Gå til innhold

AirTrack matte til å øve turntriks i leilighet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har to barn som er aktiv med turn og cheerleading, og de ønsker seg AirTrack matte for å øve triks innendørs. De har sparepenger og ønsker å bidra til å kjøpe den selv. Vi bor på et sted med lang vinter og det er en fin måte å være i aktivitet og trene på om vinteren innendørs tenker jeg og vi har plass. Det eneste problemet er at vi bor i leilighet med naboer under, og jeg er usikker på hvor mye lyd det vil gi ned. Matta er jo godt polstret men det blir jo litt hopp og sprett på sidene og fall, dunk og latter. Samtidig vil det jo være snakk om noen få timer maks på dagtid, og ikke tidlig eller sent på dagen. 

Anonymkode: 40dc8...c8a

AnonymBruker
Skrevet

Hør med naboene dine, kanskje det er en del av huset som passer bedre enn en annen. F.eks. over soverom på dagtid. 

Anonymkode: 8d08e...0f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hør med naboene dine, kanskje det er en del av huset som passer bedre enn en annen. F.eks. over soverom på dagtid. 

Anonymkode: 8d08e...0f8

Det var et godt tips, men jeg har bare to alternativer for plassering (har tatt mål av gulvet😁). Flere erfaringer? Noen som har dette selv? 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har airtack og ja den demper mye, den demper belastningen på beina. Men det blir alikevel mye lyd. Naboen din under vil hate den uansett hvor den plaseres.

Anonymkode: 4dc0f...0d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ut som et prosjekt det garantert blir trøbbel av. 

Hvorfor kan de ikke ha en sport som kan utøves utendørs istedenfor?

Anonymkode: c97d9...41a

AnonymBruker
Skrevet

Og ja, enig med ene svaret over her. Naboene vil hate det uansett, for det er ikke mulig å utøve den type trening uten støy i form av dunk og smell. Boliger er ikke laget for slikt.

Anonymkode: c97d9...41a

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har to barn som er aktiv med turn og cheerleading, og de ønsker seg AirTrack matte for å øve triks innendørs. De har sparepenger og ønsker å bidra til å kjøpe den selv. Vi bor på et sted med lang vinter og det er en fin måte å være i aktivitet og trene på om vinteren innendørs tenker jeg og vi har plass. Det eneste problemet er at vi bor i leilighet med naboer under, og jeg er usikker på hvor mye lyd det vil gi ned. Matta er jo godt polstret men det blir jo litt hopp og sprett på sidene og fall, dunk og latter. Samtidig vil det jo være snakk om noen få timer maks på dagtid, og ikke tidlig eller sent på dagen. 

Våre naboer, vegg i vegg, skaffet seg dette. Det var et VOLDSOMT bråk, jeg måtte melde ifra til dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...