Gå til innhold

De små og store gleder!

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag har jeg blitt glad av

-å kose med samboeren min

-å kose med kattene mine

-å lese en bok

-å komme videre med oppgaveskriving

-å spise marsipan og potetgull ;)

Og så gleder jeg meg til å spise pizza snart! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag har jeg og ei venninne kosa oss på badeland, sammen med en herlig liten gutt. Samboeren min er hjemme og er våken! Og :sikle: ser fram til pizzaen etterpå..

Skrevet

I dag har jeg pyntet ferdig til jul :) Og det ble så fint! :)

Skrevet

Nå har jeg endelig fått rydda gjennom alle klærne til en familie på fem... etter en hektisk uke med syke unger osv. fløt det skitne og ubretta rene klær overalt..

Deilig å få tatt ett skippertak!

Fikk også vaska kjøkkenvinduene før jeg satte opp adventsstaken. Det har jeg aldri fått tid til tidligere år.... :)

Skrevet

Den ene orkideen min blomstrer!!! Og en annen har fått knopper.....

Gjest Spacegirl
Skrevet

I dag har jeg kjørt akebrett sammen med nevøen min. Og så var vi på tenning av julegrana i sentrum. Det var kjempekoselig, og masse folk. Gikk rundt grana og sang julesanger, og nissen delte ut godteposer til barna.

Skrevet

I dag var det kjempekoselig å gå i fjøset når det var komt litt snø! Det var dessverre en død gris i dag, men jeg var kjempestolt når jeg klarte å få den ut helt selv, den var blytung!! :hoho:

Skrevet

Jeg er glad fordi jeg (i verste PMS-dagen og da tåler jeg LITE) ikke fikk meg noe i dag. Eller ikke det, jeg hadde ikke hatt noe imot det, men er glad for at kvelden ikke ble ødelagt av det! Glad for at de jeg går sammen med ikke driver og doper seg, og vi kan sitte en hel kveld og kose oss og ha det dritgøy uten å savne hasjen en plass, og jeg er glad for at pusen min kom inn her nå og piper hei :D

Skrevet

Er glad fordi mamma har laget pakkekalender til meg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jaaa glemte å si det! :D Var så "trist" i dag for jeg hadde glemt å kjøpe sjokoladekalender, men så så jeg at det lå en på stuebordet da jeg kom hjem.

Mamma er snill! Eller var det pappa? De er begge snille, jeg får så hyggelig familiejulestemning at det er kvalmt :O

Skrevet

Jeg har for første gang lagd havregrøt og ungene likte det!! Og så har jeg lagd julekaker med ungene i dag, er så stolt atte!!

Skrevet

Jeg er glad for at jeg har nok dop til å sove gjennom også denne dagen.

Skrevet

Jeg fant ut at den oppgitte innleveringsfristen for oppgaven min var feil, og at jeg dermed har en uke ekstra på meg. :-D

Skrevet
Jeg er glad for at jeg har nok dop til å sove gjennom også denne dagen.

Samme her, tar bare en pause fra sovingen med litt mat og simpsons!

Skrevet (endret)
Samme her, tar bare en pause fra sovingen med litt mat og simpsons!

*leste litt feil*:Towelie, nå forbinder jeg deg sånn med trening at simpsons ble til situps.... ;)

Jeg har vært hos frisøren, klippet av masse ragg, så nå føler jeg meg lettere og fresjere ;)

Endret av shoegal
Skrevet

I dag er det freeedaaaag!!! Yey!! :sjarmor:

Så fikk vi beskjed om at 3-setern hadde kommet i dag. skulle egentlig komme 10.! så da er sofaen på plass snart!! :D

Skrevet
*leste litt feil*:Towelie, nå forbinder jeg deg sånn med trening at simpsons ble til situps.... ;)

Jeg har vært hos frisøren, klippet av masse ragg, så nå føler jeg meg lettere og fresjere ;)

Tsss :D Situps med denne formen, når jeg begynner å svette og få feber bare av å gå opp og ned trappa :ler:

Kan utnytte denne tråden til å si jeg ikke har noe vondt i dette øyeblikket, og det setter jeg VELDIG pris på!

Skrevet

Føler jeg har gjort en veldig god innsats med ungene hele denne uka. De sprudler og jeg har god samvittighet over å ha vært mer med dem istedenfor å holde på med husarbeid o.l. hele tiden.

Skrevet

Jeg har sovet utrolig godt, hatt det koselig med baking og skal straks spise god middag. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...