Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som spiller det spillet her inne? Jeg er helt hekta.

Anonymkode: fa175...0e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spilte gjennom halvannen gang, men det ble egentlig litt for langt til at jeg følte for flere runder sånn umiddelbart. Gikk til Demon's Souls etterpå, og blir kanskje en runde med Dark Souls 3 eller Sekiro før jeg vender tilbake til Elden Ring.

Anonymkode: 78824...a7a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vurdert om jeg skal prøve det, men har kommet frem til at det nok dessverre ikke er for meg. Jeg liker en god historie, gode karakterer og utforsking i spill - vanskelig combat gjør meg bare frustrert. :( Synd å gå glipp av årets spilleopplevelse men.. 

Anonymkode: d9463...6b1

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har vurdert om jeg skal prøve det, men har kommet frem til at det nok dessverre ikke er for meg. Jeg liker en god historie, gode karakterer og utforsking i spill - vanskelig combat gjør meg bare frustrert. :( Synd å gå glipp av årets spilleopplevelse men.. 

Kanskje du trenger trening i å håndtere utfordringer bedre? Da er elden ring passende...

Anonymkode: f6414...4d1

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje du trenger trening i å håndtere utfordringer bedre? Da er elden ring passende...

Så hyggelig da. Nei, som sagt er det nok det at interessen min innefor spill ligger på andre områder. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Så hyggelig da. Nei, som sagt er det nok det at interessen min innefor spill ligger på andre områder. 

Å utvikle sine personlige egenskaper er alltid hyggelig, spør du meg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Å utvikle sine personlige egenskaper er alltid hyggelig, spør du meg

Ingen har spurt deg. 

Spør du meg, så har du også noen personlige egenskaper du bør utvikle litt mindre. Jekke ned hersketeknikken din feks. 

Anonymkode: 09a4c...186

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Spilte gjennom halvannen gang, men det ble egentlig litt for langt til at jeg følte for flere runder sånn umiddelbart. Gikk til Demon's Souls etterpå, og blir kanskje en runde med Dark Souls 3 eller Sekiro før jeg vender tilbake til Elden Ring.

Samme her. Elsket spillet, men spilte bare igjennom 1,5 ganger, og har ikke rørt det siden. De andre spillene i Soulsborne har jeg spilt igjennom mange ganger.

Elden Ring var helt fantastisk, men jeg ble litt overveldet av hvor stort det var, og veldig mange bosser er copy-paste. Når jeg spiller disse spillene liker jeg å gjøre det "100%". Jeg dreper alle bosser, henter alle våpen, etc. I Elden Ring tar det for lang tid for meg, rett og slett.

Anonymkode: 9f5f8...455

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ingen har spurt deg. 

Spør du meg, så har du også noen personlige egenskaper du bør utvikle litt mindre. Jekke ned hersketeknikken din feks. 

Anonymkode: 09a4c...186

Du legger mer i ting enn det som står skrevet. Er ikke en fornærmelse å foreslå å jobbe med en egenskap du sier du er dårlig på. Det er et forslag, det er du som tolker det negativt.

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2022 den 11.10):

Samme her. Elsket spillet, men spilte bare igjennom 1,5 ganger, og har ikke rørt det siden. De andre spillene i Soulsborne har jeg spilt igjennom mange ganger.

Elden Ring var helt fantastisk, men jeg ble litt overveldet av hvor stort det var, og veldig mange bosser er copy-paste. Når jeg spiller disse spillene liker jeg å gjøre det "100%". Jeg dreper alle bosser, henter alle våpen, etc. I Elden Ring tar det for lang tid for meg, rett og slett.

Anonymkode: 9f5f8...455

Det skjønner jeg ikke helt, har du «bare» spilt spillet 1 og en halv gang..?? Jeg er sikkert ca halvveis, begynte å spille umiddelbart da det ble gitt ut. Så har koset meg i mange måneder med det nå.. men ingen planer om å spille det en runde til når jeg fullfører.. jeg spiller ikke online må sies..

AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 16.42):

synes det er merkelig å snakke om det som et nederlag om du har spilt spiller ferdig,,? 

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

synes det er merkelig å snakke om det som et nederlag om du har spilt spiller ferdig,,? 

Det jo ikke et nederlag, men personlig foretrekker jeg spill som er litt kortere. Dark Soul 3 med DLC var ganske stort, Elden Ring er helt enormt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.8.2022 den 16.09):

Det jo ikke et nederlag, men personlig foretrekker jeg spill som er litt kortere. Dark Soul 3 med DLC var ganske stort, Elden Ring er helt enormt.

Ja, men jeg har ingen hast med å bli ferdig. Spilte også Dark Souls, men rakk ikke å bli ferdig før Elden ring kom ut og nå frister det ikke så mye å gå tilbake til DS (spilte dessuten på Switch, som visstnok ikke akkurat var beste alternativ) 

Jeg har spilt 99% offline, kun logget meg online for å fullføre Varres quest om å invade tre stk, så nå driver jeg å farmer etter å endelig ha fått tilgang på den beste farming spoten. Er på nivå 110 sånn ca. Int. build. Hva med deg? Har du forsøkt flere builds? Vet de «hardcore» spillerne der på int. build som cheese, men ærlig talt, mellom full jobb, unger osv. koser jeg meg med cheese builden min, kommer aldri til å runde spillet uten 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...