Jeg prøver Møteplassen nå i sommer, siden Tinder er håpløs å sveipe på nå siden jeg bor på et populært feriested. Fordelen ved Møteplassen er at man får litt mer info om personen enn på Tinder. Ulempen er at man må betale for å sende meldinger. Dvs mange menn har betalt så de kan sende til alle da, så det er nok få kvinner som gidder betale medlemsskap der, dvs du må ta kostnaden selv.

Som kvinne får man i alle fall mye oppmerksomhet der. (selv en som meg som er "utgått på dato" siden jeg er 45 år😉) Får meldinger fra hele landet og nesten alle aldere (mye fra 10 år yngre til 15 år eldre). Rekker ikke gjøre annet enn å gå gjennom meldingene som kommer. Så mitt tips der er at du i tillegg til gode bilder tar deg tid til å skrive litt om deg selv, og legg inn all standardinfo de ber om der. Så må du gjøre en innsats når du sender melding, slik at du helst skiller deg ut litt. Og om du ikke får svar på første melding, IKKE MAS! Det gir i alle fall ikke lyst til å svare... Og vær litt realistisk. Hvorfor sende melding til noen på motsatt side av landet? det blir ikke noen date der... Det bidrar bare til å gjøre mottaker irritert.

Det er en del brukere på møteplassen som jeg ikke har sett på Tinder, så sånn sett er det positivt. Og jeg chatter nå med en som jeg har sett på Tinder tidligere også, men som ble mer interessant med litt mer info. Så det kan være litt å vinne på å prøve det.

Jeg liker egentlig sukker bedre enn Møteplassen, har brukt sukker tidligere, men det er som noen nevner her lite utskifting av medlemmer der, derfor var det greit å prøve noe annet. Det er ellers mye samme greia på alle plattformer syns jeg, bildene har mye å si, og at du klarer å ha en god dialog. 

Hvorfor dater du ikke IRL om du primært ønsker å snakke og bli kjent? Online er kun til å arrangere møte - ikke sitte å snakke i ukesvis før man sees. Arrangerer man ikke møte etter man har snakket kort innledningsvis hva er vitsen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Online er kun til å arrangere møte - ikke sitte å snakke i ukesvis før man sees.

Hvem er du til å bestemme hva folk bruker nettdating til?  En chattekjæreste kan være akkurat det begge vil ha.

Anonymkode: c1513...eda

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor dater du ikke IRL om du primært ønsker å snakke og bli kjent? Online er kun til å arrangere møte - ikke sitte å snakke i ukesvis før man sees. Arrangerer man ikke møte etter man har snakket kort innledningsvis hva er vitsen?

Hvordan dater man IRL? Jeg er sosial og driver med mange aktiviteter, men aldri møtt noen utenom en app. De fleste er opptatt, feil aldersgruppe eller ikke mottakelig for sånt.

Anonymkode: 0e30e...163

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Møteplassen er den verste siden jeg noengang har vært på. Masse ekle og slemme menn som oppfører seg som drittsekker.  Og en masse ressurssvake og desperate menn som man ikke ville tatt i med ildtang.

Anonymkode: 14068...537

Men dette høres jo veldig bra ut, da passer nok jeg rett inn😃🥴

• Liker 2
Skrevet

Møteplassen og andre datingsider har gitt meg arr på sjelen. Alle kan jo opprette en profil og har opplevd mer dårlig oppførsel på sånne sider i løpet av 2 år enn i det virkelige liv i løpet av 50 år. Bitterhet, voksne menn som blir snurt og fornærmet. Som ikke tåler å bli avvist, selv på en svært høflig måte, godt voksne som aldri har vært i ett forhold med så og si fraværende sosiale antenner, alvorlig psykisk sykdom, kospirasjonsteoretikere, osv. Er en grunn til at noen på 40+ aldri har vært i ett forhold eller har gode venner, godt forhold til kolleger ol. Er selvsagt vennlige menn der og, men absolutt ett flertall som ikke er det(gjelder sikkert damer og). 

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Dette er selvfølgelig min personlige erfaring, men jeg likte ikke Møteplassen. Jeg har ikke fått så mange rare forespørsler, negative opplevelser og merkelige meldinger noe annet sted :P

Det er ikke noe i veien for å prøve det ut da og heller betale for en måned først. Folk har sikkert litt forskjellige opplevelser av Møteplassen. Selve oppsettet eller hva jeg skal kalle det likte jeg. Det er også en nyhetsfeed der, men stort sett samme folkene som legger ut ting der. Et tips er å ikke legge ut syteinnlegg eller passiv aggressive innlegg der sånn som enkelte gjør.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Og hvor leste du at det ikke er akkurat sånn jeg bruker datingappene? De er for meg kun et middel til å finne single menn med felles interesser for så å møte dem IRL. Hvem sa noe om å sitte i ukesvis? Jeg avtaler møte raskt når jeg finner noen som er interessante. men de må klare en dialog med mer en bare enstavelsesvar for at jeg skal gidde å møte dem altså. Jeg bare forklarte for TS at siden man som kvinnne får mye meldinger der så er det litt viktig å skille seg ut så man ikke drukner i mengden. og at det er bortkastet å sende meldinger til folk på andre siden av landet. Nettopp fordi de fleste søker folk de kan møte fysisk.

Endret av Engel
  • 2 uker senere...
Skrevet

Som mann? Glem det...Hehe.

Før var slike ting lettere for menn, jeg har hatt sex med mange kvinner fra sukker, møteplassen, nettby og spraydate. Dette var mye lettere for 10år++ siden....i dag verre.

Anonymkode: c462b...15e

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Som mann? Glem det...Hehe.

Før var slike ting lettere for menn, jeg har hatt sex med mange kvinner fra sukker, møteplassen, nettby og spraydate. Dette var mye lettere for 10år++ siden....i dag verre.

Du tror ikke det kan være fordi du er 10+++ år eldre? 😆

Anonymkode: cb6f0...ccd

• Liker 2
Skrevet

Du tror ikke det kan være fordi du er 10+++ år eldre? 😆

Anonymkode: cb6f0...ccd

10år eldre enn hvem? :) 

Skrevet

10år eldre enn hvem? :) 

Seg selv for 10 år siden åpenbart.

Anonymkode: 497b2...f59

• Liker 1
Skrevet

Cringe plass for boomers og særingen som er desperat etter å finne «noen å dele livet med». Fordi de tror det er det som skal til for å ha en mindre stusselig eksistens. 

Løsningen er egentlig bare å være mindre stusselig. Så hadde man ikke trengt møteplassen eller hatt et så fiktivt behov om noen å dele livet med.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Cringe plass for boomers og særingen som er desperat etter å finne «noen å dele livet med». Fordi de tror det er det som skal til for å ha en mindre stusselig eksistens. 

Løsningen er egentlig bare å være mindre stusselig. Så hadde man ikke trengt møteplassen eller hatt et så fiktivt behov om noen å dele livet med.

Og siden du vet dette så godt så har du tydeligvis brukt Møteplassen selv også?🙃

Det er lite forskjell mellom de ulike nettdatingene. Man finner seriøse og bra folk, og folk kun ute etter sex, og "raringer" alle stedene.

Anonymkode: c92f2...c9a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...