Gå til innhold

Forslag til ny sosial hobby for meg :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Driver med div innen trening/idrett, men stort sett ting man gjør for seg selv, som slalom, langrenn og treningssenter. Trenger noe innendørs, trenger ikke være noe sportslig. Har googlet men føler ikke jeg finner noe nytt som interesserer meg, så er åpen for forslag, gjerne noe "ikke typisk dukker opp på første google søk" type ;) Om noen kjeder seg og gidder tipse meg 😅

Anonymkode: 87738...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Yoga

Matlagingskurs

Fekting

Frivillig i Dyrebeskyttelsen 

Dans

Ishockey

Curling

Språkkurs

Gruppereiser

Anonymkode: 7e061...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med det samme. Vanskelig å finne en aktivitet for voksne som ikke er organisert idrett eller lignende. Ønsker en type "drop in" aktivitet med lav terskel for både fysikk og sosial erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

onani

Anonymkode: 7a051...b58

Gruppeonani da?

Anonymkode: 2a8c9...f02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært med i en løpegruppe i 3 år nå, veldig koselig! En jeg ble godt kjent med løper jeg sammen med på privaten også. Gode skravleturer, og god trening!  

Anonymkode: 4b244...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med frivillig arbeid? Selv jobber jeg litt som frivillig I en bruktbutikk og stortrives med det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lesesirkel på biblioteket. Finnes grupper der det stort sett er de samme deltagerne hver gang, og det finnes drop in hvor man kan dukke opp som man er og ikke behøver å ha lest noe på forhånd. Sjekk hva ditt bibliotek tilbyr.
Her et eksempel: https://deichman.no/event/lesesirkel_b9b3008e-d851-4eee-ae59-7b37805bc3a2

Anonymkode: 80ef0...942

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...