Rosa Dartle Skrevet 29. juli 2022 #1 Del Skrevet 29. juli 2022 Jeg synes det er vanskelig å bestemme meg for smykker til brudekjole. Kjolen er ivory, hårpynt er ivory, og skoene er ivory. Synes brått at jeg ble litt blass og begynte å tenke på at jeg kunne tenke meg et smykke i en farge, f.eks. blått (er det ikke noe sånt som noe gammelt, noe nytt og noe blått?). Tenkte å ha et enkelt kjede og hengeøredobber. Har v-hals på kjolen. Tror dere det blir finest med farge på anheng eller på øredobber? Må de matche så lenge det andre er i f.eks nøytral farge som diamant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #2 Del Skrevet 30. juli 2022 Ville gått for enkelt perlekjede eller kanskje ett enstens diamantanheng. Jeg synes det enkle er finest til brudekjole. Jeg hadde perlekjede også hadde min mann skaffet meg tiara i sølv fra en leverandør i sverige. Han er gullsmed. Så det var helt enkelt. Anonymkode: ac4c3...668 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 30. juli 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juli 2022 Jeg har en veldig enkel brudekjole, var derfor jeg tenkte om det kanskje kunne være stilig med noe annet 🤔 Men har mange enkle og fine smykker, så kan være det blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå