Sursøtsaus Skrevet 30. juli 2022 #1 Del Skrevet 30. juli 2022 Noen SATS-sentere foreksempel tilbyr jo gjerne barnepass. Noen til og med barneavdeling i selve treningsområdet som svømmeavdelingen. Jeg tenker problemet oppstår når barn og barneområdet spiser mye av plassen slik at det skaper hindringer for andres trening. Hva tenker dere? Hører dette sammen eller burde gym og treningsstudio være reservert for voksne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #2 Del Skrevet 30. juli 2022 I utgangspunktet helt ok. Men synes ikke noe om damer, som tar med sønnene på 10+ år inn i dame-garderoben. Anonymkode: 2d842...aab 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 30. juli 2022 #3 Del Skrevet 30. juli 2022 yay or nay ja eller nei? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. juli 2022 #4 Del Skrevet 30. juli 2022 Nei. Definitivt nei. På det treningssenteret jeg var før så var det tidvis håpløst å komme til treningsapparater fordi relativt små unger brukte dem til å leke i. Siden senteret hadde flere ganske små rom så var det like håpløst å finne ut av hvem som "eide" ungene. Jeg byttet treningssenter (etter å ha sjekket at på det nye var det nedre aldersgrense). 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #5 Del Skrevet 30. juli 2022 Senteret jeg trener på har heldigvis sluttet med barnepass, men har hørt at de tillater at barn kan være med når det er lite folk der. Har likevel aldri sett noen barn der, så det ser ut til at de fleste har vett til å plassere barna andre steder når de skal på trening 😁 Anonymkode: 59f1c...556 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondenisse Skrevet 30. juli 2022 #6 Del Skrevet 30. juli 2022 Barnepass er helt ok (men aldri trent på ett som har det). Derimot opplevd de som tar med 10 åringen som leker på tredemøllene og bruker slyngene til huske. Definitivt nay også de som setter bilstolen med sovende/grinende baby på golvet. Hva om jeg snubler i den eller mister en 20kgs vekt på gulvet der babyen står? Så definitivt ikke greit å ta med baby. Forstår ikke at de som gjør det ikke er livredd. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #7 Del Skrevet 30. juli 2022 Barnepass er selvsagt ok. Barn i treningsarealene, basseng og badstue, nei. Anonymkode: 2b9c6...35d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 31. juli 2022 #8 Del Skrevet 31. juli 2022 (endret) Barnepass er greit, men ikke barn løpende rundt og bruker treningsapparater til leketøy, der vi voksne trener. Det er et stort nei, uten tvil. Endret 31. juli 2022 av Warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 2. august 2022 #9 Del Skrevet 2. august 2022 Absolutt nei, de kan holde seg på barnepassen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Overaltalltid Skrevet 2. august 2022 #10 Del Skrevet 2. august 2022 Nei .. verste jeg vet! Håper de slår seg når jeg ser de! Så de lærer at unger ikke skal leke på et treningssenter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #11 Del Skrevet 2. august 2022 Om barna er på et eget område, og ikke innimellom apparatene, så helt ok. Det er derimot farlig for alle parter involvert om ungene vimser omkring mellom apparater. Anonymkode: 2032e...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #12 Del Skrevet 2. august 2022 Det er ikke trygt å leke på et treningssenter. Fare for klemskader eller å få tunge ting over seg. Så nei. Barnepass på eget område er ok. Anonymkode: 9a636...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 2. august 2022 #13 Del Skrevet 2. august 2022 Nei, det er jo et treningssenter og ikke en barnehage.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 2. august 2022 #14 Del Skrevet 2. august 2022 Har ikke noe imot barn på treningssenteret så lenge de ikke hyler og skriker, leker i apparatene eller mødrene tar med gutter på 10 år +/÷ i garderoben (det har jeg opplevd og gutten sto bare å glodde på nakne kropper.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå