Gå til innhold

Tips til å selge ting på finn.no

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal flytte hjemmefra og holder derfor på å rydde litt opp i sakene mine, og gud bedre så mye jeg har klart å samle igjennom tenårene mine.. 😅 Planen er å ikke ha med stort annet enn noen av møblene mine, men jeg tenker å drepe to fluer i en smekk å tjene litt penger på å selge det jeg ikke skal ha selv - men er heelt ny på dette her, så kunne trengt litt tips. 

Hva burde man pakke varene inn i før de sendes for eksempel? Jeg har ikke gamle esker og lignende liggende, er dette noe man kan kjøpe et sted for en billig penge? Navn og adresse er vel bare å skrive på et papir og teipe på eller? Hvordan gjør dere det? 

Jeg ser også at finn samarbeider med helthjem, vil det si at jeg ikke behøver å levere pakken på et postkontor engang? 

Til de som ønsker å møtes eller å komme hjem til meg å hente, bør det pakkes inn da også eller tenker dere det holder å legge ting fint i en pose? 

Anonymkode: 3ccbb...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Finn har et himla greit samarbeid med helthjem. Og hvis tingene skal hentes hos deg så må de ikke være pakket inn, men være tilgjengelig for inspeksjon. 

Selg tingene til lavere pris enn tilsvarende varer, så får du solgt dem raskere.

Usikker på hvor du finner emballasje, men det burde ikke være vanskelig å få tak brukte små pappesker/plastkasser på eks Europris o.l. (de som godteri er i f.eks.), og gråpapir passer fint å pakke ting inn i.

Anonymkode: c71c4...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sparer på posene jeg får ting i fra både nett og privatpersoner. Hvis ikke funker vanlige bæreposer fint til mye!

Anonymkode: 10df1...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...